Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur mycket pengar har du?


Citerar Zeus1337:
Strax över 6000 som jag tjänat ihop nu i sommar, fast jag vet inte vad jag ska göra med dom och nej, jag tänker inte ge dom till dig


Vad sägs om att låna mig dom för en obestämd tid då?
I can't change my past, but who the fuck are you to predict my future?
  • 0
Citerar Agadez:
Fattar inte alla som har tiotusentals kronor på sparkonton och dylikt. Jag lär aldrig komma i närheten av de summorna såvida jag inte vinner på lotto eller liknande. Var får era föräldrar pengar ifrån?


lol på dig, det finns folk som jobbar faktiskt. Du borde prova, man får pengar för besväret.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Hydra:
Du borde prova, man får pengar för besväret.


...Och cykel på köpet!
I can't change my past, but who the fuck are you to predict my future?
  • 0
Citerar Zeus1337:
Strax över 6000 som jag tjänat ihop nu i sommar, fast jag vet inte vad jag ska göra med dom


Hurra!!

Citerar Zeus1337:
och nej, jag tänker inte ge dom till dig


Fuuuuuuuuuuuck
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Citerar Hemligt:
Citerar Zeus1337 trax över 6000 som jag tjänat ihop nu i sommar, fast jag vet inte vad jag ska göra med dom och nej, jag tänker inte ge dom till dig

Vad sägs om att låna mig dom för en obestämd tid då?

Hahahaha.... Nej.

Det är så stört, när jag väl har pengar vet jag inte vad jag ska köpa. När jag inte har pengar vet jag precis vad jag vill ha Räntan på typ ca 0.35% får göra sitt ett tag
  • 0
Ni som bara äger några hundralappar, vad gör ni med era pengar? Köper ni ett nytt spel/en ny film så fort ni får råd?
  • 0
Jag är nybliven miljonär
Haha nej, skoja bara jag e fett pank
Hej svejs!
  • 0
för tillfället har jag hamstrat ihop en sisådär 50 lax, men jag vet inte riktigt varför. Mitt nyaste egenköpta spel är The Orange Box. Hihi. Pinsamt.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
  • Phip
  • Phip
Så fort jag får pengar så måste jag köpa något.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Runt 80 000 kr tror jag.
Tie me in chaos, bind me in pain, Sanctioned forty-nine theurgy chains
  • 0
På mitt sparkonto som mina föräldrar lägger in lite pengar varje månad så har jag runt 50k som jag ska köpa en bil för när jag blir 18. De fortsätter tills jag blir 18 så det kommer finnas mer än 50k då jag köper en bil.

På mitt vanliga konto har jag bara 8k efter mitt sommarjobb. Tjänade 13k på tre veckor men har hunnit spendera lite.
Stoppa Ipred-lagen till VARJE pris!
  • 0
Citerar Zeus1337:
Strax över 6000 som jag tjänat ihop nu i sommar, fast jag vet inte vad jag ska göra med dom och nej, jag tänker inte ge dom till dig

Ett tips är att spara så mycket du kan så du har pengar till körkort(om inte föräldrar betalar..) och till saker när du flyttar hemifrån. Ju tidigare du sparar desto bättre ;)
  • 0
Typ 400 just nu, köpt lite för mycket saker de senaste två månaderna. Får runt 5k om ett par dagar/veckor.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Drygt 100 spänn.
  • 0
28,50 kr... >_<
  • 0
Det skulle du allt vilja veta va...
  • 0
Några tusen. Ryker dock snart pga inköp av en iPhone 4.
  • 0
Citerar Cakeguy:
28,50 kr... >_<


Haha, så hade jag också för några dagar sen, typ: Yes en femtiöring. Då har jag 33 kr blankt!

Men nu har jag fått min lön från sommarjobbet så nu kan jag bjuda hela laget runt flera varv om.

Tillagt 2010-08-03 22:22:
Citerar smartjag33:
Ni som bara äger några hundralappar, vad gör ni med era pengar? Köper ni ett nytt spel/en ny film så fort ni får råd?


Vet inte faktiskt, när jag lever på studiebidrag så går pengarna åt som in helvete. Går en del på bio, köper godis n´ stuffs och käkar på donkan ibland och festar lite då och då, annars vettefan vart pengarna går vägen.

Senaste månade dock försvann mer än halva studiebidraget på Paintball, men det var det värt

Man måste ju leva
De är tyst, det är sorg, det är Helsingborg!
  • 0
Någon här som vet hur man ska tjäna pengar utan irriterande uppgifter?
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Råna en bank.
Krax.
  • 0
Är faktiskt nästan pank i pengar jag kan spendera för första gången på 5 år. Känns hemskt.
Praeterea censeo Carthaginem esse delendam - Cato den äldre
  • 0
7433,49 kr. 6900 skickar jag dock till morsan så fort kortläsaren droppar ner i brevlådan då iPhone 4-abonnemanget är skrivet på henne.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
500 kvadriljoner, 253 triljoner, 675 biljoner, 123 miljarder, 934 miljoner, 3500 kronor och 13 öre.
Jag är mamma.
  • 0
30kr på kontot, sen skulder på 10 000. (:
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
  • X
  • X
Ca 1200€ men det ska nog bilar och annat skoj ändra på.
Kött är till för att ätas.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!