Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Favoritfordon i Halo?


Banshee och Hornet!!
Fett kul att flyga!
"I am not a merry man!" - Worf
  • 0
Måste säga Chopper, grymt kul fordon!
  • 0
Spectre eller ODST drop poden
1/10
  • 0
Jag skrev tidigare att jag körde en elephant på sista banan i halo 3, jag hoppas ni som ja, läste det och frågade hur jag gjorde det. Kanske måste tänka på att det var sarkasm så det stod härliga till, flum you know;)
  • 0
Warthog.

+ Kul att köra
+ Kul att köra över levande varelser
+ Kul att förstöra den med granater och vapen
+ Två kan sitta i framsätet och en där bak med skjuttornet
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Warthog, så härligt att köra iväg när en av marinsoldaterna ska hoppa på. Sedan vänder man och kör över dem.
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Citerar Darthinator:
Warthog.

+ Kul att köra
+ Kul att köra över levande varelser
+ Kul att förstöra den med granater och vapen
+ Två kan sitta i framsätet och en där bak med skjuttornet
Brudar är som datorer. Dom kan få virus, måste ständigt upptateras, kan vara otroligt seg i bland och hänger upp sig ganska lätt. Den ända stora skillnaden är väll att på tjejen kan man inte ringa någon och klaga på att musen krånglar...
  • 0
Warthog, speciellt i Halo CE med den roliga "flyga-som-fan-när-man-krockar-med-varandra" fysiken/buggen. Samt att få den att flyga med plasmagranater
A true Ninja is a master of himself and his environment, so don't forget: We're turtles!
  • 0
Citerar KoffeinKista:
"flyga-som-fan-när-man-krockar-med-varandra"


Det är en bugg att minnas
Brudar är som datorer. Dom kan få virus, måste ständigt upptateras, kan vara otroligt seg i bland och hänger upp sig ganska lätt. Den ända stora skillnaden är väll att på tjejen kan man inte ringa någon och klaga på att musen krånglar...
  • 0
nja, kan inte välja mellan warthog eller mongoose
  • 0
Warthog är nog det bästa terrängfordonet i ett spel någonsin. Brukar alltid sno åt mig den i multiplayer bara för att få köra runt lite. Och eftersom gravitationen i Halo-spelen är något lägre än vanligt så är det alltid ett nöje att flyga lite med den också.

Annars så är Scorpion Tank rätt skön. Stor, skräckinjagande och ger maximal skada vid en fullträff med kanonen.
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Citerar hannes809:
nja, kan inte välja mellan warthog eller mongoose


Warthog, större. Lättare och mer effektiv när man kör på folk
Brudar är som datorer. Dom kan få virus, måste ständigt upptateras, kan vara otroligt seg i bland och hänger upp sig ganska lätt. Den ända stora skillnaden är väll att på tjejen kan man inte ringa någon och klaga på att musen krånglar...
  • 0
warthog såklart
hello brothers
  • 0
Scarab såklart! Fast fan, Locusts är härliga med.
  • 0
  • just
  • just
Choppern är ganska skön men Warthog med Laser kanon är för jävla bra
I Think just was just here....
  • 0
Citerar THE HUGO:
Citerar Jowf:Warthog! Jag älskar att jag kan köra så tar polarna hand om resten.

Något jag skulle vilja se däremot är covenanternas svar på Warthog! Vore ascoolt!

den heter prowler och finns i både 2an och 3an


Prowler är väl ändå ett brute fordon? -.-
  • 0
Warthogen heltklart, störtskön bil att köra omkring i.
''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
  • 0
Banshee är bästa flygfordonet
Warthog som samarbetsfordon
Moongoose för den är så kul
Ghost för sina splatters
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Warthog på marken!
Banshee i luften!
  • 0
Warthog.

Älskar att se andra företag som försöker kopiera den och misslyckas totalt. *Host* M35 Mako i Mass Effect*host*
My name is Legion, for we are many.
  • 0
warthogen är etta
tvåa ghosten
trea mongoose
  • 0
Helt klart Warthog, men det verkar jag inte ensam om att tycka
Left to themselves, things tend to go from bad to worse
  • 0
I luften är det Pelican. På marken är det Spectre eller Warthog
Vi gör det möjliga omöjligt
  • 0
Har ändrat mig: Warthogen är lätt det bästa allround-fordonet, men chopper är riktigt skön, men kan vara seg att köra
"I am not a merry man!" - Worf
  • 0
Citerar Darthinator:
Warthog.
...
+ Kul att förstöra den med granater och vapen

Jag hatar dig.
Krax.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!