Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Jag gör din Banner!


Information och Regler om tråden, läs gärna innan du postar, tack!

Hej, jag startar en tråd för mig och andra som vill skapa blogg banners åt medlemmar här på Gamereator. Här kan ni som skapar banners nämna er själva i tråden, och ni som vill ha en banner likadant. När ni som skapar har tillverkat en banner, länka gärna bild på den då i denna tråd, så att vi andra som skapar kan få lite inspiration. Enda Regeln är att vi som skapar banners gör det helt kostnadsfritt, denna tråd ska inte fungera som en byteshandel.

För att undvika att såra varandra så bör man inte ta över någon annans projekt. Utan kör med först till kvarn systemet, och skriv i denna tråd ifall du har tagit på dig någons Request.
På så sätt slipper vi både ledsna miner och att banners har skapats i onödan.
Vad som bestäms över privata meddelanden är dock upp till var och en.

Välkommen att skapa och requesta!

/MvH iTroll


-----------------------------------------------------------

Jag iTroll anmäler mig själv till att skapa nån banner varje vecka. Skriv bara här i tråden eller via PM till mig om vilken film/spel eller protagonist du vill ha som tema. Klicka gärna in dig på hemsidan Dafont här för att välja ett eget teckensnitt till ditt namn på bannern. Jag lär mig fortfarande photoshop, så ha tålamod. Nedan följer några exempel på banners som jag gjort.

Light Yagami
memorycard
AmonDrake
Min Egna Banner
Get busy living, or get busy dying.
  • 0
Gör en åt mig plz. Mitt favoritspel är Resident Evil. Gör en gärna med Nemesis, och istället för capyx så skriv MartinMilk
  • 0
Citerar CapYx:
Gör en åt mig plz. Mitt favoritspel är Resident Evil. Gör en gärna med Nemesis, och istället för capyx så skriv MartinMilk


Det är noterad, inatt har jag lite tid över. Så du kan räkna med en klar till morgonen och skickad till din PM
Get busy living, or get busy dying.
  • 0
Skulle vilja ha en ny blogg banner, gillar Sci-fiction spel, filmer och böcker. Fira tyglar inom ämnet för tema till banner.
Never give up, never surrender.
Nu har jag gjort en banner till -Rayman- och resultatet ser ni nedan:

-Rayman- banner

Wot Karden, jag har noterat din önskan, och ska försöka ha en banner klar till veckans slut.

/ Före detta iTroll
Flingor före mjölken master race!
Roligt initiativ!

Önskar en banner också. favoritspelet är half-life , vill ha med loggan för half-life och namnet wolfmamma. Hellre minimalistiskt istället för grötigt.

Tack på förhand!
Grattis Wot Karden, din banner är redan klar, här jobbas det för fullt! Hoppas att du gillar den, gick på att du gillar star wars. Beskåda gärna bannern, min snyggaste hitills!

Wot Karden banner

Hej wolfmamma och tack, det är noterat, jag ska se vad jag kan göra åt dig, har nog lite tid över just nu. Skickar ett meddelande till dig.
Flingor före mjölken master race!
  • 0
Ännu en dag har gått, och nu blev jag klar med en banner åt killerjack. Denna gången blev jag förbannat nöjd, min absolut läckraste banner hittills. Det önskades Zelda som tema, och så fick det bli. Man kan inte tro att de 3 bilder fused together.

killerjack banner

Nu står wolfmamma på tur, sorry i föregående inlägg, hade killerjack före i kön.
Flingor före mjölken master race!
  • 0
Väldigt kul initiativ! Skulle gärna vilja ha en banner i stil med den jag har fast mindre plottrig och ett mer passande typsnitt. Ni kan även skippa rökgubben uppe i det vänstra hörnet. Tack i förväg!
Touché
Wolfmammas banner är klar, han önskade sig half-life och något stilrent. Så jag gav han det helt enkelt, här hemma jobbar vi under piskan, hehe Måste säga att det här borde jag ha som jobb, speciellt nu med dessa skills.

wolfmamma banner

Hej MovieGame Fan, din önskan är noterat, hör av mig via PM!
Flingor före mjölken master race!
  • 0
Ursäkta, men tog på mig lite för mycket jobb märker jag. Tråden stängs ner snart, och jag kommer fram över fråga runt andra medlemmar om banners istället. På så sätt kan jag själv jobba dom dagar jag vill och mår som bäst. Tack!
Flingor före mjölken master race!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!