Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Film eller spel?


  • Bewi
  • Bewi
Vilket tycker just du är mest intressant och varför? Själv tycker jag film är klart mer intressant då jag helt enkelt upplever att antalet idéer som passar min smak förverkligas i desto större utsträckning just vad gäller film.
  • 0
Jag har växt i från spel mer och mer men mitt intresse för film har alltid varit väldigt stort.

För egen del handlar det nog mest om tid. Förr hade jag mer tid än vad jag har nu, ett spel kräver mer tid utav mig än vad en film gör. Sedan kan jag inte suga mig in i spel längre och de sätter mig inte i samma könslomässiga tillstånd de en gång gjorde. Detta gör dock fortfarande film.
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
  • over
  • over
Ett bra spel slår en bra film alla dagar i veckan.
Men jag skulle ändå välja film före spel då det finns fler filmer som passa min smak än vad det finns spel som passar min smak.
Dock skulle jag välja serier före film, då serier är längre o kan utforska karaktärerna mer.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Tycker båda är lika bra. Sen så finns det spel som fungerar som filmer också.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar over:
Dock skulle jag välja serier före film, då serier är längre o kan utforska karaktärerna mer.


Hade detta varit för typ 5-10 år sedan hade jag sagt att du varit galen
Tar du hand om jorden så tar den hand om dig.
  • 0
Film är mera avkopplande, medans man måste vara med hela tiden under man spelar.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!