Svenska
nyaste
Atrás

Halo

Diskutera allt som handlar om Halo: spelen, filmerna och serierna. sponsrat av Microsoft

Halo 3: ODST


fan anländer OSD soldaterna i sådana kapslar som visas i teasern? I 2:An tror jag det är.
The blackest eyes
  • 0
Mycket skum trailer
Bananas Are For Monkeys
  • 0
jag tror det är någon slags löjlig expansion eller tillägg till Halo 3 ..

står ju HALO 3 - Keep It Clean
  • 0
Citerar Baxter:
Kom att tänka på en sak, det kanske är någon slags expansion till Halo 3? (väldigt tveksamt men ändå) för achievementsen så skulle man ju hitta skulls på några banor ju och det borde väll inte vara skulls på MP banor väll?

Tänkte precis samma sak, även de kommande mythicbanorna kanske har nått med det hela att göra.
Även den starkaste måste ta i när han skiter!
  • 0
Techern var värre än GoW teasern. Man fattade knappt ingenting. Men troligen så är det en uppdrag som man kommer köpa på marketplace. Ungefär som Mass Effect
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Jag måste säga att jag blev en aning besviken, för att vara helt ärlig. Halo är min gud, men kom igen... Gör något nytt Bungie.

Detta lär bli grymt bra dock, men.. ändå.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar daniel_1995:
Techern var värre än GoW teasern. Man fattade knappt ingenting. Men troligen så är det en uppdrag som man kommer köpa på marketplace. Ungefär som Mass Effect

det är bungie ? man fattar aldrig nåt...
Bananas Are For Monkeys
  • 0
Citerar Tom 2mat:
Jag måste säga att jag blev en aning besviken, för att vara helt ärlig. Halo är min gud, men kom igen... Gör något nytt Bungie.

Detta lär bli grymt bra dock, men.. ändå.

Förmodligen jobbar de på något annat också. Tror inte de låter hela företaget jobba på en liten expansion till Halo 3.
  • 0
Citerar Geccod:
Förmodligen jobbar de på något annat också. Tror inte de låter hela företaget jobba på en liten expansion till Halo 3.


Den andra biten lär väl jobba på Halo 4, då.

Men seriöst, klart att de jobbar med något annat också. Men jag hade gärna hoppats på att få veta vad det är nu istället för att få veta att de också jobbar på en expansion.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Hm. Då borde det ju vara under Halo 2, innan Chief har stuckit till Delta. Jag fattar nada.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Tom 2mat:
Jag fattar nada.


Du är inte ensam.
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar ConZepT:
http://www.blogsmithmedia.com/www.joystiq.com/media/2008/09/
bungie-date-reveal-490.jpg

där kan vi se ett datum...


Jäklar vad internetmänniskor är snabba!

Nära på ett helt år? Shiese. Snacka om att Halo 3 kan kännas en aning urvattnat då.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
I think the part in the update "PARDON OUR DUST" that says:
SMN.ACTUAL]: "It may have passed us, Lieutenant, but it's still in range."
[SMN.ACTUAL]: "Come about. And shoot it in the ass."
[EXPLOSION (2.3482s)]
[STATIC (3.8761s)]

They obviously shot a covenant ship, which is why we saw all those drop pods falling to earth and in the trailer where it says >prepare to drop means they're going to be sending ODSTs in after the covies...
[DARE.V.500341(S1)]: "Sir. I don't report to Fleet."
[DARE.V.500341(S1)]: "And the men I want? Now they don't either."
[DARE.V.500341(S1)]: "Please. Read my request."
[STATIC (2.8179s)]
[EXPLOSION (3.0194s)]
[STATIC (7.4501s)]
[SMN.ACTUAL]: "Didn't think you S1 types ever left your cave."
[DARE.V.500341(S1)]: "Desperate times..."
[SMN.ACTUAL]: "Alright, Captain. You've got your squad."
[SMN.ACTUAL]: "If I survive the attack."
[EXPLOSION (2.9016s)]
[SMN.ACTUAL]: "And right now? That'll take a genuine act of God."
[DARE.V.500341(S1)]: "I'll see what I can do."

en kille postade detta på Bungie's forum
Bananas Are For Monkeys
  • 0
Citerar ConZepT:
http://www.blogsmithmedia.com/www.joystiq.com/media/2008/09/
bungie-date-reveal-490.jpg

där kan vi se ett datum...

Gillade 11/17 bättre isåfall.

Ifrån Halo 3 tråden.
Citerar Penn:
Citerar The Vulture:
Det stämmer. Jag lyckades pausa i precis rätt ögonblick.

Snyggt jobbat!

Verkade som att 1117 skymtade till då och då.
Release 17 November?
  • 0
Kolla in RandomHero's senaste blogg. Han har luskat ut en del intressant fakta
  • 0
Fan vad snabbt folk jobbar, redan efter några timmar så har Bungie fått skit mycket hype.
  • 0
Release 17 November

Det skulle faktiskt kunna vara möjligt.. Det sägs ju att Xbox360 uppdateringen (eller vad den heter?)

ska komma i November, så kanske det och Halo 3 expansionen släpps samma dag!

Tillagt 2008-09-25 20:10:
Citerar metroid_prime:
Fan vad snabbt folk jobbar, redan efter några timmar så har Bungie fått skit mycket hype.


Japp, men jag kommer inte köpa det, eftersom jag har inte råd med att köpa 2 spel per månad
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Citerar daniel_1995:
Release 17 November


Nej, det är högst otroligt. Ett annat datum har dykt upp; 1/6 09. Den första juni nästa år, alltså. Skulle nog gissa på det.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
lol, är ni sämst eller? 01/06/09 är 6 januari.
  • 0
Citerar Chaz90:
lol, är ni sämst eller? 01/06/09 är 6 januari.


Visst fanken.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Det ser ut som en utav dom dära podsen lyckas landa på slutet av Teasern
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!