Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Håkan Hellström


Hans nya skiva Två steg ifrån paradiset släpps ju till hösten. Ah!
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar TheDante:
Han gör ju bara plagiat. Lyssna på hans live version av "Nu kan du få mig så lätt" När den spelas på piano och sen på The Eagles låt "Desperado"

http://www.youtube.com/watch?v=1diaOTG9F8w&feature=related

Och det är omöjligt att hitta en Desperado på YouTube, så den får ni hitta själv


Så länge han kommer undan advokaterna, så kommer han även undan med att vara min absoluta favoritartist också. Han gör låtarna till något helt annat, även om både melodi och text ofta är väldigt lika andra de hos andra låtar.

Inget är somrigare än käre" tjuv"- håkan.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
  • NuYu
  • NuYu
Häromveckan var jag inne på Media Markt medan de spelade hans Samlade Singlar! 2000-2010, och en mer ärlig och kraftfull kundupplevelse har jag inte haft på ett bra tag. Har inte lyssnat på honom mycket egentligen, men uppskattar gör jag. För som sagt, han är ärlig som få.
Vad är man om man inte är människa då? Man är ett monster, det är enklast så
  • 0
Hans spelning på Way Out West ska tydligen ha varit helt makalös.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Hans spelning på Way Out West ska tydligen ha varit helt makalös.


Faktiskt så tyckte jag inte det, lite för mycket trumpetande och ett ganska jobbigt sound. Dock så var det ju rätt coolt att man fick se honom när han bara spelade från sin bästa (första) skiva, i sin hemstad, och firade 10-årsjubileum.
  • 0
Någon som ska på spelningen i Göteborg den åttonde juni? Ska dit med några polare, lär bli nice!
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
  • TDK
  • TDK
För alla oss som gillar Håkan Hellström så ska det i sommar komma ut en film som baseras på hans låt "Känn ingen sorg för mig Göteborg" http://www.youtube.com/watch?v=VaKmBRRg9io
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!