Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Roligaste Banan Online - Halo 2-3


Sandtrap och/eller Guardian.
Left to themselves, things tend to go from bad to worse
  • 0
Citerar Ante_H:
Halo 1: Hang 'Em High och Blood Gulch


Blood Gulch <3
Your health is low...
  • 0
Citerar Ante_H:
Jag anser helt ärligt att det inte finns någon skill i att köra fordon.

Någonsin haft en banshee battle på waterworks?
Krax.
  • 0
Citerar Dudibay:
Citerar Ante_H:
Jag anser helt ärligt att det inte finns någon skill i att köra fordon.

Någonsin haft en banshee battle på waterworks?


någonsin haft ett banshee vs spartans krig på waterworks? kände du dig skillad då?

mina favoriter får bli

halo:ce - hang 'em high
halo 2 - sanctuary, lockout och ivory tower
halo 3 - heretic, narrows och the pit
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
Citerar properskillz:
någonsin haft ett banshee vs spartans krig på waterworks? kände du dig skillad då?

Och vad fan har det med saken att göra?
Jag svarade bara på Antes påstående om att det inte finns några skills i fordonskörande. Vilket det absolut finns. Exempelvis när man hamnar i Banshee battle på waterworks, då sker det en minst lika stor skillmätning som i en BR battle.
Annat exempel är warthog-körning. Hur många tror du lyckas att få in tre pers i toppen av motståndarbasen på headlong efter bara sju sekunder in i matchen? Det kräver en del skills att köra in via järnbalken som hänger i mitten av banan...
Krax.
  • 0
dudibay: en hel del skill är väl ändå att överdriva. vet man bara om att man kan köra där så gör man ju det... det är snarare strategi än skill att ha bra koll på sin hog.

att inte köra över järnbalken på headlong är bara trögt.

och sen begriper jag inte riktigt ditt resonemang ändå. du säger alltså att när man sitter i en banshee är man så otroligt overpowered att det enda som kan ge dig en rättvis match är en annan kille som är lika overpowered som en själv... ja det låter ju jätteskillat
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
Citerar properskillz:
dudibay: en hel del skill är väl ändå att överdriva. vet man bara om att man kan köra där så gör man ju det... det är snarare strategi än skill att ha bra koll på sin hog.

att inte köra över järnbalken på headlong är bara trögt.

Jag överdriver inte, jag sa att det kräver en del skills, och det gör det.
Och nej, det är inte mycket folk som försöker sig på den vägen, även för dem som är något sånär bra warthogförare är successraten ganska låg.
Men du påstår alltså att du brukade klara dig över balken mer än hälften av alla försök? Det tror jag då inte på.

Citerar properskillz:
och sen begriper jag inte riktigt ditt resonemang ändå. du säger alltså att när man sitter i en banshee är man så otroligt overpowered att det enda som kan ge dig en rättvis match är en annan kille som är lika overpowered som en själv... ja det låter ju jätteskillat

Exakt vad är det du inte förstår? Det spelar ingen roll om bansheen är OP vs fotgängare på waterworks. Det jag säger är att det brukar visa sig jävligt snabbt vilka som har skills och ej när det väl kommer till banshee vs banshee på waterworks.

Har jag spelat med dig? Vad var din GT under H2 eran?
Krax.
  • 0
I Halo 2 gillade jag förutom den mycket populära Lockout, även Headlong. Älskade att ta vägen som leder till lyftkranen och använda sniper. Fick ihop så många sniper kills när spelet var ny, men man var ju en rätt enkel måltavla och blev ägd rätt fort. Hände dock ibland att man lyckas få till en bunt kills innan man själv möter ödet.

I Halo 3 gillade jag den nya banan Avalanche, Blackout och gamla banan; The Pit.
  • 0
Citerar Th3 End:
I Halo 2 gillade jag förutom den mycket populära Lockout, även Headlong. Älskade att ta vägen som leder till lyftkranen och använda sniper. Pit.


min personliga favorit var att superhoppa vid foten av den lilla bron i den anfallande basen på headlong och stå och snipe:a där uppe...

Dudibay: min halo 2 gt var proper skillz. jag hade ett par andra konton också, men dom brukade alltid ha skillz i namnet.

och absolut klarade jag det mer än hälften av mina försök. 3/4 om inte bättre.
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
Citerar properskillz:
och absolut klarade jag det mer än hälften av mina försök. 3/4 om inte bättre.

Och nyss sa du att det är en självklarhet att alla som vet om denna "strategi" lyckas att ta sig över. Förklara hur detta går ihop.
Eller menar du att alla dessa personer som alltså INTE är "tröga" åker och ramlar ned med bomben var och varannan anfallsrunda i assault?

Det kräver skills att lyckas ta sig över järnbalken med en något sånär hög successrate. Om du nu skulle vare en av dessa människor som ligger 75%+ (vilket du förmodligen inte gör) så överskattar du isåfall alla andra spelares förmågor att köra warthog.
Jag har spelat otroligt mycket Halo 2 genom tiderna, och jag har sett max tre andra personer som ens har försökt att utgöra detta stunt i en seriös match.


Citerar properskillz:
Dudibay: min halo 2 gt var proper skillz. jag hade ett par andra konton också, men dom brukade alltid ha skillz i namnet.

Jag känner inte igen namnet. Vilka brukade du spela med? Klan?
Krax.
  • 0
The Pit, Gaurdian, Valhalla
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!