Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo: Reach - Spoilerfritt!


47% cmon! cmon! cmon!
  • 0
Funka nu
  • 0
Jag håller på att ladda ner as we speak

Lägg till Sh7272!
  • 0
Gick jävligt snabbt att ladda ner den för mej
  • 0
Va fan, de står ju bara: Playlist data pending download. Händer ju inge mer

Edit: nu händer de lite.
AIK. Vi é överallt
  • 0
Har spelat 6 matcher nu och har invasion samt headhunter som jag inte provat. Melee är definitivt inte lika effektivt som tidigare i den mån att den inte är lika stark. Elites motsvarighet till DMR med needlers som skott är ett otroligt effektivt vapen som jag använt flertalet gånger i favör. Möjligtvis för starkt?

Grafiskt är jag dock inte alls exalterad till den grad där jag förväntade mig en större estetisk skillnad. Därtill har spelet täckts av ett ganska grått filter där spelet inte alls uppfattas lika färgrikt som i Halo 3.

Lite första intryck helt enkelt som bör kompletteras med fler spelade matcher. Man får dessutom komma ihåg att detta inte är deras slutprodukt.
Ally's
  • 0
Invasion har jag för mig att den dyker upp någon gång under 7 maj.
  • 0
Citerar Th3 End:
Invasion har jag för mig att den dyker upp någon gång under 7 maj.


Aha. Finns det en förklaring till varför dem sparat det?
Ally's
  • 0
För att de ska kunna kontrollera vad vi spelar. Om invasion släppts direkt så skulle kanske alla bara spela det, de skulle då inte få någon bra feedback på de andra spelsätten.

Bungie har ju nu iaf ett första problem att ta itu med: Ibland så tar det väldigt lång tid innan man får kontakt med Reach servern..... Innan alla med ODST fick tillgång till betan så hände detta aldrig. Hoppas bara att det inte blir någon större krasch.
"Right now I think the Halo bowling lineup will be myself, Lunch, Roy and Fearitself and we're still deciding on our team name. I'm thinking either Walshy and the Much Inferior Halo Bowlers or Sorry Mason." - Walshy
  • 0
Citerar ryuugan:
För att de ska kunna kontrollera vad vi spelar. Om invasion släppts direkt så skulle kanske alla bara spela det, de skulle då inte få någon bra feedback på de andra spelsätten.


Känns lite naivt. Big Teams är trots allt det ett av de spellägen som spelas minst av i Halo 3.
Ally's
  • 0
Började ladda ner betan halv åtta. Kvart i stod den på 99%. Det gör den fortfarande, den har varit på 99% i 45 minuter
Windows kan inte hitta filen, vill du ha en yoghurt istället?
  • 0
när jag höll på och ladda ner betan så gick jag ifrån en stund och när jag komma tillbaka hade handkontrollen stängts av och likaså nedladdningen nån som vet vad man kan göra åt detta?
  • 0
Om någon vill lira adda: Isse112
Go for it don,t wait and Phink
  • 0
quote>
Citerar Banka:
Har spelat 6 matcher nu och har invasion samt headhunter som jag inte provat. Melee är definitivt inte lika effektivt som tidigare i den mån att den inte är lika stark. Elites motsvarighet till DMR med needlers som skott är ett otroligt effektivt vapen som jag använt flertalet gånger i favör. Möjligtvis för starkt?

.


jag skulle faktiskt säga att melee blivit bättre, den har bara blivit sämre i kombination med asssault rifle
  • 0
Kört fyra matcher i rad nu och kommit in på alla snabbt. Men nu helt plötsligt kraschade deras server ser det ut som. ):
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
  • kraz
  • kraz
Verkar ligga nere
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Suck, nu tar det fan flera minuter innan ett game startar efter att ett spelsätt bestämts. Hamnade nyss i en lobby där mina tre teammates quittade innan matchen ens börjat............

Aja, Bungie har något att jobba på tills i morgon då.
"Right now I think the Halo bowling lineup will be myself, Lunch, Roy and Fearitself and we're still deciding on our team name. I'm thinking either Walshy and the Much Inferior Halo Bowlers or Sorry Mason." - Walshy
  • 0
Jopp.

"The Halo: Reach server is not available at this time."
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
hur gör man för att betan inte ska stanna ska man sitta vakt eller?
  • 0
Haha, min första match gick förfärligt dåligt.
  • 0
Citerar pajman 1337:
jag skulle faktiskt säga att melee blivit bättre, den har bara blivit sämre i kombination med asssault rifle


Det låter inte galet. Kan väl ligga något i det. Poängen är att man inte kan köra samma typ av assault --> melee taktik från Halo 3. I reach dör man inte av det, såvida man inte återigen skjuter eller slår två gånger. Om detta endast är länkat till att man bär Assualt Rifle vet jag dock inte. Tvivlar dock på att fallet vore så.
Ally's
  • 0
Citerar firegame33:
hur gör man för att betan inte ska stanna ska man sitta vakt eller?


Varje gång jag trycker på stora 360 knappen i mitten stängs nedladdningen av.

I ditt fall föreslår jag att du håller vakt om du nu inte har en sladdosa eller kan sätta i en sladd i din trådlösa.
  • 0
Nu är det klart!
  • 0
Citerar Frasse6:
Varje gång jag trycker på stora 360 knappen i mitten stängs nedladdningen av.

Samma här. Bäst att bara låta konsolen stå efter att man ha klickat på "Download".

Hm.. Betan verkar vara nere nu.
  • 0
Står bara på 1% ffs.
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!