Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om dig själv


Tråden för dåligt självförtroende.
  • 0
Citerar Daniel L:
Citerar Ree:
ofarligt (går inte överdosera)


Jo, precis allt går att överdosera.

Spoiler kall skriva en tilltyckning här senare.


inte för att ot:a, eller jo - just för att ot:a - så kan jag säga att jag läst om flera människor som överdoserad vatten. Intar man en tillräckligt stor mängd så; finns bl.a. mediciner baserade på div. vitaminderivat som man kan bli helt fuckad med. Kostillskott är väl en sak i sig men tömmer man i sig en hel del på en gång så hinner man inte pissa ut det.

OnT: Lurkman får feber tror han. Det gillar man inte.
  • 0
Jag tror jag lider av någon lindrig form av hybris. Ibland när jag är ute och flanerar, filosoferar och får någon briljant insikt så drabbas jag av en akut lust att höja händerna över huvudet och proklamera för drönarna att jag är dem överlägsen.

Det är nog inte nyttigt men jag ogillar hjärnskrynklare.
  • 0
Förmodligen jävligt klängig just nu..
Hjärtekrossad. Det är något som präglar cawialms verklighet just nu.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Hatisk, pessimistisk, deprimerad, självhatisk, kritisk.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar skilliæ:
Hatisk, pessimistisk, deprimerad, självhatisk, kritisk.


Tråden heter tyck till om dig själv, inte tyck synd om dig själv (;
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Tråden heter tyck till om dig själv, inte tyck synd om dig själv (;


Tyckte till om mig själv.
  • 0
Jag är en underbar människa.
  • 0
Oja, det är du verkligen ditt äckel!
  • 0
Jag är fulländad, punkt slut.

Nejdå, men bra egenskaper är att jag är rätt intelligent, snäll, lojal, trogen, finfin humor, lite lätt galen ibland.
De direkt dåliga omfattar väl social fobi, nervös, paranoid, periodvis deprimerad, otålmodig, nonchalant, motsträvig, självkritisk.

Men bara jag ser till att de negativa sidorna inte kommer fram alltför mycket så är jag en ganska bra person, trots allt.
Niclas Wallin / Gamereactor
  • 0
Gör en kort betygsättning av mig själv, efter att tidigare ha tyckt till lite.

Namn: Gillar att det låter adligt, -stierna! Men vem f*n är det egentligen?!
Avatar: Riktigt, riktigt ful.
Signatur: Ja, det stämmer kanske. I chokladlandet (som Homer Simpsons refererat till).

Vill även tillägga att Oxenstierna är en osedvanligt tråkig medlem som aldrig säger något vettigt. Kanske är lite hård nu, men är så jävla trött på denna översittare.
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Namn: Helt okej fast jag saknar stora bokstäver och varför skrev jag med z för.. Töntigt! 3/10

Avatar: Cool färgglad bild med en svärdkämpe, det blir en 8/10

Signatur: Vet inte vad jag menar med den svordomen egentligen.. också sååå töntigt får en 5/10

Övrigt tycker jag fantazyscars är en konstig typ som ständigt gör bort sig och är forumets clown. verkar ha noll koll på absolut allt och alla hatar när han kommer in med sina helt oacceptabla kommentarer!

Nej men seriöst, jag rockar
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
En tilltyckning om mig då.

Jag försöker att vara trevlig mot alla i förhoppning om att den jag talar med blir på bättre humör och att vi tillsammans i en kedjereaktion kan få fram lite gladare folk på forumet. Ibland finns det ju självklart stolpskott som jag inte känner för att lägga ner trevlighet på men jag går aldrig över till elak utan håller mig neutral mot dem.

