Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Värsta som hänt i din klass?


Citerar Samurai-:
Som tur var såg personalen i fråga oss aldrig och eftersom dagen redan var slut sprang vi hem till den ene vännen och nötade Halo.


Haha! Klockrent!
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Förlorade en polare när jag gick i 5'an. Han var i en bil när nån idiot inte stannade för stop skylt och körde rakt in i bilen. Saknar han fortfarande och han blev bara 11 år
xbox360 ftw!
  • 0
Det var några i min gamla klass som höll på med att sno mobiler fårn klassen under, väldigt dumt gjort.
  • 0
hehe, rolig tråd ^^, kan dock inte komma på något särskilt roligt som hänt i min klass (dåvarande), förutom när en våran biologi lärare fick epelepsi-anfall och ramlade ner på golvet och börja skaka, därav min polare skrek ut: "Han tänker våldta oss!" och sprang hem.
Palatial Regalia
  • 0
Citerar Shitbrake:
hehe, rolig tråd ^^, kan dock inte komma på något särskilt roligt som hänt i min klass (dåvarande), förutom när en våran biologi lärare fick epelepsi-anfall och ramlade ner på golvet och börja skaka, därav min polare skrek ut: "Han tänker våldta oss!" och sprang hem.


*Okontrollerbart skratt*
  • 0
Innan gymnastiken så händer det ganska ofta att vissa i vår klass leker nazister. De gör hitler-hälsningar, väljer ut någon som de kallar för jude som de antingen lägger ner i en plint som de slår på och kör runt med, eller binder med hopprep och är allmänt stökiga. Dock är det inget seriöst och värre saker har hänt om man säger så.
  • 0
Citerar Shitbrake:
hehe, rolig tråd ^^, kan dock inte komma på något särskilt roligt som hänt i min klass (dåvarande), förutom när en våran biologi lärare fick epelepsi-anfall och ramlade ner på golvet och börja skaka, därav min polare skrek ut: "Han tänker våldta oss!" och sprang hem.


Citerar marten77:
Innan gymnastiken så händer det ganska ofta att vissa i vår klass leker nazister. De gör hitler-hälsningar, väljer ut någon som de kallar för jude som de antingen lägger ner i en plint som de slår på och kör runt med, eller binder med hopprep och är allmänt stökiga. Dock är det inget seriöst och värre saker har hänt om man säger så.


ROFL!
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
En i min klass "ramlade" så att han nästan kom under kjolen på våran heta vikarie! Amen vafan... det var ju jag.
With licence to chill!
  • 0
Det här är knappast det värsta, men en gång la några i en parallelklass (stavning?) till mej en überkraftig smällare i duschen och även om vi va i ett annat rum ganska lång ifrån så fick vi lock för öronen.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar -Frostbite-:
En i min klass "ramlade" så att han nästan kom under kjolen på våran heta vikarie! Amen vafan... det var ju jag.


42
  • 0
Vi brukade bygga ett typ torn med 10st stolar i ett rum ingen brukade vara i, osså drog vi bort en av dom undre stolarna

Det var tider det
And if I kiss you in the garden, in the moonlight, will you pardon me and tiptoe through the tulips with me
  • 0
Det har hänt 2 saker för mig iaf.

1.

Förra terminen körde jag och några polare Vatten-poker, Då kommer en "tuff" kille fram när jag skulle dricka mitt 10:e glas(Mådde inte bra), Och slog mig i nacken så jag kräkdes och svimmade typ för 2 sekunder. När jag blev "vaken" igen så fick jag nåt utbrott och slog killen på käften så han bröt näsbenet. Fick sitta kvar 2 timmar efter skolan i 1 månad efter det.

2. PINSAM sak: Jag gick i korridoren för att hämta några böcker i mitt skåp, Då kommer en snygg tjej mittimot mig med stora bröst, Det var vinter så någon slänger en vacker ispärla rakt i nacken på mig så jag ramlar med huvudet rakt i ehh ehh ehh ni vet vad. Så hon tar upp mitt ansiktet och "SLAPPAR" till det så jag ramlar på marken. Efter nån timme såg någon att jag låg avslagen med en blödande nacken mitt i korridoren.
No cloud, no squall shall hinder us!
  • 0
Citerar MegaPuncher:
slog killen på käften så han bröt näsbenet.

Missfoster.
Heil
  • 0
Menar du mig eller han?
No cloud, no squall shall hinder us!
  • 0
Citerar MegaPuncher:
Menar du mig eller han?

Har man näsan på munnen så är man antagligen ett missfoster värdig att leva med en cirkus, så ja, det var han jag syftade på.
Heil
  • 0
  • Rova
  • Rova
Citerar Shitbrake:
hehe, rolig tråd ^^, kan dock inte komma på något särskilt roligt som hänt i min klass (dåvarande), förutom när en våran biologi lärare fick epelepsi-anfall och ramlade ner på golvet och börja skaka, därav min polare skrek ut: "Han tänker våldta oss!" och sprang hem.



Roflmfao
Glorp.
  • 0
Citerar Shitbrake:
hehe, rolig tråd ^^, kan dock inte komma på något särskilt roligt som hänt i min klass (dåvarande), förutom när en våran biologi lärare fick epelepsi-anfall och ramlade ner på golvet och börja skaka, därav min polare skrek ut: "Han tänker våldta oss!" och sprang hem.


Är det bara jag som inte förstår det roliga i att en lärare drabbas av ett anfall följt av en otroligt opassande och barnslig kommentar från en tydligen mycket omogen person?
  • 0
Jag råkade kissa på mig, fick kvarsittning ett år, tror jag..
  • 0
Citerar Shitbrake:
våran biologi lärare fick epelepsi-anfall och ramlade ner på golvet och börja skaka


Skulle det vara roligt?
Three thousand guitars, they seem to cry.. my ears will melt, and then my eyes!
  • 0
Citerar Hemispheres:
Citerar Shitbrake:våran biologi lärare fick epelepsi-anfall och ramlade ner på golvet och börja skaka

Skulle det vara roligt?


precis , det är en sjukdom och inte alls roligt
/S/i/g/n/a/t/u/r/
  • 0
Jag tycker det var skitroligt, man får se förbi sjukomen och se hela situationen.
  • 0
Citerar norskel:
Jag tycker det var skitroligt, man får se förbi sjukomen och se hela situationen.


Att en lärare drabbas av ett anfall och en omogen skitunge gör sig lustig på ett extremt barnsligt sätt över det?

Jag skrattar ihjäl mig...
  • 0
Som sagt man får se situationen i helhet. Skall man se så torrt på det hela så blir många skämt otroligt tråkiga. Men om man väljer att se det så sure
  • 0
Citerar norskel:
Som sagt man får se situationen i helhet. Skall man se så torrt på det hela så blir många skämt otroligt tråkiga. Men om man väljer att se det så sure


Jag har humor, det finns många dråpliga, snuskiga och rent av förolämpande saker jag skrattat gott åt i mina dagar. Detta är inte ett av dem.
  • 0
Citerar Shitbrake:
hehe, rolig tråd ^^, kan dock inte komma på något särskilt roligt som hänt i min klass (dåvarande), förutom när en våran biologi lärare fick epelepsi-anfall och ramlade ner på golvet och börja skaka, därav min polare skrek ut: "Han tänker våldta oss!" och sprang hem.


Både du, din polare och de medlemmar som ansåg att detta var roligt borde skämmas. Jag försår inte att man kan finna en sådan situation humoristikt. Endast tragisk.
Ta det tillbaka
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!