Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Reach - Spoilerfritt!

tycker också att shoutgunen har blivit avsevärt mycket snyggare
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
Jag tycker inte att pistolen borde skada lika mycket som DMR.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Jag tror att det här kan bli riktigt bra altså, jag är sjukt förväntansfull! Äntligen ett Halo spel som ser ut att faktiskt kunna leva upp till Combat Evolved.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
  • I
  • I
Citerar kraz:
Jag tror att det här kan bli riktigt bra altså, jag är sjukt förväntansfull! Äntligen ett Halo spel som ser ut att faktiskt kunna leva upp till Combat Evolved.

Jag tror också att Reach kan bli riktigt, riktigt bra. Särskilt eftersom det känns som om Bungie äntligen vågar testa nya saker, vilket var exakt vad de gjorde med Halo: CE.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Jag tycker inte att pistolen borde skada lika mycket som DMR.

Det de alltid har sagt om pistolen från Halo:CE är att den var alldeles för övermäktig. Så jag tror de är rätt medvetna om att inte göra den alltför kraftig.
Tyckte den man hade i ODST var rätt schysst.
  • 0
Synd att de inte kom på BRn när de gjorde CE... Men jag får väl nöja mig med DMRn...
Our Hearts are locked for ever and our Love will never die!
  • 0
Citerar Spiridon:
Synd att de inte kom på BRn när de gjorde CE... Men jag får väl nöja mig med DMRn...

Dude, vi får tillbaka CE-pistolen. Inget slår det.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Jo, det är ju hur grymt som helst men BRn var liksom... bäst när det gällde Online-läget...
Citerar torbli79:
Citerar Spiridon ynd att de inte kom på BRn när de gjorde CE... Men jag får väl nöja mig med DMRn...

Dude, vi får tillbaka CE-pistolen. Inget slår det.
Our Hearts are locked for ever and our Love will never die!
  • 0
Citerar Geccod:
Det de alltid har sagt om pistolen från Halo:CE är att den var alldeles för övermäktig. Så jag tror de är rätt medvetna om att inte göra den alltför kraftig.

Jo den var rätt så trevlig faktiskt, men jag tyckte inte om ljudet. Visst det var mer smyga men jag vill ha magnum ljud.
  • 0
Citerar metroid_prime:
Citerar Geccod:

Jo den var rätt så trevlig faktiskt, men jag tyckte inte om ljudet. Visst det var mer smyga men jag vill ha magnum ljud.

Måste säga att jag tycktes höra ett DMR-ljud från pistolen om det var en DMR i bakgrunden eller inte vet jag inte, men den lätt stark.
Never talk to much bullshit
  • 0
Halo: Reach ser bara för bra ut. Det ser verkligen ut som om de laggt ner mycket jobb på det. Det är skönt att eliterna är tillbaka. Osså har det ju kommit en ny typ av Jackals. Coolt också att man kommer kunna sprinta. Jag hoppas storyn är lång och har mycket at ge.
''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
  • 0
Halo: Reach kommer säkert att bli världssuccé!
Har redan förhandsbokat det Det ska man väl göra när man är ett Halo fan
The knife master
  • 0
Citerar Captian Price:

Väntar tills man får mer information, speciellt när det gäller specialversioner. Men ett solklart är det allt.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar Captian Price:

Väntar tills man får mer information, speciellt när det gäller specialversioner. Men ett solklart är det allt.

Okidoki
The knife master
  • 0
Commander Carter
Lieutenant Commander Kat
Cheif Warrant Officer Jorge
Warrant Officer Emile
Warrant Officer Jun
Lieutenant "Noble Six"

Så man är allstå den tredje högsta rankade soldaten, äntligen slipper man vara en "Rookie".

Skulle vara lite kul att veta vilket år Reach utspelar sig, för då vet vi också hur gamla alla är.

P.S. Längtar till Maj
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Citerar gamefreaker:
Skulle vara lite kul att veta vilket år Reach utspelar sig, för då vet vi också hur gamla alla är.

År 2552 enligt en artikel på halo.wikia.com
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar Arthas:
Citerar gamefreaker:

År 2552 enligt en artikel på halo.wikia.com

Då så.

Commander Carter - 32 år
Lieutenant Commander Kat - 22 år
Cheif Warrant Officer Jorge - 41 år
Warrant Officer Emile - 29 år
Warrant Officer Jun - 28 år
Lieutenant "Noble Six" -??-
  • 0
Citerar gamefreaker:
Lieutenant Commander Kat - 22 år

Hon ser mer ut som... 30'ish tycker jag.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar torbli79:

Limited Edition
  • 0
  • I
  • I
Citerar metroid_prime:
Limited Edition

Bara man inte får med sig några plastfigurer eller liknande.
Ad finem ambulo.
  • 0
  • just
  • just
Med tanke på hur fått Cocenant tar över Reac i boken The Fall of Reach så är campainen utdragen
I Think just was just here....
  • 0
Citerar just:
Med tanke på hur fått Cocenant tar över Reac i boken The Fall of Reach så är campainen utdragen

Lolwut?
  • 0
Citerar I:
Bara man inte får med sig några plastfigurer eller liknande.

Ska vara något praktiskt men väldigt sällan det faktiskt händer.
  • 0
Jag hoppas att storyn blir lång och jättebra! Halo har alltid varit fantastiskt!
Jag har redan förhandsbokat. Hoppas det är värt 649 spänn
The knife master
  • 0
  • I
  • I
Citerar metroid_prime:
Ska vara något praktiskt men väldigt sällan det faktiskt händer.

OST får gärna följa med.
Ad finem ambulo.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy