Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Reach - Spoilerfritt!


  • I
  • I
Citerar torbli79:
Bra HS-träning!


HS or die, så att säga...
Ad finem ambulo.
  • 0
  • inaz
  • inaz
Citerar I:
HS or die, så att säga...


Haha, helt klart
"Never forget the A, B and C, Always Bring a Condom."
  • 0
Citerar I:
HS or die, så att säga...


HS or SMACK! Går ju faktiskt att slå ihjäl folk.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
  • inaz
  • inaz
Citerar Axxorz:
Meh, varför gillar alla SWAT så mycket? :/


För att man inte äter 30 skott to da face.
"Never forget the A, B and C, Always Bring a Condom."
  • 0
För att även en 10-åring kan få mycket kills =)
  • 0
Citerar -Thunderbird-:
För att även en 10-åring kan få mycket kills =)


För att det är de som kan HSa som får kills C:

Tillagt 2010-09-27 23:10:
Skönt att slippa alla granater och power weps ibland-
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Citerar -Thunderbird-:
För att även en 10-åring kan få mycket kills =)


Eh, grejen med SWAT är att det till stor del handlar om skill, och när man kom upp i rank i tex Halo 3:s SWAT så blev det svårt. Tror nog det är svårare att som nybörjare spela SWAT än de traditionella spelsätten som TS eller liknande.

Citerar Kingz:
Skönt att slippa alla granater och power weps ibland-


I second that!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Jag är ledsen att säga det här men nej, det handlar inte till stor del om skill när man dör instantly. Halo 3 Swat var inte svårare än någon annan gametype bara det att det blev nästan omöjligt att döda folk som körde som Elites, speciellt på amerikansk host.

Sen säger det sig självt att det är enklare att döda någon med ett skott än sex skott.
  • 0
Jag har kört Firefight i 40 minuter och fått ihop 200000 poäng, och då hade jag bara hunters och bazooka som vapen. Fattas 7 Achievements nu.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Halo: Reach är bra, men när jag tittade tillbaka på gamla gameplays från H3 som jag hade kvar i datorn fick jag hemlängtan =)
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0
Citerar Siegfried:
Jag har kört Firefight i 40 minuter och fått ihop 200000 poäng, och då hade jag bara hunters och bazooka som vapen. Fattas 7 Achievements nu.


Är 34k Credits ifrån att bli Lt. Colonel nu.
We own your fucking dreams!
  • 0
Glömde skriva, Hur fan får man ihop 1 miljon poäng?
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Siegfried:
Glömde skriva, Hur fan får man ihop 1 miljon poäng?


Samma som innan? Du kör custom firefight och fixar så att du möter högsta gradens elites hela tiden osv. Odödlig med Fuel Rod. Och sen så många skulls på som möjligt!
  • 0
Hur troligt är det att ett spel kan sabba kontrollerna? Min kompis kan inte spela Reach för hans kontroller disconnectar, och han har testat 3 stycken och alla disconnecterar minst en gång varannan minut. Det händer bara när han spelar Reach. Jävligt märkligt.
  • 0
Citerar Baxter:
Hur troligt är det att ett spel kan sabba kontrollerna? Min kompis kan inte spela Reach för hans kontroller disconnectar, och han har testat 3 stycken och alla disconnecterar minst en gång varannan minut. Det händer bara när han spelar Reach. Jävligt märkligt.


Han har inte köpt nya batterier av något konstigt märke? För de kan vara lite mindre och gör att kontrollen disconnectar om man skakar till lite.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar Baxter:
Hur troligt är det att ett spel kan sabba kontrollerna? Min kompis kan inte spela Reach för hans kontroller disconnectar, och han har testat 3 stycken och alla disconnecterar minst en gång varannan minut. Det händer bara när han spelar Reach. Jävligt märkligt.

Det låter osannolikt. Har jäkligt svårt att tro att det är spelet som gör det=)
Moderator på Halosverige.se, hemmet för tävlingsinriktat halospelande. Gammal H3 spelare med 11e plats i EGL Liverpool som största merit.
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Han har inte köpt nya batterier av något konstigt märke? För de kan vara lite mindre och gör att kontrollen disconnectar om man skakar till lite.
Citerar HuRrRiCaNe:
Det låter osannolikt. Har jäkligt svårt att tro att det är spelet som gör det=)


Jag vet, det låter helt sjukt men det stämmer ju. Vi tänkte ju först att den kunde vara vibrationerna som får batterierna att "poppa" ut men det går ju bra att spela andra actionspel.
  • 0
Tror ni att det kommer komma speciella hjälmar beroende på högtider. Halloween hjälmen skal ju komma, kmr det nån Julhjälm tro?
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
Citerar Brawl:
Tror ni att det kommer komma speciella hjälmar beroende på högtider. Halloween hjälmen skal ju komma, kmr det nån Julhjälm tro?


Hoppas det, sånt är alltid skoj tycker jag.
  • 0
Lägg till mig om ni vill lira lite!

Gamertag: Behzad93
Antennas to Heaven
  • 0
  • Felx
  • Felx
Citerar Brawl:
kmr det nån Julhjälm tro?


Hoppas på en jättefet tomteluva.
  • 0
Baxter, jag känner faktiskt igen mig!

Min svarta kontroll disconnectar då och då, men inte min vita, trots att det står att det är 3 pinnar kvar på batteriet :/ Tror dock inte att det har med spelet att göra.

PS. Det funkar ganska länge efter att jag precis har bytt batterier.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
  • I
  • I
Jag känner mig sjukt taggad på lite DLC. Det skulle vara trevligt med fler MP-banor.
Ad finem ambulo.
  • 0
Citerar Kingz:
Citerar nikivab:
Det här vad jag tycker om spelet:

Halo Reach är kanske inte det bästa jag spelat under mitt liv men extremt roligt är det. Tillsammans med en polare är det helcoolt och sammarbetet är riktigt kul. Storyn kanske inte var så spännande men mot slutet blev det en spännande historia av det hela. Multiplayern är rolig den också. Jag körde i en dag och blev beroende av att få in poäng, uppgradera karaktären och bara spela med andra. Även Firefight var riktigt kul då du hela tiden måste kämpa för att överleva attacken från covenanterna.

Halo Reach må inte vara bäst men det är en helfräck upplevelse och mitt första spel i serien. Jag kan bara säga att Bungie verkligen vet vad de gör. Nu hoppas vi att de som tar över Halo-serien kan fortsätta göra fantastiska spel.


This r thread, not blog/review-page.




Sorry men ville bara skriva vad jag tyckte!
A Man Chooses. I Chose The Impossible!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!