Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Kritik mot Melodifestivalen och ESC


Är melodifestivalen mainstream? Jag som lever under intrycket att man måste vara ett freak för att gilla musiken där?
Great words won't cover ugly actions - good frames won't save bad paintings
  • 0
Holmfrid. Försök göra bättre själv . Gör en bättre låt och va med nästa år lycka till + till alla andra som klagar på musiken försök göra bättre själv.

Lycka Till.

Tror faktiskt ni som hatar melodifestivalen är svartsjuka. Ni vill gärna själv vara med. OWNED. Inget fel med låtarna på melodifestivalen. Jag håller på skriva en låt till nästa år melodifestivalen. Låten heter Global Warming.
  • 0
Är du seriös, Wii60?
Oavsett så fungerar Jowys kommentar.

Citerar Wii60:
Tror faktiskt ni som hatar melodifestivalen är svartsjuka. Ni vill gärna själv vara med.

Hoho.
  • 0
Citerar Wii60:
Holmfrid. Försök göra bättre själv . Gör en bättre låt och va med nästa år lycka till + till alla andra som klagar på musiken försök göra bättre själv.

Lycka Till.

Tror faktiskt ni som hatar melodifestivalen är svartsjuka. Ni vill gärna själv vara med. OWNED. Inget fel med låtarna på melodifestivalen. Jag håller på skriva en låt till nästa år melodifestivalen. Låten heter Global Warming.


Hahahahahahahahahahahahahahaha.. hahahahahahaha... hahahahahahaha!!

Kan.. inte.. sluta.. hahaha.. skratta..! Hahahahahahahaha!!
Så talade Waiiwan
  • 0
Citerar Wii60:
Holmfrid. Försök göra bättre själv . Gör en bättre låt och va med nästa år lycka till + till alla andra som klagar på musiken försök göra bättre själv.

Lycka Till.

Tror faktiskt ni som hatar melodifestivalen är svartsjuka. Ni vill gärna själv vara med. OWNED. Inget fel med låtarna på melodifestivalen. Jag håller på skriva en låt till nästa år melodifestivalen. Låten heter Global Warming.


Spottade nästan ut mackan när jag läste det där
Nej du grabben, musik skall inte vara gjord för att bli en "Hit" och tjäna pengar, man skall göra musik efter känslor. Hoho!
Här sitter jag och känner in forumet.
  • 0
Citerar Wii60:
Försök göra bättre själv .


Självklart, jag tror många band skulle klara det galant. Men de flesta sänker sig inte så lågt.
"Nej, jag har inte ens en användare på IRL. Ärligt talat vet jag knappt vad IRL är, förutom att man använder det för att chatta." - -Frostbite-
  • 0
Citerar Wii60:
Tror faktiskt ni som hatar melodifestivalen är svartsjuka. Ni vill gärna själv vara med. OWNED.


Fan va "OWNED" jag känner mig nu...
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Det värsta med Melodifestivalen är nog programledarna.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Citerar Wii60:
Tror faktiskt ni som hatar melodifestivalen är svartsjuka. Ni vill gärna själv vara med. OWNED. Inget fel med låtarna på melodifestivalen.


chitt... då måste jag alltså i hemlighet utan att jag vet om det vilja vara med i IDOL och skämma ut mig framför kameran? och jag som har scen skräck . hur går det ihop igentligen ?
  • 0
Citerar Jowy of Highland:
Det läskiga är inte att folk ser på programmet, utan att folk faktiskt lyssnar på musiken efter sändningstid.
Senast igår så stötte jag på en galning som lyssnat på Charlotte Perrellis värdelösa schlagerdänga över 60 gånger. Tragiskt.


Japp!
in your rearview mirror is the motherfucking law
  • 0
Citerar Wii60:
Holmfrid. Försök göra bättre själv . Gör en bättre låt och va med nästa år lycka till + till alla andra som klagar på musiken försök göra bättre själv


Ja jag vill också göra hjärndöd mainstream musik
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Förstår faktiskt inte varför den här tråden existerar. Kritik förekommer ju i alla trådar. Sen är det ju förstås synd att folk bara skriver "lägg ner skiten" eller "James Bond suger" utan att förklara varför. Men jag försåtr inte varför man skapar en egen tråd om just melodifestivalen kritik. Det finns ju typ i varje tråd någon som ger dålig kritik till ämnet, är melodifestivalen tråden för helig för att bli besudlad med negativ kritik?
Till now I always got by on my own, I never really cared until I met you. But now it chills me to the bone, how can I get you alone?
  • 0
Nu var det dags igen. Lägg ner skiten
Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon.
  • 0
Melodifestivalen är inte för alla, vilket gör det hela mycket komiskt när de som hatar det måste trasha allt som har med festivalen att göra. Låt de som gillar melodifestivalen ha sin festival. Att klaga är bara ett nedrans stort slöseri på energi
  • 0
Melodiskräpet!
Rihanna <3
  • 0
Citerar PyroChemical:
Melodifestivalen är inte för alla, vilket gör det hela mycket komiskt när de som hatar det måste trasha allt som har med festivalen att göra. Låt de som gillar melodifestivalen ha sin festival. Att klaga är bara ett nedrans stort slöseri på energi


Att klaga är kul och väldigt produktivt.

Jag vill att dem lägger ner festivalen på grund av alla skitlåtar som går varma på radion i flera månader efter det att festivalen är slut. De fastnar i huvudet och det gillas inte.
Fuck yeah!
  • 0
"Här slipper vi tråkiga bloggare som dansar rumba" /Petra Mede

Haha, ganska skön kommentar i början av programmet
Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon.
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
Petra Mede är hemsk.
  • 0
Die in a fire.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Vi är nog det enda landet i hela Europa som tar detta på allvar.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar Caleb:
Vi är nog det enda landet i hela Europa som tar detta på allvar.


...år efter år efter år.

Sedan så är det ju lika roligt att vi tror att vi äntligen kommer att vinna igen varje år.
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
Petra Mede är hemsk.


Jag vet hon suger, men hon står faktiskt lite i kontrast mot hela Melodifestivalen spektaklet. Blir lite småroligt då... ibland.
Varför göra det idag när du kan skjuta upp det till imorgon.
  • 0
Citerar Eddan:
Blir lite småroligt då... ibland.


Nja.
  • 0
  • Missing Avatar
  • miss
Snälla, Snälla. <3
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!