Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om dig själv


Jag ser mig själv som en väldigt seriös och allvarlig medlem. Är alltid hjälpsam och säger ofta väldigt intelligenta saker.
  • 0
Är det här som presentationerna är till för? I och för sig så är min tom, men ändå
  • 0
Kort om mig: "Flisig som en ohyvlad planka men aldrig vass som en kaktus".

Uttrycket användes första gången i en av likdels bloggar.
Gillade inte alls att blogga först men det har ändrats, vilket kan ses som både plus och minus. Precis som i en större stad är det lättare att hitta snyggingar men också lättare att hitta rena ap-skaften.

Språket är grövre men riktas nästan aldrig direkt mot medlemmar, snarare på stavfel och blandade metaforer.

Jag säger aldrig "Nej" till en vänförfrågan.
Once is luck. Twice is skill.
  • 0
Jag ser miig själv som en snäll kille med liiiitteee prolem med humöret, hjälpsam
och säger nästan aldrig nej till en vän-frågning.
P.S: rösta "bra" på mig!
Bara glider liksom
  • 0
Manodepressiv och lat. Typ. Ungefär. Va?
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Jag har väl lite svårt att vara seriös men försöker bättra mig
Roligt liksom!
  • 0
Purity

Utseende: Avataren och signaturen är enligt mej ganska bra - 7/10

Beteende: Var ganska arg och otrevlig i debatterna förut, men har nu lugnat ner mej - 6/10

Hållbarhet: Kommer nog inte bli bannad på ett bra tag käns det som - 9/10
  • 0
  • Tuta
  • Tuta
jag är en seriös och omtyckt medlem, finns ingen som inte respekterar mig
· · · - - - · · ·
  • 0
+

Seriös.
Snäll.
Öppen för förslag.

-

Mitt utseende.
Skäms för mycket.
Allmänt barnslig.
  • 0
Jag har problem med att diskutera och argumentera. Därför hittar man oftast mig i sådana här trådar.
Det är väldigt (Väldigt!) sällan jag godtar en vänförfrågan, om jag inte pratat med personen innan. Så försök inte ens om vi inte pratats vid!
"I'd rather be hated for who I am, than loved for who I'm not" - Kurt Cobain
  • 0
Ser mig själv som lagom aktiv, seriös och inte alltför irriterande.
Vi lever i en värld där saft innehåller konstgjorda smakämnen, och möbelpolish innehåller citron.
  • 0
I forumet strävar jag efter att vara mig själv. Försöker inte vara någon annan än den jag är.
Johnnys Senap för bövelen
  • 0
Skulle beskriva mig själv som en passiv medlem som håller sig i bakrunden, men som tittar fram lite då och då.
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Jag ser mig själv som en väldigt stor människa och medlem, tyvärr blir jag ledsen i ögat då människor tenderar att missa min storhet IRL. På forumet är jag mig själv, mer än i det verkliga livet. På en skala ger jag mig själv 9/10 i betyg, jag är nämligen lite för god för mitt eget bästa.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Tom 2mat

Namn: Om jag bara kunde ha mitt gamla kvar... Suck... 5/10

Avatar: Hurra för Tom Tomat! 8/10

Signatur: Yey, portal! En aning ouppfinningsrikt kanske. 7/10
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Gör som Purity:

Avatar Skitnöjd med den, funderar dock på att byta tillbaka till den färglada Musse Pig-skapelsen. 9/10

Beteende Säger väl inte så mycket, började inte kalla folk elaka saker när jag failade i en blog jag skrev, som blev ganska illa tilltygad med kommentarer om att jag var ganska efterbliven. 5/10

Hållbarhet Den som lever får se, en dag kanske jag utvecklar mig till en gormande, trollande och ilsken forumit som desperat försöker skapa ett mindre världskrig när mitt slut på sidan närmar sig. Men den dagen är inte idag, mina vänner. 8/10
derp
  • 0
Mina första inlägg jag bidrog med på detta forum, var rentav hemska, enligt mitt eget tycke. De var ofta värdelösa, utan meningsfullt innehåll och ingen särskild strukturell uppbyggnad av menningarna. Usch, säger jag idag.
  • 0
Jaaaag, eh... bäst?
AnZen Hegevall / Gamereactor "Skärp dig. Jag tänker inte ge dig någon mer chans. Ytterligare provokation från dig (och jag menar det) så är du ute och inte välkommen tillbaka mer." - Iqaros.
  • 0
Fan nu känner jag mig skit deprimerad och tänker på självmord tänkt vad lätt det skulle var att gå ut till garaset och sticka kniven i mig. Suke men jag kan inte gör det...

Åh förlåt. Jag trodde det stod "Tyck synd om dig själv".
Det är inte okej.
  • 0
Jag är en irriterande medlem som vissa älskar på grund av knasiga, pajasaktiga inlägg och skämtsamhet och andra hatar för dito och vägran att växa upp till en riktig forumit och börja inlägga ordentligt.

Jag är välan som mest aktiv i Obbe-tråden och lite här och var. Bland bloggarna vet jag inte... Det är svårt att komma på något som är värt att sätta i tryck. Signaturen är den roligaste (den enda roliga, infact) kommentaren jag sett på Youtube. Den tillhör en film om en våldsam glasögonprydd herre blir gripen med buller och bång av några bastanta poliskonstaplar.

Och så borde jag förstås ordna en tråd om mig där vi kan diskutera hur jag fungerar som ett tillskott till GRs forum och utforska mina utmärkta förtjänster. mig, åh, mig...
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Citerar Distramadol:
Fan nu känner jag mig skit deprimerad och tänker på självmord tänkt vad lätt det skulle var att gå ut till garaset och sticka kniven i mig. Suke men jag kan inte gör det...

Åh förlåt. Jag trodde det stod "Tyck synd om dig själv".

AnZen Hegevall / Gamereactor "Skärp dig. Jag tänker inte ge dig någon mer chans. Ytterligare provokation från dig (och jag menar det) så är du ute och inte välkommen tillbaka mer." - Iqaros.
  • 0
Har nog utvecklat mitt skrivande sedan jag blev medlem här på forumet. Samt att jag har lärt mig mycket mer om datorer och spel.
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0
Jag är en gud!!! Punkt slut.

Nej jag bara skoja.

Jag är enligt mig myyycket bättre på forumet nu än sen jag kom hit,både min stavning och mina inlägg har förbättrats stort.
Jag är snäll mot dem som förtjänar det och elak mot dem som förtjänar det. Jag kanske dock skulle kunna sticka ut lite mer.
Sen inser jag själv att mina bloggar måste förbättras.
I was cured, all right!
  • 0
  • Missing Avatar
  • miss
Citerar AnZen:
Citerar Distramadol:Fan nu känner jag mig skit deprimerad och tänker på självmord tänkt vad lätt det skulle var att gå ut till garaset och sticka kniven i mig. Suke men jag kan inte gör det...

Åh förlåt. Jag trodde det stod "Tyck synd om dig själv".


Lol, Anzen.
  • 0
Jag är bäst på Gamereactor, bäst namn, bäst avatar och bäst inlägg, trots att jag bara varit medlem sen igår.
There are three things that are impossible to hide, the day, the night and the truth- Buddha <3
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!