Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

2012 - Domedagen.


  • ses
  • ses
2012, det låter lite som en uppföljare till 2001 och 2010.
Reach out and touch faith!
  • 0
2012 hålls OS i London, de du!
An obstacle is just something you haven't brutally slaughtered yet.
  • 0
Citerar momole:
2012 hålls OS i London, de du!


Thats what they call a cup of tea.
Hej jag vill ha en ponny.
  • 0
Det är året jag blir myndig. Det är därför allt går åt helvete.
  • 0
  • ses
  • ses
Det är året jag blir myndig. Det är därför allt går åt helvete.

Jello jag är ledsen men...(drar fram en kudde och sömnmedel)
Reach out and touch faith!
  • 0
Citerar ApeWithSniper:
Citerar jonki: Det var Nostradamus som förutspått hitler och tsunamin, inte maya folket
http://youtube.com/watch?v=n19nUjLDg9I



Judas priest is teh shit ;D men jag menar profeten inte låten
http://youtube.com/watch?v=UOa4tXG4EQo&feature=related <3
  • 0
Citerar momole:
2012 hålls OS i London, de du!


Kanske Al-Qaida kommer på besök igen då och spränger hela världen, istället för bara en tunnelbana.
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Citerar Koffingbollen:
Citerar momole:2012 hålls OS i London, de du!

Kanske Al-Qaida kommer på besök igen då och spränger hela världen, istället för bara en tunnelbana.


kannse därför världen varit fri från bombningar ett tag, som sagt, den som spar han har
http://youtube.com/watch?v=UOa4tXG4EQo&feature=related <3
  • 0
Citerar jonki:
Citerar Koffingbollen:
Citerar momole:2012 hålls OS i London, de du!

Kanske Al-Qaida kommer på besök igen då och spränger hela världen, istället för bara en tunnelbana.


kannse därför världen varit fri från bombningar ett tag, som sagt, den som spar han har


Precis
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Njaa... tror att detta är lite bullshit. Vadå, ska man dö vid 2012 eller?
  • 0
"Jag tror inte maya indianerna inte pallade göra en kalender längre än till år 2012. Eller så var det så att Engelskmännen kom och avbröt dem genom att skjuta ihjäl dem och kolonisera deras land. ;o</quote>

märkte bara en sak här engelsmännen koloniserade det som idag är usa (nord amerika) men maya indianerna levde i central amerika och där var det spnjorerna eller portugiserna (tror att det var spanjorerna gjorde det) som dödade alla han som erövrade har jag för mig hette hernan cortes
  • 0
  • Ixor
  • Ixor
Citerar tromtar:
"Jag tror inte maya indianerna inte pallade göra en kalender längre än till år 2012. Eller så var det så att Engelskmännen kom och avbröt dem genom att skjuta ihjäl dem och kolonisera deras land. ;o


märkte bara en sak här engelsmännen koloniserade det som idag är usa (nord amerika) men maya indianerna levde i central amerika och där var det spnjorerna eller portugiserna (tror att det var spanjorerna gjorde det) som dödade alla han som erövrade har jag för mig hette hernan cortes</quote>

Ja kan ju mycket väl vara så alltså. efter som ni sa att kalendern bara slutade. Det står lixom inte nått om nån domedag med där eller så? För det tycker man ju isåfall dem borde skrivit om eller hur? vidare så finns ju domedags profetsior över allt och man kan vinkala och vrida på dem hur man vill så de ska stämma! Tja så de ända man kan säga är väl den som lever får se
  • 0
Men bibeln slutade också nämna Jesus som bebis vid 12 år.

Det är ju för att i judisk tradition blir en pojke till man vid 13 års ålder
  • 0
Sorgligt med alla som "meeen 2012 var det ju 2000 år sedan man nämnde Jesus sombarn!"