Jag skulle inte kalla mig dålig på att debattera men jag kan inte mäta mig mot de riktigt bra debattörerna på sidan och det är sällan det behandlas ett ämne jag kan mycket om. Därför står jag oftast utanför och ser på utan att tillägga något då jag inte vill bli indragen i debatten. Detta är såklart dåligt då jag vill bli bättre på att debattera, det är en viktig färdighet som är ytterst användbar i livet, men jag får bara aldrig lusten. Utan jag håller mig till lugnare trådar och till att blogga om mig och det jag tycker är kul, bra och intressant utan att skapa någon hönsgård till debattarea.

Jag skriver bra, okomplicerat och har alltid någon fin bild bifogad till mina bloggar (gjorde ett undantag i år!) och jag skriver om det som intresserar mig och det jag vill få av mitt bröst. Trots att kommentarer alltid är superkul att få så skriver jag för mig själv och älskar det. Det är kul att det uppskattas och jag blir alltid superglad när jag ser att jag är bland de mest lästa bloggarna på sidan. Tyvärr så är jag ganska duktig på att stöta på torrperioder där jag inte skriver aktivt på flera veckor.

Det var den egotilltyckningen.

Edit: Oj, vad långt det blev.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Wiie en tråd man skriver om sig själv ~

Nej men fått bra självförtroende, känner mig snäll.
"I'm not crazy. My reality is just different than yours."
  • 0
Citerar reakiller94:
Jag är en ganska positiv typ här på gr men jag står för det jag tycker. Tycker det är roligt att få feedback och läser alla kommentarer jag får.


"Grymt" bra kommentar ^^ ? haha kan såklart vara du som var först men härmade du mig där?

Tillagt 2012-01-30 09:20:
kan väl tycka till om mig själv också gillar min signatur och profilnamn som fatsikt har rätt mycket eftertanke den som vill höra hela historien hör av er... bilden var mmest lathet har inga små bilder och orkade inte leta men tycker den är kul nog

tycker själv jag använder gamereactor bra nog sysslar inte så mycket med små kommentarer utan mening utan vill helst ha svar på vad jag skriver hushåller mycket i "lektrådar" där man ger betyg åt saker tex därför
Normal is overrated
  • 0
Vad kan man skriva här?

Jag tycker att jag har rätt i alla fall och de som inte håller samma åsikt som mig tycker jag kan fara åt helvete (förutom om jag gillar dem, då får de tycka som de vill) menjag är bra på att hålla tyst om det.
Jag är bra på att hålla tyst om det mesta, jag är lite av en osynlig person verkar det som.
Min musiksmak är perfektion, jag har alltid rätt.
Min filmsmak är också perfektion.
Det mesta jag gör och tycker är perfektion.
Jag är ett proffs på att klia mig på de intimare delarna på kroppen.
Jag har fått komplimanger för att jag är en "unik" och "skön" kille.
Samt så blir jag ofta frienzonad eftersom jag inte är så macho.
Sen är jag kär med, det gör mig lite gladare än vad jag brukar vara.
Fick för första gången höra från en vän att jag ser glad ut.
Det är väl bra.

Hursomhelst så är jag inte rädd för att säga det jag tycker, men också ganska bra på att helt enkelt skita i att säga det då jag inte alltid orkar diskutera.

Kan väl skriva lite mer om mig själv någon annan gång om jag orkar.
Men det tror jag inte.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Jag bör klippa mig.
  • 0
Citerar Lurkman:
Jag bör klippa mig.


Jag med.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Jag är en ensam, cynisk, arg och bitter människa som aldrig kommer bli något speciellt, för någon eller något. Lägre stående än de flesta och förtjänar inte att uppmärksammas.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Ibland blir jag lite generad av mina egna inlägg.
  • 0
Jag är lite sådära du vet.. Superfantastisk.
Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Jag är omöjligt att hantera, hatälskar allt jag säger och är väl rätt rejält skaplig. Har även fått ett mycket, mycket konstigt språk.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Jag är 99% perfekt och 1% horribel.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Jag har knappast förbättrats. Samma skit, om möjligt konstigare språk, på samma oöverträffliga distans från verkligheten. Skriver för att jag måste. Borde hålla tillbaka mer än jag gör.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!