Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Soundgarden


Måste säga att jag tycker Soundgardens tidigare verk ( Louder than Love & Ultramega OK), är något så vidunderligt underskattade. Ingen pratar eller hyllar dem, men om jag ska vara ärlig tycker jag de håller precis samma klass som deras övriga skivor. Ärligt talat kan jag inte säga vilket av deras album som är bäst, efter att ha lyssnat igenom dem ett par gånger (igen), så kan jag omöjligt säga vilken platta som är bäst... För det finns ingen platta där någon av låtarna är dåliga eller tråkiga. De är alla bra, vilket jag älskar med Soundgarden. De var så bra, hela vägen igenom. Och de slutade innan de fick slut på material och slutade som många andra grupper med att göra ett riktigt tråkigt album. Mycket smart drag även om jag tvivlar på att de hade slut på material eller överhuvudtaget skulle göra ett tråkigt album efter Down on the Upside, och jag skulle mer än någonting annat vilja se en återförening. Men de var smarta till skillnad från många grupper, det är en av de miljoner anledningar till att jag älskar Soundgarden.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Citerar Strafer:
Återförening.

Jag kom.

Flera gånger.


Det var jizz in my pants ja.
I never sleep, 'cause sleep is the cousin of death.
  • 0
Citerar Strafer:
Återförening.

Jag kom.

Flera gånger.

http://www.chriscornell.com/news/default.aspx?nid=24160


Kan inte sluta komma.

Tillagt 2010-01-02 01:18:
Detta är fan helt enormt om det är sant! Trodde aldrig för mitt liv att detta skulle hända. Soundgarden i våra hjärtan. GE MIG NU.
"Shootin's easy if you got the right gun"
  • 0
åh det är fan så man blir religös nästan, Soundgarden is back!
jag gråter lyckotårar och får multipla orgasmer här!
Detta är förjävla underbart!! :')
Niclas Wallin / Gamereactor
  • 0
Dom bara måste komma till Sweden. Då ska jag gå och skrika "I Love you Chris.."

  • 0
Bones Of Birds, Halfway There, Rowing och Been Away Too Long blev mina favoriter
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!