Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Reach - Spoilerfritt!


Tredje maj!
  • 0
Då längtar man till tredje maj nu!
  • 0
Citerar hasona:
Vidoc:en är uppe på b.net och xbox live snart på youtube också.

LINK:http://www.bungie.net/projects/reach/vidaudio.aspx?c=58


Oah, där blev hypen onödigt stor igen! Gameplayet man får se i mitten ser mycket bra ut. Jag rekomenderar er starkt till att titta på filmen.
  • 0
Awesome Vidoc <3
Story>Gameplay>Graphic
  • 0
Ser sjukt bra ut, nya AR och DMR verkar najs.
  • 0
Citerar John_Mclane:
Awesome Vidoc <3


som bara den
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
  • Penn
  • Penn
Snuskigt läcker ViDoc, ser mycket bättre ut i rörelse.
Nytt vapen @ 6:40?
  • 0
Woah, ViDocen var ju helt insane! Det här spelet verkar ju bli precis hur bra som helst!
"Humanity's a failed experiment, walking the path to extinction"
  • 0
Märks tydligt att spelet fortfarande är på alpha-stadiet. Det ser ju inte lika bra ut som trailern gjorde om man säger så.
  • 0
Installation00 har nu lagt upp sin Reach-artikel, ta och läs den. Uppdateras varje gång något nytt kommer!
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar deffa89:
Det ser ju inte lika bra ut som trailern gjorde om man säger så


Jorå, det ser bra ut. Titta på 04:51, 05:37 och 06:35.

Citerar Penn:
Nytt vapen @ 6:40?


Ser ut som en Granade Launcher.
  • 0
F4n vilken nice gameplay! Känns som de äntligen har lyssnat till för en gång skull. Infört motion capture, möjligheten att sprinta och snyggare ansikten samt en helt ny ombyggd grafikmotor.

Bästa biten är dock att den nya motorn stödjer upp till 40 fiender och 10 fordoner samtidigt! Det här har jag drömt och fantiserat om sedan Halo 2!
  • 0
Väldigt ambiöst titel måste jag säga, spelet verkar mer och mer bli som det jag vill att det ska bli. Större, tyngre och fetare action.
  • 0
Citerar Th3 End:
Bästa biten är dock att den nya motorn stödjer upp till 40 fiender och 10 fordoner samtidigt! Det här har jag drömt och fantiserat om sedan Halo 2!


Jag gissar på en stadig 30 FPS i detta spel. Med tanke på allt som verkar hända i spelet så tror jag det är alldeles för krävande för 60 FPS.
"Humanity's a failed experiment, walking the path to extinction"
  • 0
Fysiken verkar vara mycket bättre den här gången och med antal fiender på skärmen tror jag också att den kommer köra på 30 FPS.
  • 0
Det är ingen idé att diskutera vidare. Tror knappast att spelet kommer köras i 60 fps.
  • 0
Coolt med granade lancher. Men Brute. Kommer dom kanske dyka upp?
  • 0
Citerar SayrroW18:
Coolt med granade lancher. Men Brute. Kommer dom kanske dyka upp?

Yeah, man såg ju tydligt en Brute som någon satt och arbetade med. En Engineer kunde synas på en skärm också.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Även om Bungie inte gör överdrivet snygga spel så brukar alla flyta på väldigt bra i alla situationer, så jag hoppas att det är likadant i Reach.
  • 0
  • just
  • just
Citerar Tom 2mat:
Yeah, man såg ju tydligt en Brute som någon satt och arbetade med. En Engineer kunde synas på en skärm också.


En enginner är det samma ras som master chief identifierar i The fall of reach på sigma octanus på sida 183 och som jobbar med en bil och är typ en flygande bläckfisk?
I Think just was just here....
  • 0
Wow!

Det fram emot betan nu!
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar just:
Citerar Tom 2mat:
Yeah, man såg ju tydligt en Brute som någon satt och arbetade med. En Engineer kunde synas på en skärm också.


En enginner är det samma ras som master chief identifierar i The fall of reach på sigma octanus på sida 183 och som jobbar med en bil och är typ en flygande bläckfisk?

Japp det är dem,de finns med i ODST också, personligen älskar jag dem de är så gulliga .

Angående gamplay så måste jag säga- Vad är det BUNGIE tänkte på när det precis gjorde den bästa halo-titeln ever? Det ser helt sinnessjukt bra ut för att vara en alpha version.
Nu är det bara att vänta till 3 maj
Never talk to much bullshit
  • 0
Jag bryr mig inte om spelet är ett mästerverk tekniskt sett eller inte. Om jag tycker att grafiken känns skön att vila ögonen på, så har de lyckats väldigt bra. Önskar bara att jag hade ett bättre bredband, så att jag verkligen kan njuta av betan.
My name is Legion, for we are many.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!