Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hjälp med viktnedgång/att komma iform?


Hej!

Vi på nya "Du är vad du äter" är på jakt efter en eller flera gamers som vill förändra sin livsstil. Kanske känner du att du sitter för mycket för ditt eget bästa? Behöver du gå ner i vikt? Vill du bygga muskler? Vill du äta bättre mat och få bättre rutiner? Vi söker både enskilda personer men också olika parkonstellationer (kompisar, kärlekspar, syskon, kollegor etc).

Vill ha hjälp att förbättra livskvalitén - sök via länken nedan och vi hör av oss så snart som möjligt.

http://www.tv3.se/vill-du-borja-ett-nytt-halsosamt-liv
  • 0
Finns hur mycket som helst på internet med nyttig och hälsosam mat. Motion och se över kalori och socker intaget.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • Ree
  • Ree
Så TV3 kommer till ett TV-spelsforum och gör reklam med hjälp av inlägg istället för att faktiskt köpa reklamplats? Och de har dessutom mage att stereotypisera TV-spelare genom att uppenbarligen tro att alla är feta.

Läs "vikt"-tråden på forumet. Det är inte särskilt många här som är överviktiga.
  • 0
Ät mindre kakor!

Tillagt 2016-06-21 15:51:
Citerar Ree:
Läs "vikt"-tråden på forumet. Det är inte särskilt många här som är överviktiga.
Eeeh, jo
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Citerar Ree:
Så TV3 kommer till ett TV-spelsforum och gör reklam med hjälp av inlägg istället för att faktiskt köpa reklamplats?


Knappast. De letar folk. Det som jag stör mig på är att de ska cementera stereotypen feta gamers. Bra då att Heaton är ett frontnamn för E-sport i Sverige så vi har någon motpol mot stereotypen.
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Bra då att Heaton är ett frontnamn för E-sport i Sverige så vi har någon motpol mot stereotypen.


En motpol i form av en steroidtryckande fotbollshuligan?
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0
Citerar Krysslåda:
En motpol i form av en steroidtryckande fotbollshuligan?


Om det skulle vara sant så skulle han vara en motpol mot tjocka, lata gamers.
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Om det skulle vara sant så skulle han vara en motpol mot tjocka, lata gamers.


Ja, motpol ja. Men ingen positiv kanske...fast inte direkt sämre som ansikte för en sport än vad t ex. Zlatan, Ronaldo eller någon annan av fotbollsdouchebagsen är för sin.
Jag är inte bara politiskt korrekt, jag brukar ha rätt i andra frågor också!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!