Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

MLG


Äntligen får MLG en egen tråd. Vissa gillade inte att vi onda "hardcore"-spelare förpestade dem officiella trådarna så vi blir förvisade hit.

I denna tråden så kan vi diskutera något i stil med:
Proffslagen i MLG och dess spelare
De europeiska lagen och spelarna
Svenska lagen och dess spelare
Hur kommer MLG bli i Reach
och den viktigaste frågan av alla. Vem har bäst hår i MLG?!?
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Hahahaha! Ja, vem som har bäst hår måste ändå vara den viktigaste frågan, utan tvekan. Str8-fan som jag är måste jag passa på att prata lite om ryktena kring Heinz och att han ska ha joinat Str8. Det är även bekräftat att Elamte joinar Instinct tillsammans med Cloud, och att Snipedown ska ha något att göra med att han lämnade. Vad tror ni, har Heinz joinat Instinct eller teamar han med Neighbor?

Jag måste säga att det är skönt att vi får en egen tråd, känns som att de snart kommer börja hemsöka folk som snackar MLG i officiella trådar.
"Gentlemen, we just seized an airfield. That was pretty fucking ninja!" - Brad "Iceman" Colbert
  • 0
Bäst hår har ju Soldier187 lätt.

Elamite joinar Str8? Är inte han redan i Str8? lol
  • 0
Elamite och cloud joinar instinct och heinz joinar str8 tror jag han mena

Citerar Ante_H:
Vad tror ni, har Heinz joinat Str8 eller teamar han med Neighbor?
är rätt säker på att han har joinat str8 och att neighbor är med i td
  • 0
AimDown: Det blev lite fel där, det ska självklart stå Instinct.
"Gentlemen, we just seized an airfield. That was pretty fucking ninja!" - Brad "Iceman" Colbert
  • 0
För er som inte hört det som kommer ECL (european console league) vara den 30 juli - 1 augusti. Det kommer hållas i Liverpool. Detta är det närmaste vi i Europa har kommit MLG. Det har tänts en gnista i Europa igen och det verkar som om det kommer komma många lag till detta. Jag är enormt sugen att åka på detta och hoppas att många andra svenskar också vill det =)
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Geten jag har också tänkt åka dit. Har du något tips hur man lättast tar sig dit?
Affenjung Inc
  • 0
Citerar Geten:
För er som inte hört det som kommer ECL (european console league) vara den 30 juli - 1 augusti. Det kommer hållas i Liverpool. Detta är det närmaste vi i Europa har kommit MLG. Det har tänts en gnista i Europa igen och det verkar som om det kommer komma många lag till detta. Jag är enormt sugen att åka på detta och hoppas att många andra svenskar också vill det =)
låter grymt,

btw så har väl Pistola bäst hår? de är ju därför han är bra, utan sitt hår är han INGET!

Edit: Hörde rykten om lan i skåne i påsk? nån som vet nått?
KjejsarN
  • 0
Pistola borde ju logiskt sett vara dålig på grund av hans hår, han fixar det ju i genomsnitt 4 gånger/sekund så hans BR borde vara shaky tycker man.
"Gentlemen, we just seized an airfield. That was pretty fucking ninja!" - Brad "Iceman" Colbert
  • 0
Citerar Ante_H:
Pistola borde ju logiskt sett vara dålig på grund av hans hår, han fixar det ju i genomsnitt 4 gånger/sekund så hans BR borde vara shaky tycker man.
det är ju därför den inte är det, personligen så spar ja till "pistola-frilla"
KjejsarN
  • 0
Citerar Geten:
Vem är bäst här i MLG?!?

Fixed
Jag såklart!
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0
Coolaste håret måste vara MASON COBB <3 Världens bästa h3 spelare också DDDDD
Affenjung Inc
  • 0
Jo han har najs hår, Legit har rätt cleant hår också.
"Gentlemen, we just seized an airfield. That was pretty fucking ninja!" - Brad "Iceman" Colbert
  • 0
Haha, Ogre 2, han har haft samma frisyr nu i fem år typ
  • 0
Citerar Ante_H:
Jo han har najs hår, Legit har rätt cleant hår också.


Citerar NinjaFredde:
Coolaste håret måste vara MASON COBB <3 Världens bästa h3 spelare också DDDDD


Säger det igen, iGotUrPistola är killen med håret
om inte han så är det ju Julie ;)
KjejsarN
  • 0
Pistola ser ut som en fjortis tönt. Vilket lag tror ni kommer att öppna starkast det här året. Personligen ser jag Instinct och tD som de bästa lagen atm
Affenjung Inc
  • 0
Citerar NinjaFredde:
Pistola ser ut som en fjortis tönt. Vilket lag tror ni kommer att öppna starkast det här året. Personligen ser jag Instinct och tD som de bästa lagen atm


Instinct och Carbon kommer vara mest föeberedda, men Str8 öppnar starkast!

Tror även att H&E kommer att överaska mest!(Top 3?) Dom har en solid fyra nu med Ghost, Anarchy, KillerDrew och Karma.
KjejsarN
  • 0
Citerar maxenP:
Instinct och Carbon kommer vara mest föeberedda, men Str8 öppnar starkast!


Carbon brukar väl inte vara något av dem mest förberedda lagen av dem i toppen heller?
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Jo, hoppas Str8 öppnar starkt. Skulle vilja se en 08-säsong igen, men är så grymt förbannad över att Elamite inte är med längre. Får se hur det går med Heinz i laget.
"Gentlemen, we just seized an airfield. That was pretty fucking ninja!" - Brad "Iceman" Colbert
  • 0
Citerar Geten:
Carbon brukar väl inte vara något av dem mest förberedda lagen av dem i toppen heller?


Nej jag vet, men jag tror att dom kommer vara väldigt förberedda. Inte att dom kommer lana sönder veckorna innan, utan att vara psykiskt förberedda och medvetna om hur bra motståndet kommer att vara.
KjejsarN
  • 0
Vafan elmite var för dålig helt enkelt. Heinz måste du väl ändå erkänna e bättre än Elamite
Affenjung Inc
  • 0
Final Boss

Ogre2 <3
Vicktory X
Fear it self
Totz

interesting. Ska totz vara den avgörande faktorn till att få FB's teamwork och objective play att fungera. I sure hope so. Nu får dem iaf träna lite mer jämfört med tidigare turneringar.
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!