Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

HALO LEGENDS


edit
"Spartans never die, they just CHILL untill you need them again"
  • 0
saknade Steve Downes i the package annars underbar
Dear humanity we regret being alien bastards. We regret coming to earth. And we most definitely regret that the corps just blew up our raggedy-ass fleet - Sergeant Major Avery Junior Johnson
  • 0
Citerar STARWARSGEEK117:
saknade Steve Downes i the package annars underbar

Allt jag saknade av The Package var, tja, allt som gör något kul att titta på. Annars var det väl inte så mycket att klaga på.

There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar STARWARSGEEK117:
saknade Steve Downes i the package annars underbar

Störde mig rätt mycket på att de inte hade med hans röst. Kul att se Dr. Halsey då hon bara varit med i böckerna tidigare och sen var det väl häftigt när Spartanerna väl var inne i skeppet och sprang genom korridorerna. I övrigt tyckte jag det var ett ganska svagt avsnitt, som vanligt. :-/
  • 0
har gett upp på hela det här projektet vilket är synd, hade höga förhoppningar på några av de bästa företagen inom anime och en underbar förexisterande story att visualisera...

Finns ju hundratals saker i böckerna t.ex som jag gärna fått visuellt på skärmen hellre än något påhittat transformers/Halo/samurai skit(även om det var kul att få lite mer info om arbiter ranken)
"Spartans never die, they just CHILL untill you need them again"
  • 0
Seriöst, det jag finner som det största problemet med Legends är att de försöker göra så himla mycket av det. Gör ett par avsnitt med stora krigsscener i hederlig "normal" animestil så hade det åtminstone varit kul att titta på. The Package var uselt eftersom allt kändes så krystat. Varför ha CGI om den ser ut som skräp? Varför ha med Master Chief om man inte kan få tag på hans röstskådespelare? Varför bryta så mycket canon så det knappt är sant när det ligger rakt framför ögonen på dem? Varför ge Elites röster gjorda på fucking helium?
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
diggar halo 3 så jag vill HA DET!! kanske jag kommer få det till jul och XBOX360
  • 0
Har bara sett första avsnittet av Legends. Men det var faktiskt rätt så underhållande att se en Spartan klå en Elite i tecknat.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Gamesrule:
Har bara sett första avsnittet av Legends. Men det var faktiskt rätt så underhållande att se en Spartan klå en Elite i tecknat.

The Babysitter? Det finns inga Elites som slåss i den.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Tom 2mat:
Citerar Gamesrule:Har bara sett första avsnittet av Legends. Men det var faktiskt rätt så underhållande att se en Spartan klå en Elite i tecknat.
The Babysitter? Det finns inga Elites som slåss i den.



Kanske inte var en Elite då. Kanske en Brute. Kan aldrig se skillnad på dem, spelat för lite Halo
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
var urkassa, båda två. Är det såhär japaner ser på Halo borde de inte spela spelen. Arbiter som Samurai? Med en N'avi liknande fru? Vafan?
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Frågan är ifall det var två av de kändaste studiorna som gjorde dessa avsnitt, det är ju trots allt 5 avsnitt kvar så har inte så mycket koll
  • 0
Citerar Misho:
Jag måste nog påstå att "The Duel" var bland det sämsta jag sätt... skamligt att ens låta något sådant här göras och kallas Halo.


*SPOILER* I guess
Måste säga samma sak fast om "odd one out". Dem tramsar ju bara runt med Spartan rollen. Blev nästan lite ledsen.
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Halo legends dvd och blu -ray släpps den 10:e februari om jag inte har fel
  • 0
Jag tyckte att dessa var rätt så bra.

Den om Spartan 1337, han som alltid ramlar från pelikanen var ju kul.

Fast... Den om Eliterna... The Duel, fan va hemsk. Jag avskydde den... Visst jag förstår att Eliterna ska vara som samurajer, men var dom tvungna att använda allt som finns i Kina? Till hattarna och rustningarna? Och varför satt deras käkar ihop hela tiden? Och skulle de där föreställa en Elite-hona?

Jag tyckte att Origins var bäst.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Har idag fixat blu-ray utgåvan av Halo Legends, har inte sett något avsnitt än utan väntade på att alla berättelser skulle släppas på en skiva, ser ut som att helgen är räddad ;)
  • 0
såg filmen! förtjänade typ 7/10 och då älskar jag halo! den kändes ganska osamanhängande och det ända igentliga bra var: *spoiler* SLUTET VAR BÄST
  • 0
Jag tyckte inte att den var så bra. Jag tyckte att den var väldigt skruvad, och det märktes för väl att det var japanskt gjord. Riktigt skum ibland
The Duel var värst och den om Spartan 1337 fick mig nästan att sluta titta. Jag menar, två tonåringar med någon sorts superkrafter börjar slåss mot en 10 meter hög Brute. Vart tog Halo vägen?
Left to themselves, things tend to go from bad to worse
  • 0
Tycker dom förstör genom att ha amerikanska röster
  • 0
Min kompis tanka Hela Halo:legends och vi såg på det.
Måste säga att om det är nånting som är dåligt med Halo, så är det Halo:legends.
Det helt enkelt suger.
Nämn något av avsnittén så kan jag hitta minst ett fel

Halo legends
Once you pull the pin, mr Grenade isn't your friend anymore.
  • 0
Såg tre avsnitt i går och tyckte inte att det var speciellt mycket att ha, får se om man ser resterande avsnitt nån dag.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!