Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Om Zombier Attackerade...


46% Muu, du får bära mig igen tror jag.

Fast jag har också sett tusen zombiefilmer så det borde räknas som 76%
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Mutera några headcrabs som bor på taket...
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Nu fick jag iofs 33%. Men jag bor ju nära Dr Muu, så jag överlever alla gånger!
Mitt disco för pirater!
  • 0
.
Citerar Brawl:
Jag skulle nog göra sätta metallplattor med ett hål där jag kan sätta en kniv i då och då.

Sen skulle jag hämta mitt vapen och skjuta en i taget.
Men maten osv skulle nog bli ett problem, får nog vänja mig vid zombie kött.


med maskar och alla olika sorters insekter hade nog hellre dött men det finns folk som säger att man gör allt för att¨överleva även fast man vet att man ska dö så man kanske hade gjort det ändå men jag hade nog spytt varenda gång

Tillagt 2009-07-22 22:36:
fick 69% på testet och svarade rent och ärligt som vanligt men vet jag fan ifall jag hade överleft zombierna, de hade nog kommigt till mig sist eftersom jag bor på landet
I'm not camping, I'm just standig on the same spot all the time
  • 0
  • Skav
  • Skav
Har ju sett shaun of the dead så det är väl bara att tuta och köra. Eller?
Puckstång skulle ju sitta fint.
  • 0
Citerar Skav:
Har ju sett shaun of the dead så det är väl bara att tuta och köra. Eller?


Fast de zombierna är ju riktigt lama, de imiterar ju bara dem så kommer de undan. En riktig zombie känner ju lukten utav färsk hjärna och attackerar...

*5 virgin-points till mig*
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar Nicklas Holm:
Chances of survival
96%"

Jag är rädd för mig själv


Haha, jag är också rädd för dig!

Citerar Livlig:
jag har sett så många filmer att det i praktiken är 100 %.


Alla filmer är ju olika så 100% blir det nog inte, men det är ju helt klart ett plus.
Här är testet igen om någon annan vill prova

http://quizfarm.com/quizzes/quiz/swedsman/would-you-survive-a-z
ombie-outbreak/
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Bara 71% . Måste börja träna med Zombie filmer och spel!
-No shit Sherlock! -Dig a little deeper Watson.
  • 0
Do you master any marchall art?


Sjuttiofyra procent för mej, so talk to the hand cause' the head ain't listening
  • 0
I WOD FIRE' MAH LAZER!!!
Graum! :3
  • 0
88% Hells to the yeah! Föll på att jag inte vill lämna vänner o släkt... suck

Oavsett om Z-day kom skulle jag lätt förse mig med hagel och katana och sedan marschera ut i skogen och leva på skägglav i några år! Tack Försvarsmaktens överlevnads skola??
"Fear me Ive killed hundreds of Time Lords" "Fear me, Ive killed all of them"
  • 0
  • Ric
  • Ric
44% här...
PSN: Trafikstolpe.
  • 0
Jag skulle ta massa hårsprej och tändare! Och göra en eldkastare av den!

Tillagt 2009-08-13 20:23:
53%
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
Citerar folixan:
Jag skulle ta massa hårsprej och tändare! Och göra en eldkastare av den!


Regel nr. 1: Brinnande zombies är farligare än vanliga. Använd inte eld.
I don't envy you.
  • 0
  • Arnc
  • Arnc
"There's a zombie on your lawn. We dont want zombies on your lawn!" *sings*
"Some people are like slinkies, they dont really have a purpose, but they still bring a smile to your face when you push them down the stairs."
  • 0
När z-day kommer, så är jag beredd med ett softballslagträ i högsta hugg, yessire
Bara slutet på början
  • 0
  • V
  • V
48%

Jadu, det skulle nog inte gå något vidare.
YAWP!
  • 0
Baseball!
Praise the sun!
  • 0
Om zombier hade attackerat skulle jag..

Först och främst införskaffa mig en machete och en shotgun samt en massa ammunition. Därefter skulle jag hitta en passande plats att försvara mig mot alla zombier, skulle troligtvis valt mitt eget hem. Där skulle jag barrikera alla fönster, förstärka alla dörrar och eventuellt sätta upp taggtråd runt hela huset. Om jag hade tid skulle jag gräva en mindre vallgrav. Dock så kan man ju inte stänga in sig själv för mycket om man skulle behöva ta mig ut och samla förnödenheter.

När de attackerade skulle jag självklart redan ha ett stort lager proviant samt andra nödvändiga saker. Sedan skulle jag ställa mig i position vid ett fönster med en skott glugg nära ingången. När de zombierna attackerar pumpar jag dem fulla med skott från mitt vapen. Om jag någon gång (under dagen) skulle behöva ta mig ut så går jag bara ner i garaget och åka iväg på motorcykeln jag införskaffat mig.

Vill tacka den här tråden för allt jag lärt mig - http://www.fragbite.se/?threadID=293198


Aye
  • 0
Först så skulle jag hitta ett ex av The Zombie Survival Guide. Däräfter följa den punkt efter punkt.
[RKR] Dante 7979. You have two main groups of trolls: mountain trolls and woodland trolls.The rest are internet trolls.
  • 0
70%
A Man Chooses. I Chose The Impossible!
  • 0
Citerar The Game Master:
Först så skulle jag hitta ett ex av The Zombie Survival Guid

En vän till mig har den boken hemma. Det roliga är att boken är 100% seriös
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Skulle skickat dem till någon med mer hjärna.
  • 0
Citerar The Game Master:
Först så skulle jag hitta ett ex av The Zombie Survival Guide. Däräfter följa den punkt efter punkt.

Samma här, vilket betyder att jag först måste fixa provianten från nedrvåningen och flytta upp sedan på något sätt ta isönder trappan. Sen hoppas på att Zombies inte kan klättra. Till vapen får det bli mitt svärd som hänger på väggen i mitt rum
Pwnxorz
  • 0
ja jag behöver bara fråga min mamma att laga mat...
några zombies stiker nog av maten och dom som överlevde den skulle nog försöka fly innan nästa portion kommer
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!