Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Reach - Spoilerfritt!

Citerar metroid_prime:
Första minnet av Halo för mig var Halo 3 och det är fortfarande favoriten efter att ha spelat de andra.

det brukar vara det spelet man spelar först som stannar kvar som ens personlig favorit
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
  • just
  • just
Ljuvligt
I Think just was just here....
  • 0
We want Halo:REACH, We want Halo:REACH
  • 0
någon snackade om straff-systemet och hur det måste finnas kvar...

jag tänker bara så här (och jag vet att detta aldrig kommer hända) men hela jävla matchmaking-systemet borde slopas.

ett spel som jag verkligen tycker hade ultimat matchmaking var gears of war 1... både för rankat och social.

ibland kunde man spela rankat, men för det mesta hade man massa polare i fullt party, så man körde social.. hade man ingen online... ja vad är jag sugen på att spela?

team slayer on the pit 4v4 SEARCH, ja här har vi 7000 olika matcher som spelar the pit 4v4... JOINA

ska det behöva vara så jävla svårt? jag älskar som bekant MLG, och hade jag alltid spelat själv eller med mina halo-kompisar så hade vi bara spelat mlg - men alla mina polare är inte pro-gamers.. dom är knappt casual - och dom vill också vara med. social går bort direkt för att där får man värdelösa banor 78/80 gånger. så då blir det lite team slayer troligtvis..... och vad händer där?

snowbound, boundless

... snowbound...
snowbound
epitaph
isolation
.... boundless
boundless

hurra så ser en kväll i team slayer ut... men gissa vad, jag fucking hatar snowbound. om jag ska behöva spela en bana 9 gånger av 10 så kan det väl åtminstone vara en bra bana... och nästan aldrig BR starts heller.

halo 3's matchmaking är PANIK.. och jag vet att det finns costum å man måste känna folk hit å dit å kolla på forum å blablabla..

men så ska det inte behöva vara. när jag startar halo så vill jag kunna spela det jag vill - när jag vill. så enkelt är det.
och precis som i gears 1 är det tusen gånger lättare att faktiskt bli kompis med folk om man stannar kvar i samma lobby mellan matcherna.

i'm OUT
Min musik https://youtu.be/rULvgOTHRVU
  • 0
1. Du överdriver sjukt mycket, Snowbound kommer inte så ofta!
2. Du får spela med killar i din egen rank!
3. Och man kör spelstil enligt smak, vill dina polare inte köra MLG så kan du antingen dra och köra själv eller stanna med dina kompisar och köra något som du kanske tycker mindre om.
  • 0
Citerar fat Abbot:
Citerar metroid_prime:
Första minnet av Halo för mig var Halo 3 och det är fortfarande favoriten efter att ha spelat de andra.

det brukar vara det spelet man spelar först som stannar kvar som ens personlig favorit

Kommer ihåg när min brorsa kom hem o sa att hans kompis hade skaffat en xbox och de snacka om ett jätte roligt bilspel som var i paris och washington(midtown madness 3 av våra svenska ståltheter dice)och så var det ett mystiskt spel.

Gissa vad det var - Halo såklart - de sa att det var en grön gubbe som sköt aliens och gissa om jag var taggad för att spela Jag var typ 7-8 år och visste såklart inte så värst mycket om spel förutom att jag spelat playstation(1) i flera år.

Efter ett snack med morsan och farsan så gick de med på att köpa den från expert med 3spel MM3 HALO SSX TRICKY
Never talk to much bullshit
  • 0
Citerar hasona:
Citerar fat Abbot:
Citerar metroid_prime:

Kommer ihåg när min brorsa kom hem o sa att hans kompis hade skaffat en xbox och de snacka om ett jätte roligt bilspel som var i paris och washington(midtown madness 3 av våra svenska ståltheter dice)och så var det ett mystiskt spel.

Gissa vad det var - Halo såklart - de sa att det var en grön gubbe som sköt aliens och gissa om jag var taggad för att spela Jag var typ 7-8 år och visste såklart inte så värst mycket om spel förutom att jag spelat playstation(1) i flera år.

Efter ett snack med morsan och farsan så gick de med på att köpa den från expert med 3spel MM3 HALO SSX TRICKY

Midtown madness 3 + mini copper <<<<3
  • 0
Citerar fat Abbot:
Citerar hasona:
Citerar fat Abbot:
Citerar metroid_prime:

Midtown madness 3 + mini copper <<<<3

Det var verkligen bäst med den lilla lilla mini coppern. Kommer alltid ihåg den från spelet när jag ser den på gatorna ute i malmö. Saknar de tiderna riktigt mycke
Never talk to much bullshit
  • 0
Citerar DunderKlumpen:
Info om Multiplayer kommer väldigt snart.

http://xbox360.ign.com/articles/107/1073309p1.html

Sen undrar jag vad detta kan vara för något?
http://xbox360.ign.com/articles/107/1072820p1.html

"The Craziest multiplayer feature we have ever done in a Halo game."

Jag gissar på bottar, fan vad tufft det skulle vara!
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar gamefreaker:

Men inte speciellt crazy
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Citerar nilazz:
Citerar gamefreaker:

Men inte speciellt crazy

Neh men nytt för serien? oh ja!
  • 0
jag har en känsla av att man kommer kunna bygga banor som a la far cry 2 då bungie sagt att man skulle försöka satsa på storskaliga miljöer fast i grund och botten låter inte det heller så crazy och Bungie e ju bra på att sätta nya trender istället för att sno av andra
  • 0
Citerar gamefreaker:

Det skulle vara grymt! Tror tyvärr inte det kommer tyvärr
Gamertag: Ribcage se
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Citerar gamefreaker:

Det skulle vara grymt! Tror tyvärr inte det kommer tyvärr

skulle inte det bli lite som firefight då elr?
Firefight upp till 8 personer vore dock väldigt nice
  • 0
Nå...När sjutton släpps "bomben" då?
  • 0
Citerar gamefreaker:

I morgon? Innan arbetsveckan är slut verkar det som, ska bli intressant att se vad Bungie har att erbjuda, men tanke på att de redan nu dominerar all konsol-MP (och all annan FPS-MP för den delen).
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Jag tror vi får se bomben i natt eller i morgon bitti
  • 0
  • I
  • I
Citerar torbli79:
Citerar gamefreaker:

I morgon? Innan arbetsveckan är slut verkar det som, ska bli intressant att se vad Bungie har att erbjuda, men tanke på att de redan nu dominerar all konsol-MP (och all annan FPS-MP för den delen).

Jag hoppas att det blir något roligt angående hur multiplayer-systemet fungerar.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar torbli79:

Just därför ska det bli så roligt att se vad de har planerat, men de säger väl aldrig att det ska vara något nytt för alla spel utan bara för Halo!
  • 0
Ser underbart ut!
  • 0
  • I
  • I
Jetpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack!

Tillagt 2010-03-03 10:13:
Jag är rent av euforisk nu.
Ad finem ambulo.
  • 0
vid 1,04 kan jag räkna upp till 12 fiender på radarn
  • 0
  • I
  • I
Citerar metroid_prime:
vid 1,04 kan jag räkna upp till 12 fiender på radarn

Faktiskt. De är 12 stycken. Kan det vara FFA? Eller blir det 24 spelare online?
Ad finem ambulo.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy