Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo 2-tråd (officiell)


  • Missing Avatar
  • Acer
Th3 End: Din gamertag funkar inte att adda skriv upp den så det blir rätt istället..

Gameplayer: Du har fullt på friendlisten

Urkraft: Din gamertag funkar inte att adda den me
"Dö myggjävlar, DÖÖÖÖÖ!!!"
  • 0
Acer:

Du behöver ändå inte oroa dig. Antingen addar jag dig eller så kommer du ändå komma in i matchen via en annan i din friendlist.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Acer
Jo det är sant...
"Dö myggjävlar, DÖÖÖÖÖ!!!"
  • 0
Don't worry, be happy.
  • 0
"Btw, Tirions GT är T7irion."

Tnx Yoz!




Förresten så tror jag jag är lvl 1...
Och angående vilken typ av inställningar vi kör när vi spelar så bryr jag mig inte om vad det blir. Har enbart spelat med Swords på Ascension de senaste 30 spelkvällarna så jag vet inte vad som är skoj.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Håller med om att vi tar det imon, men jag kommer inte att kunna vara inne så värst mycket men men.

Angående friend list, så tycker jag också att det är på tiden att jag rensar lite.
Så jag komer att rensa imon.
Sedan är det exakt så som Th3 End säger, don't worry
Det är lugnt, jag kommer säkert att adda alla.
Sedan står det inte heller fel på Th3 Ends, där jag skrev. Har dubbell kollat nu och det står helt rätt.
Du måste kolla hur du skriver in det.
The fuzz is here!
  • 0
Spelar jag med nu. Jag är verkligen dålig har inte spelat på ett tag.
Awesomeness would ensue.
  • 0
Den enda gången jag kört Halo 2 på live lirade jag 1 on 1 mot Skuggan här på forumet, åkte på storstryk så det bara visslade om det.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Jag trodde Tirion var asbra på Halo 2 eller ljuger du pojk ?
Awesomeness would ensue.
  • 0
Har jag påstått att jag är asbra i Halo 2 så måste jag ha glömt ta mina dagliga piller (tar sådana varannan dag).


Det enda jag är pwnerer i är Rockets only på Hang em High i Halo: Combat Evolved, men det kommer jag aldrig kunna bevisa för er om de inte släpper en remake av den underbara banan och går tillbaka till den vanliga raketstruten.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Nej det har du inte sagt (tror jag)

Var bara vad jag sa för jag trodde det
Awesomeness would ensue.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Acer
Fan vad kul det här kommar att bli! Får ta och lägga bort Oblivion ett tag så jag kan öva Halo 2
"Dö myggjävlar, DÖÖÖÖÖ!!!"
  • 0
*borttaget*
Bob marley rest in pease...
  • 0
Bara så att ni vet, Urkrafts namn är samansatt; AirsickHaddock

Acer: Samma här
Finally, in conclusion, let me just say this.
  • 0
Jag känner mig ganska mätt på Oblivion faktiskt... Får ta å träna med Ghost ^^
  • 0
Ska vi börja bestäma oss för vilken/vilka spelstil(ar) vi ska köra? Jag är med på någon form av CTF, förslagsvis på Zanzibar eller Coagulation.
Finally, in conclusion, let me just say this.
  • 0
Kom med era förslag nu.

Nämn vilka banor,vilken speltyp och hur lång matcherna ska vara. Det får dock inte vara för långa med tanke på att vi ska hinna köra alla speltyper flera ggr om.

Backwash är borta från vår "Map-Cykle",eftersom Xbox 360 ägare kan uppleva vissa FPS-drops vilket kan påverka matchen.

Alla måste ha lika roligt. Kom ihåg det.
  • 0
Min röst:

Map - Zanzibar, Coagulation eller Waterworks.

Type - Single Flag (Helst Zanzy för det) eller CTF (Classic).
Finally, in conclusion, let me just say this.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Acer
Nonic vi tränar lite sniper idag... efter ett pass med Oblivion
"Dö myggjävlar, DÖÖÖÖÖ!!!"
  • 0
Jag håller definitivt med Mentor! Helst vill jag genomlida Single Flag på Zanzibar!
Installation 04
  • 0
Är vi 16 nu?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!