Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Musik-diskussionstråden.


Citerar Lennon:
ganska bra
Jävligt skön låt.
Until our games are over.
  • 0
Jag har börjat lyssna på Lamb Of God Igen efter ett uppehåll och det är vekligen riktigt skön head banger musik, Min favorit låt med dem är Now you got something to die for.. Men det finns sååå många bra låtar med dem. har tre skivor av dem. Det är min favvo grupp som spelas i min iphone just nu
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
Citerar fantazyscars:
Jag har börjat lyssna på Lamb Of God Igen efter ett uppehåll och det är vekligen riktigt skön head banger musik, Min favorit låt med dem är Now you got something to die for.. Men det finns sååå många bra låtar med dem. har tre skivor av dem. Det är min favvo grupp som spelas i min iphone just nu


Lamb Of God är redigt trista, men jag diggar Chris Adlers trummande i Blotted Science.
Praise the sun!
  • 0
Citerar DonutDuDe:
Lamb Of God är redigt trista
Kan faktiskt hålla med, men Grace är en bra, om inte deras bästa låt.
Until our games are over.
  • 0
Citerar Blue the Kid:
Citerar DonutDuDe:

Lamb Of God är redigt trista
Kan faktiskt hålla med, men Grace är en bra, om inte deras bästa låt.


Okej vad lyssnar ni på då?
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
Citerar fantazyscars:
Okej vad lyssnar ni på då?

För mycket för att rabbla upp, något specifikt du undrar eller?
Until our games are over.
  • 0
Just nu lyssnar jag på inflames skiva comeclarity. väldigt bra Har över 1200 låtar på min iphone.. mycket bra med dagens musik spelare.. kommer ihåg 90 talet när man skulle banda 20 låtar en i taget på kasett.. pausa.. play... lyssna... pausa.. play.. lyssna stopp.. oj den låten fick inte plats.. jag älskar dagens teknik!
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
Hela den här och förra veckan har i stort sett bara Arctic Monkeys spelats. Jag började lyssna smått på dom i somras/höstas, var några låtar bara. Men nu har jag lyssnat igenom alla album och jag fattar inte hur bandet lyckats komma under min radar. Fyfan vad bra dom är, särskilt Favourite Worst Nightmare, deras bästa album. I Bet You Look Good On The Dancefloor är för övrigt ett riktigt jävla mästerverk.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Citerar M7Jagger:
Hela den här och förra veckan har i stort sett bara Arctic Monkeys spelats. Jag började lyssna smått på dom i somras/höstas, var några låtar bara. Men nu har jag lyssnat igenom alla album och jag fattar inte hur bandet lyckats komma under min radar. Fyfan vad bra dom är, särskilt Favourite Worst Nightmare, deras bästa album. I Bet You Look Good On The Dancefloor är för övrigt ett riktigt jävla mästerverk.



Lyssna mycket på Humbug, kan rätt trög i början men när det lossnar för en och den börjar växa, då jävlar.
  • 0
Citerar Tipon:
Lyssna mycket på Humbug, kan rätt trög i början men när det lossnar för en och den börjar växa, då jävlar.


Lyssnar på den nu och ja, den är grym.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH

http://open.spotify.com/track/2yyQVP7siRFgduvFFPL6PC

Tillagt 2012-03-28 21:12:
Citerar Glass Simon:
Markus Krunegårds nya låt gillar jag enormt!


Han är så älskvärd som person, hela hans uttryck, att all hans musik blir minst lika älskvärd. En bra artist, long live.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Citerar Dufwan:
Han är så älskvärd som person, hela hans uttryck, att all hans musik blir minst lika älskvärd. En bra artist, long live.


We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
My Bloody Valentine har, efter drygt två decennium, äntligen släppt sitt nya album "M.B.V".

Lyssna på Youtube

Eller köp på deras hemsida

Vad tror ni?
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
Infected Mushrooms nya är riktigt sick!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!