Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Reach - Spoilerfritt!


Citerar Misho:
Cortana banan var en av de bästa i Halo 3...


Jag håller med dig
  • 0
  • I
  • I
Citerar metroid_prime:
Citerar Misho:
Cortana banan var en av de bästa i Halo 3...


Jag håller med dig


Energy Sword + Floodd = Slakt.
Ad finem ambulo.
  • 0
Men det finns många fler än oss som t.ex. många på bungies forum som hatar brutes och flood, som ni säger så var faktiskt cortana den tredje bästa banan hos mig efter the covennat och the ark
http://twitter.com/hasona94
  • 0
Jag hoppas dem fortsätter med Brutes i samma spår som dem gör med Elites nu, alltså gör dem som dem beskrivs i böcker och annan info, stora jäklar på 3 meter, brutala och blodtörstiga! Hoppas se marines rivas i bitar av dem under kampanjen!
"Spartans never die, they just CHILL untill you need them again"
  • 0
Citerar Misho:
Jag hoppas dem fortsätter med Brutes i samma spår som dem gör med Elites nu, alltså gör dem som dem beskrivs i böcker och annan info, stora jäklar på 3 meter, brutala och blodtörstiga! Hoppas se marines rivas i bitar av dem under kampanjen!

Lite mer som de var i tvåan alltså... problemet var ju bara, som Bungie själva sagt, att de inte var så himla roliga att fightas mot. Jag undrar hur de löser det problemet.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Tom 2mat:
att de inte var så himla roliga att fightas mot


Syftar du på vanliga eller stora Brutes?
  • 0
Citerar Misho:
Cortana banan var en av de bästa i Halo 3...


DDDDDD:

Bland det sämsta jag spelat i ett FPS fan.
Awesomeness would ensue.
  • 0
Citerar Swe 08:
Syftar du på vanliga eller stora Brutes?

Eh? De som var i tvåan.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Tom 2mat:
Citerar Swe 08:
Syftar du på vanliga eller stora Brutes?

Eh? De som var i tvåan.

De i tvåan var brutala och hoppade som galningar och ville bara döda dig men 3 blev mild.
http://twitter.com/hasona94
  • 0
Vildare Brute vore grymt!
  • 0
Citerar Tallica:
Någon som har dissekerat Reach multiplayer trailern, kolla här: http://www.youtube.com/watch?v=xJKvdYB1t1w&feature=player_e
mbedded

Många nyheter, eller hur?


Såg att man har gått tillbaka till det traditionella och bytt "byta vapen" och "hoppa in i fordon" knappen till X igen
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
Citerar metroid_prime:
Vildare Brute vore grymt!


Inga Brutes tack! Bungies sista Halo-spel ska avlutas värdigt, med stolta Elites. Inget annat.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar metroid_prime:
Vildare Brute vore grymt!


Inga Brutes tack! Bungies sista Halo-spel ska avlutas värdigt, med stolta Elites. Inget annat.


så många fiende sorter som det bara går och vildare brutes skulle nog höja svårighets graden. skulle dessutom kännas ganska fail om bungie plötsligt raderar ut brutsen när vi behövt stå ut med dem som huvudfiende i två spel istället för att förbättra dem
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
tyvärr för din del torbli men dem är ganska så bekräftade, dock betyder ju inte det att dem blir tråkiga fiender nu när Bungie designar om alla fiender redan!
"Spartans never die, they just CHILL untill you need them again"
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar metroid_prime:
Vildare Brute vore grymt!


Inga Brutes tack! Bungies sista Halo-spel ska avlutas värdigt, med stolta Elites. Inget annat.


Jag är ändå ganska sugen på att se internbråket som fanns i tvåan mellan Elites och Brutes!
  • 0
Citerar metroid_prime:
Citerar torbli79:
Citerar metroid_prime:
Vildare Brute vore grymt!


Inga Brutes tack! Bungies sista Halo-spel ska avlutas värdigt, med stolta Elites. Inget annat.


Jag är ändå ganska sugen på att se internbråket som fanns i tvåan mellan Elites och Brutes!


aa fan, skulle var häftigt om man la sig på nån klipphäll och zoomade mot fienden med sniper och se några brutes och elitse stå å kaxa mot varnadra
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
Citerar Misho:
tyvärr för din del torbli men dem är ganska så bekräftade, dock betyder ju inte det att dem blir tråkiga fiender nu när Bungie designar om alla fiender redan!


Crap. Försöker hålla mig borta från sådan information, men se där. Får hoppas man slipper fler oönskade överraskningar från Bungie, I like it secret.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Crap. Försöker hålla mig borta från sådan information, men se där. Får hoppas man slipper fler oönskade överraskningar från Bungie, I like it secret.


Jag tror att det kan bli riktigt bra om de två kanske sammarbetar tillsamans. Elite lite kvickare och bättre range, medan Brutsen är starkare och vildare.
  • 0
Citerar Geccod:
http://downloads.bungie.net/videos/dam.gif


  • 0
Citerar fat Abbot:
Såg att man har gått tillbaka till det traditionella och bytt "byta vapen" och "hoppa in i fordon" knappen till X igen


Det är ju vädligt svårt att byta button-layout...
Awesomeness would ensue.
  • 0
Citerar DunderKlumpen:
Citerar fat Abbot:
Såg att man har gått tillbaka till det traditionella och bytt "byta vapen" och "hoppa in i fordon" knappen till X igen


Det är ju vädligt svårt att byta button-layout...


aldrig haft något problem med de tidigare halo spelens button layout så har aldrig ens bryt mig att gå in och ändra nåt förutom sensetivetin. men om man nu kan byta plats på dessa knappar (som jag antar att du menar) så bugar bockar jag
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
Citerar properskillz:
men för övrigt hatar jag matchmakingsystemet. man borde få välja vilka banor man vill spela. om bara alla banor hade vart ok så hade det fungerat som det är nu.. men eftersom man blir förbannad 8 gånger av 10 så fungerar det inte som det är nu.


+1

Hata, hata, hata matchmaking
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!