Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den officiella högtalar med mera tråden!


Ja i den här tråden hade jag tänkt att alla vi som har svårt att veta vilka högtalare och annat som är bra skulle få hjälp med det. (Vet, dåligt startinlägg men kommer inte på mer att skriva)
Men i jallefall jag har ett problem jag ska snart köpa ett Surround system för att främst spela spel med och lyssna på musik med. Men vad ska jag välja? Jag vill ha i jallefall en någotlunda kraftig bas. Surroundet måste passa till min Tv (har 2 scartkotakter och En Röd ingån och en Vit Ingångs kontakt tror de kallas RCA eller nåt) och till min MP3, Som då antingen måste ha USB uttag eller ett 3,5 mm uttag. Prislappen ska ligga på ca 1500-2000kr och jag vill ha svar så snabbt som möjligt! Förövrig så har jag en Xbox 360 och en gammal gammal tv om det spelar någon roll.
  • 0
Yo! Skaffa dig en integrerad tvåkanalsförstärkare med ett (1) par högtalare istället. Du kommer garanterat ha mycket mer roligt med en sådan setup än något sunkigt kvasi-surroundpaket för motsvarande pengar!
Do not underestimate the powers of the dark Läsk!!!
  • 0
Tjena! Jag behöver högtalarstativ för mina Klipsch Quintet II http://www.larsbengtsson.se/produkter/48/49/2670/

Dom är ju inte så stora och väger väl runt 2 kg, så ett tips skulle vara jättebra

MVH

Markus
Give me your best shoot
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!