Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

MLG


Citerar Geten:
Final Boss

Ogre2 <3
Vicktory X
Fear it self
Totz

interesting. Ska totz vara den avgörande faktorn till att få FB's teamwork och objective play att fungera. I sure hope so. Nu får dem iaf träna lite mer jämfört med tidigare turneringar.


Hoppas på ett lite aggresivare FB 2010

kollade lite livestream på Fearitself på LansNow.com igår när han lira MM, fan så säker han är
KjejsarN
  • 0
Totz...han har inte utmärkt sig något den här säsongen men dom får iaf spela i hans gaming-basement. Kanske därför dom plockade upp honom ;)

Tycker iaf att Victory och Ogre 2 förtjänar bättre än Totz och varför dom plockar upp FiS som dom redan har droppat är ganska märkligt.
  • 0
Citerar -Thunderbird-:
Totz...han har inte utmärkt sig något den här säsongen men dom får iaf spela i hans gaming-basement. Kanske därför dom plockade upp honom ;)

Tycker iaf att Victory och Ogre 2 förtjänar bättre än Totz och varför dom plockar upp FiS som dom redan har droppat är ganska märkligt.


fear lämnade laget.
Sen har jag inte sett Totz gameplays eller följt hans lag så jag har ingen aning om vilken roll han spelar i sitt lag. För mig kan det lika gärna vara hans teammates som har hållit tillbaka honom. FB's teamwork har dock inte vart så bra och sQ är ganska kända för deras teamshot. Kanske kan gå vägen ifall Totz bidrar med rätt saker till laget.
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Som jag har uppfattat det så är totz lite "allt i allo" ungefär som Heinz eller Elamite. Fast jag vet inte heller så mkt om honom...
KjejsarN
  • 0
Vart gick StrongSide??
  • 0
Watch out for the Totz Shotz!

Totz vill du bli min kompis, jag kan lana i din källare med dig hur mkt du vill!
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0
Om en vecka eller något i den stilen tänkte jag öppna Installation00.com. Det hade varit kul med ett återkommande videoinslag. Tänkte mig en topp 10-video med en blandning av skillade kills och kills som helt enkelt är märkvärdiga på något vis.

Det hela kommer ske på så vis att folk lägger upp klippet på sin File Share i Halo 3 och sedan länkar till klippet på Bungie.net. Där laddar jag ner det till min Xbox och tittar på det. Väljer jag att ha med det så spelar jag inte det. Eller om man har så att man kan spela in själv så får man skicka klippet till mig på något vis. Men eftersom sidan inte är öppen än så får ni skicka länken till mig via PM här på GR. Ett bidrag per person.
Wort, wort, wort!
  • 0
Citerar Daydream Nation:
Vart gick StrongSide??


Han är tillbaka på carbon efter många år
KjejsarN
  • 0
Citerar maxenP:
efter många år

???
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0
Citerar HuRrRiCaNe:
???


????
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Citerar maxenP:
Citerar Daydream Nation:
Vart gick StrongSide??


Han är tillbaka på carbon efter många år
Du kanske menar att han teamar med walshy efter många år
Citerar HuRrRiCaNe:
???
  • 0
Citerar Geten:
Citerar HuRrRiCaNe ??

????

?????
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0
Citerar HuRrRiCaNe:
?????

??????
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Citerar Geten:
Citerar HuRrRiCaNe ????
??????

FRÅGETECKEN???????
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0
Citerar HuRrRiCaNe:
Citerar Geten:Citerar HuRrRiCaNe ????
??????
FRÅGETECKEN???????


Vad är problemet?
Strongside spelade i Carbon under halva 06, han blev sedan droppad för Ghost.
Efter att Strongside blev droppad så vann Carbon 3 turneringar i rad, inklusive 06-championship.

