Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Bästa och sämsta vapnet i Halo?


PLasma pistol is the shiet
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Jag älskar den här svärd grejjen från tvåan
A fool is wise in his eyes...
  • 0
kmr nog bli auto mag
Story>Gameplay>Graphic
  • 0
Har på senaste tid upptäckt att Needler är helt oslagbar.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
Auto mag!
Ischlo Pischlo!
  • 0
Battle rifle + sniper rifle = win för mig
  • 0
Gillar SMG i ODST starkt! Förstår inte varför folk har klagat på att den skulle vara för svag.
  • 0
Needler! FTW
Mela lis!
  • 0
Citerar Geccod:
Gillar SMG i ODST starkt! Förstår inte varför folk har klagat på att den skulle vara för svag.


Håller med
Don't you know about the bird?Well everybody's heard, about the bird !
  • 0
jag gillar att ha de två standardvapnena för Masterchief. Dena skjuter nog 3 skott i taget och har ett bra sikte. Den andra är ett vanligt "sjkut på och hoppas du överlever" vapen. Dessa tillsammans är oslagbara. Tror de heter som jonkos sa: Battle Rifle och Sniper Rifle. Fast den är inte riktigt en sniper.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
  • Gold
  • Gold
Pistolen i ODST så jävla skön speciellt när man skjuter headshot.
  • 0
Auto Mag!
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss. - Douglas Adam, "So Long, and Thanks for the Fish"
  • 0
SMGn och pistolen i ODST är ju grymma
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Shotgun och den där rosa som skjuter värmesökande taggar eller vafan det nu är, någon som har koll på vad den heter?
I'm older than I've ever been...
  • 0
Citerar ksp_green:
Shotgun och den där rosa som skjuter värmesökande taggar eller vafan det nu är, någon som har koll på vad den heter?

Citerar Manga Freak:
Needler! FTW

  • 0
Citerar Siegfried:
SMGn och pistolen i ODST är ju grymma

Nja pistolen är rätt så värdelös (tycker jag) mot Brutes om dem har sin sköld/rustning kvar. Men den är riktigt rolig att leka med iaf.

Jag gillar mycket att den röda Plasma Rifle:n har kommit tillbaka till ODST. Men när jag spelar Firefight är mitt weapon of choice Carbine. Tycker det vapnet är bra mot dem flesta fiender.
Gamer FL <3
  • 0
Tycker nya SMGn och nya Pistolen i ODST är väldigt sköna ;) Kul att få smyga lite på banorna med visiret nedfällt och pistolen dragen för att få en snabb HS på nån av de små rackarna

Dock är de inte de skönaste vapnena i Halo som solklart är:
- Battlerifle + The Covenants motsvarighet, laservapnet med gröna blixtar och kikarsikte Underbara båda två!

Självklart är needler ett underbart vapen men det som är synd är att man typ måste tömma ett helg magasin innan skotten sprängs. En sådan ammo-waste har man inte alltid råd med på banor.
Är det ens möjligt för Needlers skott att sprängas utan att typ ha tömmt ett mag på dem?
Xbox will Prevail! - Anti-antipirat
  • 0
Citerar HrHook:
Är det ens möjligt för Needlers skott att sprängas utan att typ ha tömmt ett mag på dem?

Det är 10 skott i ODST... har för mig att det mindre i trean.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Battle RIFLE!!!!!
Do a barrel-roll!
  • 0
Pistolen i ettan äger.
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
Citerar Tom 2mat:
Citerar HrHook:
Är det ens möjligt för Needlers skott att sprängas utan att typ ha tömmt ett mag på dem?

Det är 10 skott i ODST... har för mig att det mindre i trean.


ok, tack för hjälpen.
Xbox will Prevail! - Anti-antipirat
  • 0
  • Felx
  • Felx
Super Mac Blast i Halo Wars! BAMBAMBAMBAM!
  • 0
AR är rätt bekväm, annars är det BR samt Snipern!
Ally's
  • 0
Carbine. All-purpose-vapen, perfekt när Tilt är aktiverad.
I don't envy you.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!