Vakna upp, vår tideräkning är fel med 4 år (tror jag det var)
Heinz Ketchup
  • 0
Det är snarare 2013 då det skulle ske den 25-26 december 2012. Sen så har de inte sagt någonting om domedagen. Utan det är bara då deras almanacka slutade. Men vi kommer att befinna oss i mitten av vintergatan då, så vem vet?
Tron på religion tar ton!
  • 0
Citerar -RadiuZ-:
Alla som spelat MGS2 vet vad syftet med milleniebuggen egentligen är.


Haha!
  • 0
Citerar Pulp:
It all started with the album title of "The Don Killuminati: The 7 Day Theory." This album was released around the time of Tupac Shakur's death. The number 7 keeps popping up now! The numerological coincidences are very strange! Check This Out...


the most mysterious numerological (7) coincidences

Tupac was gunned down exactly seven months after All Eyez On Me was released. He was shot on September 7th and survived on 7th, 8th, 9th, 10th, 11th, 12th, and died the 13th. (7 Days) Tupac Shakur was 25 years old. His age adds up to 7 (2 + 5). Even his time of death, 4:03, adds up to 7 (4 + 0 + 3). Have his brand new double album entitled "R U Still Down?"??? Well, this album was released on November 25th. 2 + 5 = 7.


the other numerological (7) coincidences

On track five on the Makaveli album the voice at the begining says "And if the Lord returns in the coming seven days, then we'll see ya next time."
The first video released off "R U Still Down" was "Wonder If Heaven Got A Ghetto". In this video, when 2Pac &amp; another lady go into a hotel room, they very clearly show the hotel room number of 7 on the door. Also, in the diner the clock shows 4:03. This is the time of 2Pac's death.
In the movie, "Gang Related," Tupac and Belushi wait in room 7, and Tupac's badge number is 115; 1+1+5=7.
Tupac breaks the mirror with the bat in the, "Toss It Up," video which is seven years bad luck.
On the song, "White Man's World," if you listen very closely at the beggining, there is a voice in the background saying, " 7 years, 7 years, 7 years..."

Impressive Huh?? BTW, I didn't just find all this stuff out by myself. I thank all the people who provided me with this info! Now, you're thinking what's the big deal, right??? WHY DOES 7 KEEP POPPING UP EVERYWHERE??? Well it either serves a very good purpose revolving around the question of 2Pac being alive OR it's just stupid publicity stunts. We'll find out on September 13th, 2003, huh???


Du borde se filmen "The Number 23". Där är det masor med sånt har fast med numret 23 som utgång. Och 2012 = 20+12=32. 32 = 23 baklänges
This is why we can't have nice things
  • 0
23-1=22
22+1=23
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
7+6=13 13+24= 37 13+37 = 1337... euhm...
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Sorgligt med alla som "meeen 2012 var det ju 2000 år sedan man nämnde Jesus sombarn!"

Vakna upp, vår tideräkning är fel med 4 år (tror jag det var)


7 år är det.
Every night before going to sleep, Chuck Norris checks under his bed for Liam Neeson
  • 0
Man sak inte tro ett dyft på sån här smörja. Varje år kommer några forskare eller någon religiös sekt och säger att jorden kommer att gå under snart om vi inte börjar tro på gud. Ett desperat sätt att få fler medlemmar i sin sekt/kyrka helt enkelt.
  • 0
Min signatur säger allt.
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar vincent_XXX:
23-1=22
22+1=23


Omg jag som alltid trott det blev 24
Hej jag vill ha en ponny.
  • 0
Citerar Jello:
7+6=13 13+24= 37 13+37 = 1337... euhm...


1337 is teh shit xD
http://youtube.com/watch?v=UOa4tXG4EQo&feature=related <3
  • 0
Hände väl förut av Noah, och lär väl hände igen ... fast denna gång lär det ta slut YOU WILL DIE

Tillagt 2008-07-03 20:40:
Btw tror ni DK4ever släpps innan vi dör?
Luuuuuuuuuuuuuuuulish
Lirar just nu, working for life. Verklighetsbaserad spel.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!