Strongside tog sedan från och med 07 Saiyans plats i Final Boss.
"Right now I think the Halo bowling lineup will be myself, Lunch, Roy and Fearitself and we're still deciding on our team name. I'm thinking either Walshy and the Much Inferior Halo Bowlers or Sorry Mason." - Walshy
  • 0
Problemet är att StrongSide var i Carbon ett tag under förra året fast gick över till Final Boss igen innan bytet till Carbon blev officiellt. Visst det var inte officiellt, men han var fortfarande i Carbon-Rostern. Han spelade alltså ingen turnering med Carbon.
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0
Om jag fattat det hela rätt så betyder alltså
Citerar HuRrRiCaNe:
???

ungefär samma sak som
Citerar HuRrRiCaNe:
Problemet är att StrongSide var i Carbon ett tag under förra året fast gick över till Final Boss igen innan bytet till Carbon blev officiellt. Visst det var inte officiellt, men han var fortfarande i Carbon-Rostern. Han spelade alltså ingen turnering med Carbon.


Hmm, måste vara något språkpaket/teckenuppsättning som jag saknar eftersom det först bara såg ut som en massa frågetecken......

Som du skrev så var han dock aldrig officiellt en del av Carbon under 09, frågan är ju om han ens hann spela något med dem, blev involverad i några strategier etc. Hann han inte det så känns det väldigt tveksamt att säga att han faktiskt tillhörde Carbon under 09. Mer att Walshy frågade honom, han tackade ja men ångrade sig sedan.
"Right now I think the Halo bowling lineup will be myself, Lunch, Roy and Fearitself and we're still deciding on our team name. I'm thinking either Walshy and the Much Inferior Halo Bowlers or Sorry Mason." - Walshy
  • 0
Om man inte spelat för laget så har man ju inte vart med dem. Sluta dumma dig Hurricane
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Citerar ryuugan:
Hmm, måste vara något språkpaket/teckenuppsättning som jag saknar eftersom det först bara såg ut som en massa frågetecken......
Ehm, nej jag sa bara vad problemet var eftersom du frågade...

U remember?
Citerar ryuugan:
Vad är problemet?


Citerar Geten:
Om man inte spelat för laget så har man ju inte vart med dem. Sluta dumma dig Hurricane

Jag förklarade hur jag menade innan, ingen idé att dra det igen

Och du behöver inte skriva en uppsats nu geten, dina åsikter får stå för dig men han var i Carbon under några dagar och jag tror de tränade endel som lag även ifall han aldrig spelade en turnering med dom.
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0
asså, strongside spelade ju i carbon de 4 första eventen 2006 (Shockwave, Karma, Gandhi och Strongside) det var ju det jag menade x) om de var nån som kollade nått på mlg då? hehe

Edit: det var dom 4 som grundade Carbon btw
KjejsarN
  • 0
Citerar HuRrRiCaNe:
Citerar ryuugan:Hmm, måste vara något språkpaket/teckenuppsättning som jag saknar eftersom det först bara såg ut som en massa frågetecken......Ehm, nej jag sa bara vad problemet var eftersom du frågade...

U remember?Citerar ryuugan:Vad är problemet?

Kan ju nämna att det var en hel del sarkasm i mitt förra inlägg. Det jag ville få fram var att du längre upp i tråden(istället för en serie med frågetecken) kunde ha skrivit ungefär det du senare skrev som ett svar till mig.
"Right now I think the Halo bowling lineup will be myself, Lunch, Roy and Fearitself and we're still deciding on our team name. I'm thinking either Walshy and the Much Inferior Halo Bowlers or Sorry Mason." - Walshy
  • 0
Citerar ryuugan:
Det jag ville få fram var att du längre upp i tråden(istället för en serie med frågetecken) kunde ha skrivit ungefär det du senare skrev som ett svar till mig.

Inte ALLS lika roligt då!
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0
Citerar HuRrRiCaNe:
Inte ALLS lika roligt då!


Det är väl inget kul att ha fel överhuvudtaget?
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Citerar maxenP:
Som jag har uppfattat det så är totz lite "allt i allo" ungefär som Heinz eller Elamite. Fast jag vet inte heller så mkt om honom...


Att jämföra Totz med EW och Heinz går inte, grov tabbe där. Dom betyder så mycket mer för sina lag och är mer värdefulla spelare
  • 0
Citerar Geten:
Det är väl inget kul att ha fel överhuvudtaget?

Nej, get outa heeeer!
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!