Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Kritik mot Melodifestivalen och ESC


  • Gold
  • Gold
Då har du dålig smak.
  • 0
Citerar Gold:
Då har du dålig smak.


Nejdå.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
  • Gold
  • Gold
Finns ingen mening i att ljuga.
  • 0
Du säger det? Sluta vara en fjant.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
  • Gold
  • Gold
Dåligt humör också. Men nu räcker det med offtopic.
  • 0
YEES!!!!
Seriöst om Snälla snälla hade vunnit hade jag begått harikiri.. och jag bryr mig knappt om melodifestivalen.. jag skäms över sverige REJÄLT nu.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Majoriteten av alla låtar är totalt tillintessägande och låter som villken skit som helst man hör år ut och år in. Enstaka guldkorn med personlighet finns i alla fall. Jag avskyr hela tävlingen för att vissa tar det på så jäkla stort allvar med att allt som inte låter precis som shlager alltid har låtit är kasst och har inte med tävlingen att göra.

Tacka vet jag att Lordi vann för något år sedan. Enda anledningen till att man ser på det är för att se de få guldkornen och de hysteriskt roliga (ibland kassa) bidragen.
Pwnxorz
  • 0
Jag tar det bara på allvar när nån låt som Snälla, snälla håller på att vinna.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Av alla länder tror jag att Ukraina haft mest variation. Säger ju mycket på deras rika musikkultur. Synd att de flesta förlorade allt hopp för dem när de började bråka med Ryssland och banna dem från tävlingen. Nuförtiden går det inget vidare. Rätt åt dem.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!