Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Heath Ledger har avlidit. Den 22/1-08.


Begåvad, bra smak i film val och rolig skådis. RIP Ledger
-<[ Damn Dirty Apes ]>-
  • 0
Fick reda på det idag och blev helt chockad! Var helt klart en av mina favoriter inom filmindrustin.

R.I.P. Heath Ledger
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
  • 0
  • Arnc
  • Arnc
Alltid lika trist då sånt här händer :/
"Some people are like slinkies, they dont really have a purpose, but they still bring a smile to your face when you push them down the stairs."
  • 0
Var det han som spelade huvudrollen i senaste Bond-filmen?
  • 0
Vad synd!
  • 0
Bra, nu slipper man se honom i filmer. Ärligt talat, han var ingen vidare skådis. Han var överskattad och det är inte så svårt att få oscarnominering när man spelar bög i en film. Visst, det är synd när en människa dör men jag kommer inte sakna honom (i alla fall inte hans skådespeleri), dessutom så dör det människor varenda dag. Ska man göra tråd för varenda jävel som dör? Nej, lås tråden!

Citerar Stigbyggarn:
Var det han som spelade huvudrollen i senaste Bond-filmen?


Nej, för fan. Det är Daniel Craig som spelar James Bond och han är hundra gånger bättre än Heath Ledger.
Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.
  • 0
Tråkigt!
  • 0
Citerar Brunrolf:
dessutom så dör det människor varenda dag. Ska man göra tråd för varenda jävel som dör?


Det är inte varje dag en så känd och omtyckt skådis dör. så javisst, varför inte?
With licence to chill!
  • 0
Citerar Brunrolf:
Nej, för fan. Det är Daniel Craig som spelar James Bond och han är hundra gånger bättre än Heath Ledger.


Nej!
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
Väldigt tråkigt att höra. R.I.P.
  • 0
Om han nu dog av en överdos har han sig själv att skylla
Här sitter jag och känner in forumet.
  • 0
Citerar FarbrorMysig:
Om han nu dog av en överdos har han sig själv att skylla


Håller med.
Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.
  • 0
Har inte sett Brokeback filmen ännu, men det är otroligt synd att en sån bra skådespelare dör.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Citerar FarbrorMysig:
Om han nu dog av en överdos har han sig själv att skylla


Du behöver fakta min vän Inför rollen som jokern så hade han låst in sig på sitt hotel rum i en månad för att studera rollen som jokern. Pga: Av detta så fick han stora sömn problem vilket i detta fall kan ha berott på att han tog en överdos, I sömntableter
  • 0
Bhuhu.. en kändis är död. fan va synd
Världens överlägset bästa spel alla kategorier heter Outcast
  • 0
I find it kinda funny, I find it kinda sad...
Min generation tvingades växa upp i trappuppgångar - tvinga inte nästa att göra det
  • 0
Senaste nytt
Här kommer senaste nytt om döden, från Jack Nicholson. Ur nöje, i msn.

"Skådespelarlegenden Jack Nicholson har antytt att Heath Ledgers val att spela Jokern i den kommande Batman-filmen "The dark knight" kan ha något att göra med hans tragiska bortgång i natt.

Jack har, precis som Heath, tidigare spelat rollen som mördarclownen och man får anta att det inte var någon trevlig upplevelse att kliva in i sinnet på en psykopat."
With licence to chill!
  • 0
Citerar Brunrolf:
Bra, nu slipper man se honom i filmer. Ärligt talat, han var ingen vidare skådis. Han var överskattad och det är inte så svårt att få oscarnominering när man spelar bög i en film. Visst, det är synd när en människa dör men jag kommer inte sakna honom (i alla fall inte hans skådespeleri), dessutom så dör det människor varenda dag. Ska man göra tråd för varenda jävel som dör? Nej, lås tråden!

Citerar Stigbyggarn:Var det han som spelade huvudrollen i senaste Bond-filmen?

Nej, för fan. Det är Daniel Craig som spelar James Bond och han är hundra gånger bättre än Heath Ledger.


Slutade läsa där.
'Carefree Wherever You May Be...Don't Trust Your Wives With John Terry'
  • 0
Det är synd när människor såpass unga dör Hans ex-flickvän bodde på ett hotell ca 2-3 km från mitt hus i Trollhättan, hörde att hon åkte hem idag efter att ha spelat in film här i 3 veckor.

Kan tänka mig att den nya Batman kommer få ett antal mer biobesökare pga detta. Vem vet?

Men men, sånt händer... R.I.P
"I've covered wars you know"
  • 0
Heath Ledger har varit en av de skådespelare med mest potential på senare år i filmvärlden. Det är verkligen synd när någon som är så här bra, försvinner så tidigt. Jag såg verkligen fram emot att se Ledger i The Dark Knight, och nu måste jag se den. Den största förlusten ligger givetvis hos hans dotter och familj.

Sov gott, Heath Ledger.
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Gillade han starkt

Han kunde gjort mycket mer bra film
The rise of evil
  • 0
Jag håller En Riddares Historia som en av mina favoritfilmer. Det var visserligen flera år sen jag såg den.
  • 0
Why so serious?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!