Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Sonic Syndicate


Citerar In Flam3s:
Sonic Syndicate ska vara för band till In Flames när dem spelar på Annexet Globen den 30 okt.



ja jag var där ståg typ längst fram, och dom var skitbra, eldiga som fan! headbangade as grymt!!
Kan jag få 2000 kr?
  • 0
Citerar Vigaren:
Citerar In Flam3s:
Sonic Syndicate ska vara för band till In Flames när dem spelar på Annexet Globen den 30 okt.



ja jag var där ståg typ längst fram, och dom var skitbra, eldiga som fan! headbangade as grymt!!



Jag headbangade också
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Jag headbangade också




Vart stod då? Jag stog allra längst fram till höger!!
Kan jag få 2000 kr?
  • 0
Citerar Vigaren:
ja jag var där ståg typ längst fram, och dom var skitbra, eldiga som fan! headbangade as grymt!!


En hink med tomtar - Jag har TVÅhundra Dori-poäng - Fishy10 har inte 1000 äkta Hinken-poäng. Han är en usel lögnare. - Nej, jag vill inte vara din vän.
  • 0
Citerar Vigaren:
Citerar HellSpawn:
Jag headbangade också



Vart stod då? Jag stog allra längst fram till höger!!



långt bak nära Baren
Evil Is Back
  • 0
Sonic Syndicate e så jävla bra såg dom när dom var förband åt in flames igår
  • 0
Citerar Sepultura:
Sonic Syndicate e så jävla bra såg dom när dom var förband åt in flames igår



fan va grymt asså! Jag måste se dom igen!
Kan jag få 2000 kr?
  • 0
Citerar Vigaren:
Jag måste se dom igen
Det kan man gö nu på deras Europa turne XD Själv ska man på brewhouse den 8 februari
  • 0
Såg dom igår på klubben. stod längst fram fick plektrum av karin, skakade hand med Roland och nudda robins sko!
Kan jag få 2000 kr?
  • 0
Roland Johansson lämnar bandet , av personliga skäl Kommer jue inte vara bra längre.
  • 0
Älskar Jack of Diamonds!
Grymt bra låt.
We've all been sorry, we've all been hurt. But how we survive, is what makes us who we are.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!