Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Det DUMMASTE du har sagt till en tjej...


Citerar Vapor17:
Citerar Snipershooter:

Hej till en tjej jag inte gillar



Det var inte ens roligt.

Jag tyckte det var kul.
Hellre analplugg än skolplugg.
  • 0
Jag var lite för kaxig på fyllan i helgen och sa åt en klasskompis att jag var mest vältränad i klassen eller liknande(med eftertanke har vi de som sportar väldigt mycket så förmodligen inte). Hon svarade typ nej men jag bad henne säga vem som hade bättre kropp då(eller liknande, igen) varpå hon svarade "Ah, okej då".

Både drygt och förmodligen felaktigt i efterhand, men jag har sagt åt henne att hon ska ta det jag säger på fyllan med en nypa salt(särskilt då hon sitter i min säng).
  • 0
Idag i min klass så satt alla i våran datasal. Då sträcker en tjej sig mot mig och tar min datormus. Då kom min smarta kompis å bara:
Fan camilla nu har du två möss

tysnaden var total
When life gives you lemons, make lemonade!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Haha, kul att man har blivit citerad för ett gammalt inlägg längre upp.
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Trog:
Haha, kul att man har blivit citerad för ett gammalt inlägg längre upp.


Du måste vara otroligt stolt.
Vik hädan, troll.
  • 0
Var med när en tjej provade bikinis och hon bad mig vara helt ärlig (villet jag ändå alltid är i klädsituationer):

Tjej: "Vad tycker du om denna?"
Jag: "Om du går ut sådär så följer jag aldrig med dig till stranden!"

Utan tvekning eller skämt i rösten. Hennes blick var oslagbar! xD

Tog några sekunder att koppla att det hon skulle gå ut i var faktiskt en bikini som visar det mesta av hennes kropp. Vilket gjorde att det jag sagt precis var att jag inte ville visa mig på stranden med henne vilken bikini hon än hade på sig. xD

Min mening var ju självklart att bikinin var en av de fulaste som någonsin gjorts vilket hon kom fram till efter en förklarande, rolig och väldigt speciell diskussion. ^^
"Sorry, but I'm allergic to bullets."
  • 0
Många gånger har det bara kommit ut ur munnen att jag säger bullfitta. Som tur är har jag aldrig fått en örfil för det.
Touché
  • 0
Jag råkade säga till en tjej att jag tyckte hon såg ostadig ut när hon gick i högklackat. Hon har inte släppt det än och det var ungefär 6 månader sen.

Jag har jättekul åt det fortfarande dock.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  • 0
Detta hände för mindre än två minuter sen:

Hon: Ska jag ha någonting med mig?
Jag: Kläder.
Touché
  • 0
Jag och en tjejkompis brukar flitigt dissa varandra på skoj och idag kom hon med detta.

Tjejkompis:
Det finns INGA snygga killar på den här skolan.

Jag kollar argt på henne och ska kontra, utan att tänka efter så slänger jag ur mig:
Jag trodde det fanns snygga tjejer på den här skolan, men jag förlorade hoppet när jag såg dig.

Inte så speciellt roligt. Men så kom jag på att en till tjej var med oss. Den blicken jag fick var oslagbar.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Har en historia där jag sa något dumt, fast egentligen inte...

Festade en gång för ett antal år sedan och drack en hel del på förfesten. Riktigt mycket, till och med. När jag kom till puben sen var jag duktigt full och ser ståendes vid bardisken min älskare/KK/kalla det vad ni vill. Vår relation var sådan att vi brukade hoppa i säng när vi var onyktra, men hade ingen kontakt alls nyktra. Så jag kliver fram till henne och säger direkt något i stil med: "Kom igen, vi sticker hem och knullar istället." Hennes reaktion var lite annorlunda mot vad jag var van vid, och hon sa att det skulle vi definitivt inte göra. Jag undrade varför (hon har aldrig sagt nej förr), och hon svarade då att hon hade en pojkvän. "När fan skaffade du en pojkvän?" frågade jag då. Hon blev arg och gick därifrån.

Så. Det var väl inte så överdrivet dumt sagt av mig, vi brukade ha liknande jargong sinsemellan. Men, det visade sig senare att det inte var hon. Jag var så packad att jag hade sagt allt detta till någon helt okänd kvinna som råkade likna henne. Då blev det plötsligt jävligt dumt sagt.
Raise broken hands to all past glory
  • 0
Kommer ihåg när jag gick i 5:an på grundskolan. Min klass hade precis haft gymnastik och jag skulle lägga gympaväskan i mitt skåp. Några meter bort stod "det coola tjej-gänget" i klassen; några riktiga fjortisar som sminkade sig som luder och var allmänt kaxiga. Någon av dem säger till mig med en spydig röst: "Fan vad ful tröja du har på dig". Denna dag hade jag en tröja vars motiv föreställde någon slags grafittimålning. Hur som helst, jag reagerade på vad tjejen sade till mig, och tillbaka svarar jag: "I den tröjan som du har ser du ju ut som en engelsk gris". Sedan så fnös tjej-gänget tillbaka med en bitchig blick och gick därifrån. Ganska rolig situation, och visst. Min kommentar var kanske lite väl elak av sig, men den där jävla snorvalpen förtjänade det.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
jag: Kolla vilken tjock tant!

tjej: Det är min mamma.....

Fader, förlåt dem, de vet inte vad de gör
  • 0
På en fest hemma hos mig så va jag lite småberusad och pratade med en tjej. Så nämde hon att hon hade varit på ett zoo där man fick krama och gosa med pandabjörnar.

