Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Viva la Bam - Bra eller anus?


Nån som vet vart man kan köpa CKY filmerna?
The rise of evil
  • 0
Viva La Bam är ringmuskel i kvadrat, enligt mig. Finner det som motsatsen till underhållande och vill - ifall jag har oturen att råka zappa förbi det - strypa både Bam Margera och mig själv.

Vad hände med att bara vara en grym skejtare? THPS2, suck *minnas*...
and I paddled away...
  • 0
Viva La Bam är ju bra.. tyckte att det var synd att dom slutade med det
(Brandon DiCamillo och Bam är bäst i Viva La Bam) Men Jackass är BÄST! (i Jackass är Steve O bäst, han gör mest)
Ps. Don Vito är FUUUL som FAAN
Don't drink and drive take a red bull and fly
  • 0
Citerar Skate Verre:
Viva La Bam är ju bra.. tyckte att det var synd att dom slutade med det


Har dom slutat? Yes!!!
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Citerar Freddas:
Har dom slutat? Yes!!!

Längesen, men det blev ju bara sämre och sämre så.
Första till tredje säsongen var bra.
Skitkul är det, det får ni fan erkänna.
AnZen Hegevall / Gamereactor "Skärp dig. Jag tänker inte ge dig någon mer chans. Ytterligare provokation från dig (och jag menar det) så är du ute och inte välkommen tillbaka mer." - Iqaros.
  • 0
Tycker Viva La Bam och allt annat Bam/Jackass-trams är ren skit.
  • 0
Citerar AnZen:
Längesen, men det blev ju bara sämre och sämre så.
Första till tredje säsongen var bra.
Skitkul är det, det får ni fan erkänna.


Jag minns besvikelsen första gången jag såg det... Trodde det var ett jackassavsnitt jag aldrig sett tidigare...
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Anus.

Har dem verkligen lagt ner Viva la Bam? Detta är en underbar dag!!
Du vet vad mörker är när ljuset du ser, är brinnande bilar i våra kvarter.
  • 0
I say anus
"matematik är inget man förstår, det är någonting man vänjer sig vid"
  • 0
Citerar T-man:
Anus.

Har dem verkligen lagt ner Viva la Bam? Detta är en underbar dag!!


Den är redan avslutad, men de gjorde en spin-off serie som hete Bams Unholy Union
Kvinnor delar vår smärta, fördubblar vår glädje och tredubblar våra utgifter.
  • 0
Bra när Bam inte är med, och Anus när Bam är med. Han suger.
Jag har fisk i fickorna
  • 0
Bam funkar i Jackass, men annars är han rätt trist.
  • 0
Viva la Bam är lika bra som ganondorf88s stavning. Anus alltså.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar thording:
Bam funkar i Jackass, men annars är han rätt trist.

Han gör ju ingenting i Jackass, det är där han är tråkig
AnZen Hegevall / Gamereactor "Skärp dig. Jag tänker inte ge dig någon mer chans. Ytterligare provokation från dig (och jag menar det) så är du ute och inte välkommen tillbaka mer." - Iqaros.
  • 0
CKY filmerna och jackass var kul för 5 - 10år sen, även Viva la Bam var kul ett tag.. men nu känns det rätt uttjatat.. f.ö. är denna tråden 4 år gammal
Sluta jiddra, börja trolla..
  • 0
Citerar JonguN:
CKY filmerna och jackass var kul för 5 - 10år sen, även Viva la Bam var kul ett tag.. men nu känns det rätt uttjatat.. f.ö. är denna tråden 4 år gammal

haha, det är den fan
AnZen Hegevall / Gamereactor "Skärp dig. Jag tänker inte ge dig någon mer chans. Ytterligare provokation från dig (och jag menar det) så är du ute och inte välkommen tillbaka mer." - Iqaros.
  • 0
Jag har faktist ändrat mig när det gäller Bam :/ Han suger hårt!! I Jackass gör han ingenting förutom att gråta Men han skejtar bra Men annars suger han hårt!
Don't drink and drive take a red bull and fly
  • 0
läste att Don vito (den tjockisen!) har hamnt i fängelse, för att han tafsade minderåriga eller något, tio år fick han......mycket dumt gjort, Don Vito!
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
w00t skojar du? O.O
ska kolla upp det nu
Don't drink and drive take a red bull and fly
  • 0
det är sant tro mig, läs detta om ni inte tror mig: On August 18, 2006, Vincent Margera was arrested at the Colorado Mills Mall in Lakewood, Colorado for allegedly groping three underage girls (two 12-year-olds and one 14-year-old) inappropriately at an autograph signing and was subsequently held with bail set at USD$50,000.[5] He posted bond around 10:00 p.m. the following Monday. As a condition of his bond, Margera was ordered not to possess any alcohol, drugs, or weapons, and is not permitted to contact the victims.


tror ni mig nu då?
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Jag har redan hittat det innan du sa det XD och jag tror på dig

Tillagt 2008-09-27 17:28:
såg det på youtube

Tillagt 2008-09-27 17:28:
det stod där
Don't drink and drive take a red bull and fly
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!