Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo 2-tråd (officiell)


Du vet att man får snipermedalj för alla sniperkills på H2 hoppas jag =P
Fragtales montage nästa fredag!
  • 0
Citerar Geten:
Du vet att man får snipermedalj för alla sniperkills på H2 hoppas jag =P


aa jag vet, men jag kollade headshoten efter åt, men skit i det nu, för jag är offieciel den coolaste medlemen på sidan från och med nu, för jag körde precis med the dead pixel
  • 0
Citerar pajman 1337:
Citerar Geten:
Du vet att man får snipermedalj för alla sniperkills på H2 hoppas jag =P


aa jag vet, men jag kollade headshoten efter åt, men skit i det nu, för jag är offieciel den coolaste medlemen på sidan från och med nu, för jag körde precis med the dead pixel


Jaha? Jag har sorterat post till Robert Gustavsson. Är jag cool för det?

I alla fall, farväl, Halo 2. Det var en ära att spöa skiten ur folk på Lockout med Energy Sword och få en Berserker med en Banshee på Ascension.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
  • Roo
  • Roo
Haha, nostalgiskt att titta tillbaka på matcher som man spelade way back på releasen av spelet. =)


Bungie.net. <3
Sköntåse.
  • 0
http://www.youtube.com/watch?v=UOYjjam2CIY

Spelade in en av mina sista matcher som spelades under kvällen, blev förvånad över att onlineläget är så mycket bättre än mycket som släpps idag fortfarande.
We own your fucking dreams!
  • 0
Vilket klockslag stängs servrarna?
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Farväl, Halo 2.

Citerar pajman 1337:
vet inte riktigt hur jag ska förklarade det, men jag ser vapnet och allt det normalt, men allt över har en halv suddig bild så att säga, kan ta en bild nästa gång det händer

Det händer mig med. Halo 2 på 360 funkar inget vidare. Fast det renderas i alla fall i 720P, alltid något.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Även jag tog mig några sista matcher i gamla goda H2. Sorgligt som tusan att det är över. XBC finns väl dock fortfarande om man känner att man måste.

Kul att Bungie skrev massa skit nere i tipsrutan innan de stängde.
  • 0
Förlåt en idiot, men var det bara Matchmaking-funktionen som inte fungerar längre eller kan man numera inte ens köra Custom Games online med ett par polare?
  • 0
Citerar Saigon:
Förlåt en idiot, men var det bara Matchmaking-funktionen som inte fungerar längre eller kan man numera inte ens köra Custom Games online med ett par polare?


Det är inte Halo 2 Online som stängt utan hela gamla Xbox Live så nej, det går ej. Enbart system link som gäller nu.
The fuzz is here!
  • 0
Citerar gameplayer:
Det är inte Halo 2 Online som stängt utan hela gamla Xbox Live så nej, det går ej. Enbart system link som gäller nu.


Tack för svaret. Tyvärr betyder väl det här att jag aldrig kommer kunna lira annat än splitscreen, känner inte särskilt många som diggar 2:an. =/
  • 0
Citerar Saigon:
känner inte särskilt många som diggar 2:an. =/


It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
R.I.P halo 2
Vi gör det möjliga omöjligt
  • 0
Citerar torbli79:


Har bara 3 polare (som bor i närheten) som jag spelar regelbundet, varav än är en Halo-hatare, en tycker bara om att lattja lite i multiplayer och en som bara tycker att Reach är bra. Visserligen är de polarna jag känt längst Halo-fanatiker, men de bor på andra sidan stan.
  • 0
Citerar Saigon:
bara tycker att Reach är bra.


Återigen, !

Har en hel hög med vänner som gillar Halo, även fast saker som jobb, studier, liv och annat ofta kommer emellan. Var ett tag sedan man linkade, kanske borde dra ihop ett gäng. Och då är Halo 2 faktiskt bäst i serien.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Återigen,


Han är lite udda, ja.

Citerar torbli79:
Har en hel hög med vänner som gillar Halo, även fast saker som jobb, studier, liv och annat ofta kommer emellan. Var ett tag sedan man linkade, kanske borde dra ihop ett gäng. Och då är Halo 2 faktiskt bäst i serien.


/avundsjuk

Får väl dra ihop mina få Halo-älskande vänner och hoppas att de känner några andra likasinnade som jag kan träffa.

-----

Sen får jag tyvärr erkänna att jag aldrig lirade 2:an särskilt mycket online. När spelet kom var jag ung och förstod knappt att man kunde spela online i annat än CS, sen när jag fick upp ögonen för onlinespelande hade Gears of War precis kommit, därefter kom Halo 3 och sen dog mitt intresse för onlinespelande ett tag. Det var först när Reach-betan sparkade en gång som jag blev peppad igen, men vid det laget hade jag tappat bort Halo 2-skivan.

  • 0
Citerar Saigon:
Sen får jag tyvärr erkänna att jag aldrig lirade 2:an särskilt mycket online.


Jag har aldrig, say again, aldrig spelat Halo 2 online. Men det har blivit åtskilliga matcher med polarna i soffan, och det är så Halo gör sig bäst. Inget slår att linka, inget.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Jag har aldrig, say again, aldrig spelat Halo 2 online. Men det har blivit åtskilliga matcher med polarna i soffan, och det är så Halo gör sig bäst. Inget slår att linka, inget.

Hur fan kan du säga det när du inte spelat det online?
Halo 2 var den ultimata onlineupplevelsen. Men ja, det var nog lite bättre på lan, även om jag aldrig varit på något stort H2-lan.
Krax.
  • 0
Citerar Dudibay:
Hur fan kan du säga det när du inte spelat det online?


Jag har spelat Halo 3 och Halo Reach online, förmodar att mentaliteten är densamma. I vilket fall spelar det ingen roll, inget slår att spela med polarna, så är det för mig i alla fall.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!