Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Bästa och sämsta vapnet i Halo?


Mjo, vilket är det skönaste vapnet i Halo-serien? Finns ju en hel bunt att välja mellan och många är riktigt bra men min favorit är mr. Battle Rifle. Men som sagt, vad tycker ni?

Moderatorerna tar över: Hädanefter kan även denna tråd användas för att diskutera det sämsta vapnet. Enjoy!
  • 0
Plasmapistolen från det första spelet, den var så jäkla underskattad. Annars gillar jag Carpet Bombs i Halo Wars.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Pistolen från Halo: Combat Evolved. Kan bara sammanfattas med detta ord: Underbar
  • 0
Shotgun i Halo: Combat Evolved. Svårslagen.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
1. M6D Pistol
Mångsidigt och kraftfullt vapen

2. Plasma Grenade
Bra i många lägen

3. SRS99C-S2 AMB Sniper Rifle
Kraftfullt och precist
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Battle Rifle och Spartan Laser (hur härligt är det inte att sänka en irriterande Banshee med ett välriktat "laserskott"?) är mina favoriter.
You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
  • 0
Alla pistoler är verkligen sköna speciellt plasmapistolen och dem från ettan och tvåan. Needlern är också en favorit, men i multiplayer så blir det mest BR.
  • 0
Spalzern!!

Tillagt 2009-09-09 18:29:
Eller Shotgun?!

Tillagt 2009-09-09 18:30:
Fast LAAG e ju oxo skjukt skön...

eller SPANKr...

Tillagt 2009-09-09 18:33:
Och man måste bara älska MAC kanorerna... <3
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
  • Jonas
  • Jonas
  • GR®
Jag tycker Assault Rifle är bäst, vilket är kul för mig eftersom det oftast är det vapen man får starta spelet med
Jonas Mäki / Gamereactor
  • 0
Citerar Jonas:
Jag tycker Assault Rifle är bäst, vilket är kul för mig eftersom det oftast är det vapen man får starta spelet med

Assault rife hade jag nog också gillat ... om det vore helautomat på den
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Assault rife hade jag nog också gillat ... om det vore helautomat på den


Vilken tur, Assault Rifle är helautomatisk.
  • 0
Citerar Himmelsblå:
Citerar The_gunners:
Assault rife hade jag nog också gillat ... om det vore helautomat på den


Vilken tur, Assault Rifle är helautomatisk.

Då tänker inte vi på samma. Jag tänker på den med inzoomingsbara vapnet. Burst-fire.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Då tänker inte vi på samma. Jag tänker på den med inzoomingsbara vapnet. Burst-fire.

"tänker inte på samma"... >__>
Du sa fel, thats what happened! You failed!

Den du tänkte på är BR, AKA, BattleRifle'n.
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
BR och Sniper
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Assault rifle, i ettan. Riktigt schysst all-around vapen.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar Jonas:
Jag tycker Assault Rifle är bäst, vilket är kul för mig eftersom det oftast är det vapen man får starta spelet med


Jopp, det är ett av mina favoriter med. För mig handlar Halo helt om närstrid, så det passar mig bra. Allra bästa vapnet är dock Energy Sword. Synd att man inte kan köra dess spelläge i matchmaking längre utan att tvingas betala för extra banor.
Do you have any good old ham?
  • 0
Shotgun, såklart. Men gillade Snipern otroligt mycket när jag lirade som mest.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Pistolen i Combat Evolvec är ett monster. Gillar den i tvåan med trots att den är halvusel.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Battle Rifle är väl den som används mest frekvent och är skönast. Men det roligaste vapnet är ju Spartan Laser.
"Humanity's a failed experiment, walking the path to extinction"
  • 0
Jag älskar Battle Rifle och snipergeväret. Så jäkla sköna vapen att leka med även fast jag inte är särskilt bra med dem.
Gamer FL <3
  • 0
Citerar Challe:
mr. Battle Rifle.

\m/
I'm too old to die young now.
  • 0
Battle Rifle utan tvekan
  • 0
Assault Rifle från Combat Evolved tycker jag. Den skadade inte så mycket men hade ett riktigt underbart ljud. Blev väldigt ledsen när de hade förändrat vapnet så mycket i Halo 3.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Halo CE: Shotgun. Gjorde Flood-bekämpning mycket roligare

Halo 2: Energy Sword, alternativt Needler.

(har inte Halo 3 )
  • 0
Assault Rifle är bäst online, annars sniper
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!