Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Bästa och sämsta vapnet i Halo?


Auto Mag och snipern gillar jag. Tycker inte om plasmavapen
  • 0
svärdet och rocket launcher i Halo 3
I SHALL BE WHITE! LIKE GANDALF /Crunt
  • 0
Måste säga att jag älskar Snipern i samtliga Halo spel. Sen gillar jag också den nya pistolen i Halo 3: ODST. Så jävla najs att nita dom jävla grunterna med ett välplacerat headshot.
''There are no secrets in life ' Just hidden truths, floating on the surface'' - Dexter Morgan.
  • 0
Att plocka på sig ett par dubbla needlers var iaf i tvåan det bästa. Speciellt eftersom man inte behövde sikta så noga heller, bara skjuta som en galning.
  • 0
Carbine har jag verkligen börjat gilla nu i ODST.
Story>Gameplay>Graphic
  • 0
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, ingenting slår BR + Sniper .
"Gentlemen, we just seized an airfield. That was pretty fucking ninja!" - Brad "Iceman" Colbert
  • 0
Battle Rifle ftw. Sikta mot området där skallen sitter o kör på. Sjukt skönt vapen.
  • 0
SMGn i ODST! Helt otroligt vad det är grym på att ta ner sköldar på långt avstånd, missuppfattade helt vad man skulle använda den till i början...
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Carbine och Needlern.
Strange becomes mundane
  • 0
Shotgun och sniper i CE är helt galna.
Brawl FC 2149-3767-3588. Call of Duty: Modern Warfare Reflex FC 1186-8269-1386
  • 0
Citerar The Sheriff:
SMGn i ODST! Helt otroligt vad det är grym på att ta ner sköldar på långt avstånd, missuppfattade helt vad man skulle använda den till i början...


Håller helt med! Den är underbar när man spelar Firefight och alla små mobbs kommer kutande mot en ;)
Annars är pistolen i ODST väldigt skön när man spelar Coporative på Firefight-mode! En kompis mejar runt med SMGn medan en själv täcker honom genom att "Snipra" med pistolen! (Jag vet inte ens om jag någonsin innan nämnt pistol och "snipra" i samma mening innan!)
Xbox will Prevail! - Anti-antipirat
  • 0
BR RL SR MLG<3
  • 0
helt klart den uppgraderade formen av leathershield 2.0 dead, ger en helt annan närhet och skarphet än en vanlig blazer som jag helst själv använder mej av.jag klarade ut spelet på 20 minuter men den, utan att fuska
  • 0
Citerar randystorsnopp:
helt klart den uppgraderade formen av leathershield 2.0 dead, ger en helt annan närhet och skarphet än en vanlig blazer som jag helst själv använder mej av.jag klarade ut spelet på 20 minuter men den, utan att fuska

Heh.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Alla förutom hagelbrakaren i 3:an...
Brudar är som datorer. Dom kan få virus, måste ständigt upptateras, kan vara otroligt seg i bland och hänger upp sig ganska lätt. Den ända stora skillnaden är väll att på tjejen kan man inte ringa någon och klaga på att musen krånglar...
  • 0
Bäst är väl BR och sniper, men skönast måste nog vara Needler. Me like!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Plasma Rifle som de flesta Brutes tappar i Halo spelen är nog de mest effektiva vapnen i Halo spelserien. Varje gång jag tar upp en sådan med minst 60 i ammunition brukar jag äga massvis med covenanter på slagsfältet. Jag är bäst på att använda detta vapen och kan klara mig med ett sådant i ett helt Halo spel. I Halo 3 kutade jag med två Plasma Rifles i alla banor och i ODST kutade jag omkring med bara en sådan då ODST:arna inte kan ha två vapen i händerna samtidigt, men klarade mig ändå.

Trots att Plasma Rifle får slut på ammunition är det ju bara att ta upp en ny som en brute har tappat. Om man fortsätter på detta vis har man hittat sitt äkta vapen i ett Halo spel. Ibland när dessa vapen inte är tillgängliga är det bara att ta upp sin Assoult Rifle som man har på ryggen. När skotten i detta vapen är slut ska man slänga en granat på en brute, när han har dött går man till hans lik och tar upp ett slumpmässigt vapen som man använder tills man har hittat en Plasma Rifle.

Plasma Rifle är mitt favorit vapen.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Hmm, shotgun, plasma rifle, battle rifle och brute spiker har alla sina fina stunder.
Men bäst av alla är energi sword! Alla dagar!
  • 0
Assault Rifle är bäst online, fast Battle Rifle är skönare när man spelar kampanjen. Lätt att döda sina egna med, ett knapptryck med Battle Riflen riktad mot huvudet och det är över.
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Pistolen i Halo CE är ovärdelig online.
Annars har jag en förkärlek för plasmapistolen och ett snabbt avtryckarfinger

Snipern kan vara rätt rolig ibland också.
A true Ninja is a master of himself and his environment, so don't forget: We're turtles!
  • 0
Bubbaklubba ftw
derp
  • 0
  • just
  • just
Needlern i Halo 3 äger ju typ sönder allt och kommer att bli bättre i reach då de som är i närheten kan dö av explosionen!!
I Think just was just here....
  • 0
Jag måste bara säga assault rifle, den är enkel och inte så bra men den är skön
"I am not a merry man!" - Worf
  • 0
För mig Helt klart Rocket Launcher, tyvärr får man den inte så ofta så ett mer tillgängligt vapen skulle nog vara Battle Rifle
  • 0
Självklart så är ju Snipern det bästa vapnet.
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!