Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur nöjd är ni med er oled tv?


Hej

Efter testat två st Philips 65PUS7601 och båda hade för mycket clouding för att jag skulle vara nöjd. Så tog jag och rensa spargrisen, panta burkar, tiggt pengar utanför coop och sålt min själ.. Så jag hade råd med Lg oled 65 tum årets modell.

Dock skulle jag villa veta hur ni har haft för upplevelse med oled skärmar. Har ni haft problem med inbränning tex? nått man själv är livrädd för att få, Tv är ju inte billig, och jag kommer ha datorn inkopplad och spela mycket.

Tack för alla svar (!)
Roger
  • 0
Haft min Oled E6 65" sen i januari och är hur nöjd som helst. Fungerar bra som spel-tv nu också när uppdateringen kom (HDR-spelläge också) och de nya ska ha ännu lägre inputlag har jag hört. Kan inte uttala mig om inbränningar. Har inte märkt något och jag spelar väldigt mycket men har inte låtit bilden varit statisk allt för länge. Men bilden e helt otrolig! Verkligen
  • 0
Kan tillägga att jag spelade Sonic Mania i 3h i sträck nyss. Mycket som e statiskt där, inga indikationer på några inbränningar.
  • 0
är supernöjd, LG har bra skit nu.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!