Så på någon vänster sa jag:
"Ja, så går man fram och kramar dem och så tror de att man är helt snäll. Sen barar skjuter man dem i huvudet!"

Lite konstigt stämning efter det. Kom inte ihåg att jag sagt det dagen efter haha
  • 0
Jag tittade lite på kort ifrån ett fyllespel och läste högt från ett av dem:

"Vem skulle du vilja byta kropp med? Motivera. Fyfan vilken jobbig fråga, man måste ju motivera. Jag menar, varför i helvete skulle jag vilja ha din kropp för?!"

Självklart var det egentligen inte menat personligtutan bara jag som försökte dramatisera något men failade lite. Det blev dock väldigt tryckt stämning under resten av kvällen.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
"Haha, du ser ju ut som en kines!" gick inte hem särskilt väl.
Vet vett.
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Hahahaha ah..! Davegames berättelse om när han var sju och skulle klia sin mammas rygg får mig fortfarande att dö av skratt.. Hahaha åh...


Vilket?
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
När jag var lite och min pappa skulle börja dammsuga så utbrister jag till allas förvåning, får du låna den (Dammsugaren) av mamma ?.
Rättvisa är när alla har det lika jävla dåligt...
  • 0
Citerar Andreswe:
När jag var lite och min pappa skulle börja dammsuga så utbrister jag till allas förvåning, får du låna den (Dammsugaren) av mamma ?.


HAHAHA
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Ååå va den här tråden är rolig XD XD XD
Den här te x
Citerar Ironhead:
Citerar Alex09:
Hon: Hejsan
Jag: Hej på dig.
Hon: Jo, jag funderade ifall du ville komma över och grilla, har du tid?
Jag: Nej, jag spelar Battefield.

Man kan ju inte sluta garva!!! XD
  • 0
Citerar PS nörd:
Ååå va den här tråden är rolig XD XD XD
Den här te x
Citerar Ironhead:
Citerar Alex09:
Hon: Hejsan
Jag: Hej på dig.
Hon: Jo, jag funderade ifall du ville komma över och grilla, har du tid?
Jag: Nej, jag spelar Battefield.

Man kan ju inte sluta garva!!! XD


Har en som liknar:
Jag gick i första på gymnasiet och lyckats dölja min nördiga sida för resten av klassen.
Red Dead hade precis släppts och jag hade just hämtat mitt exemplar, nöjd som satan. Gräsmattan var färdigklippt och det var helt perfekt att knäppa en öl och påbörja mitt nyinköpta spel.
Jag har precis börjat komma in i spelet när en tjejkompis smsar och vill träffas tillsammans med en kompis till henne för att göra något under kvällen. Först engagerar jag mig och försöker artigt tacka nej till erbjudandet.
Jag kände mig nöjd med mitt svar där jag tycker att det faktum att jag inte har tid framgår. Jag ignorerar därför inkommande sms då jag antar att de är "rainchecks" eller liknande. När jag får ett sms i minuten tar jag, väldigt frustrerad upp mobilen och ser att smsen som kommit är ifrån henne där hon gång på gång frågar varför jag inte kan. Jag svarar kort och koncist Nej. på det senaste och lägger undan telefonen. Några minuter senare ackompanjeras ljudet från teven med ringsignalen från mobilen.
Jag: Jaa...?
Hon: Hej, varför svarade du inte på mina sms? (med en intervall på genomsnitt 1 minut!)
Jag: Ehm... upptagen...
Jag försöker lägga mobilen på min axel och samtidigt spela, något som jag lyckas med men som får mig att helt tappa fokus på samtalet.
Hon: Va..? Men ikväll, kan vi göra nåt då?
Jag: Ja, visst... (fortfarande väldigt frånvarande)
Hon: Bra, vilka ska vi ringa?
Jag: mmm....
Hon: Hallå?
Jag: JA?!
Hon: Är du arg?
Jag: Ne- JA, JO! Vänta lite, jag ringer upp.
Hon: Men kan inte du ringa alla? Vi ringer *rabblar massa namn*. Kan du ringa de?
Jag skriker nu för att jag blir förbannad på spelet och att försöka multi-taska: Nej! Ring de själv!
Hon: Men jag har inte allas numme-
Jag: JAG SPELAAR!
Jag lade på och upptäckte hur jävligt min röst skar sig när jag skrek i slutet av samtalet.
Sänkte ölen jag hade, hämtade en ny och stängde av mobilen.
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Var med en tjej för ett tag sen. Vet inte riktigt varför jag sa det, men hon fråga om vi skulle kolla på film och mysa. Mitt svar va "kan vi inte kolla på robot wars och dricka öl" med en irriterad ton. Jag vet inte om det var för att hon väckte mig eller för att jag var bakis. Jag som inte ens gillar robot wars hahha
The man your man could smell like
  • 0
Jag har skrivit ner samtalet jag hade med henne för att jag förstod att det skulle vara roligt i framtiden
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Citerar cawialm:
Jag har skrivit ner samtalet jag hade med henne för att jag förstod att det skulle vara roligt i framtiden


Hahha fick mig att tänka på när Gta IV släpptes. Hade förvarnat min dåvarande flickvän att jag inte skulle ha tid att träffa henne den helgen. Hon måste ha trott att de var ett skämt, för jävlar vilken utskällning man fick!!
The man your man could smell like
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!