Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Spelkaraktär som Beskriver dig bäst ?


Citerar Toy of Joy:
Jag lägger inte ut flera tusen på spel, gör andra saker med. Tänk lite.


Om du nu har köpt en 360 måste jag nog säga att du lagt ut flera tusen på spel. Eftersom du verkar skämmas för att spela så kanske GR är lite fel Community för dig. Vad vet jag?

Very well. Back to topic I guess.
I don't envy you.
  • 0
Samurai var först
  • 0
Citerar ludde1991:
Samurai var först


Angående vad?
I don't envy you.
  • 0
Citerar Samurai-:
Angående vad?


Att påpeka att Toy har lagt ut lite (läs mycket) mer än etttusen spänn på sitt spelande.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar Samurai-:
Om du nu har köpt en 360 måste jag nog säga att du lagt ut flera tusen på spel. Eftersom du verkar skämmas för att spela så kanske GR är lite fel Community för dig. Vad vet jag?

Very well. Back to topic i guess.


Vad.. I.. Helvete... snackar du om? Jag skäms inte för jag spelar. Det är ett intresse. Men Caleb kommer plöstligt och säger:
Du måste spela mer spel..
Då tar jag det som att plocka på mig några tusingar och köpa flera spel.

Men en Xbox är ju såklart dyrt, och jag menar spel. Liksom spel som man spelar! Ett spel är 600:- och En Xbox 5000:- . Still Det är inte spel med Xboxen.

Så jag lägger inte ut tusen på spel, men några tusingar på Xbox.

Tillagt 2007-11-04 00:25:
Citerar Caleb:
Att påpeka att Toy har lagt ut lite (läs mycket) mer än etttusen spänn på sitt spelande.


Nu det sa jag inte...

Totalt gissar jag på summan 7000:- för spel här totalt men nu köper jag faktiskt inte spel så ofta.
"Vote me for årets troll!"
  • 0
Citerar Toy of Joy:
Citerar Samurai- m du nu har köpt en 360 måste jag nog säga att du lagt ut flera tusen på spel. Eftersom du verkar skämmas för att spela så kanske GR är lite fel Community för dig. Vad vet jag?

Very well. Back to topic i guess.

Vad.. I.. Helvete... snackar du om? Jag skäms inte för jag spelar. Det är ett intresse. Men Caleb kommer plöstligt och säger:
Du måste spela mer spel..
Då tar jag det som att plocka på mig några tusingar och köpa flera spel.

Men en Xbox är ju såklart dyrt, och jag menar spel. Liksom spel som man spelar! Ett spel är 600:- och En Xbox 5000:- . Still Det är inte spel med Xboxen.

Så jag lägger inte ut tusen på spel, men några tusingar på Xbox.


Var i självaste fan försöker du komma?

Jag menar inte att du plocka på dig ett Wii och PS3 med 36st spel, utan att du variera lite mer på spelandet. Inte spela spel som Gears of War osv hela tiden. Det hela handlar inte om hur mycket du spelar, utan VAD du spelar.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Du har nog missuppfattat det här med att ha ett "liv". Bara man har kul med var man gör så har man ett liv. Om man älskar att spela 5 timmar om dagen, lägga ut 2000 spänn i månaden på det så har man ett liv. Att ha ett "liv" är inte som vissa tror att vara översocial och gå på fester varje helg men visst om man gillar att göra det och gör det då har man ett liv. Förstår du hur det går till?
I don't envy you.
  • 0
Att ha ett liv är inte att sitta och spela. Då gör man ingenting av sitt liv.

Isf missuppfattade jag dig Caleb. Men jag gillar inte Platform, kör nästan på 3 olika gener hela tiden. Men man kollar ju på spel och ser när nån spelar.
"Vote me for årets troll!"
  • 0
Citerar Toy of Joy:
Att ha ett liv är inte att sitta och spela. Då gör man ingenting av sitt liv.


Vad menar du? Så man gör alltså något av sitt liv när man super sig full varje helg och vaknar upp i en buske varje söndagsmorgon? Bara man har kul med vad man gör så har man åstadkommit vad man vill i livet, visst det finns annat att pröva också men gillar man vad man gör ska man fortsätta med det. Därmed basta annars kommer moddarna dela ut tidiga julklappar.

Nu kanske jag förmedlade poängen fel...
I don't envy you.
  • 0
Citerar Samurai-:
Vad menar du? Så man gör alltså något av sitt liv när man super sig full varje helg och vaknar upp i en buske varje söndagsmorgon? Bara man har kul med vad man gör så har man åstadkommit vad man vill i livet, visst det finns annat att pröva också men gillar man vad man gör ska man fortsätta med det. Därmed basta annars kommer moddarna dela ut tidiga julklappa


QTF
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Alltså sluta lägga upp saker som jag inte sagt. Har jag nämnt något om att vara ute och festa är att leva livet? NEJ! Fatta..

Om man sitter inne och spelar och gör inget annat visar det att man är feg och tråkig. Vågar inte testa nya saker eller bara vill uttrycka sig på ett enkelt sätt.

Jag tycker det på mitt sätt. End of Dicussion! (stavning)
"Vote me for årets troll!"
  • 0
Citerar Toy of Joy:
Jag lägger inte ut flera tusen på spel, gör andra saker med. Tänk lite.


Du har liksom en X360...
  • 0
Citerar Toy of Joy:
Om man sitter inne och spelar och gör inget annat visar det att man är feg och tråkig. Vågar inte testa nya saker eller bara vill uttrycka sig på ett enkelt sätt.


Har din mamma sagt det?
  • 0
Saigon STFU. Redan sagt det över.

Tillagt 2007-11-04 00:40:
Citerar ludde1991:
Har din mamma sagt det?


WTF? Va..?

Nej, det är vad jag tycker.
"Vote me for årets troll!"
  • 0
Citerar Toy of Joy:
Att ha ett liv är inte att sitta och spela. Då gör man ingenting av sitt liv.


Jo? Man sitter och spelar. Visst, det är inte särsklit produktivt, men du har i alla fall ett liv, om än ett ganska tråkigt sådant.

Tillagt 2007-11-04 00:41:
Citerar Toy of Joy:
Saigon STFU. Redan sagt det över


Tvinga mig.

Tillagt 2007-11-04 00:42:
Citerar Toy of Joy:
Om man sitter inne och spelar och gör inget annat visar det att man är feg och tråkig. Vågar inte testa nya saker eller bara vill uttrycka sig på ett enkelt sätt.


Om man testar andra saker och ändå tycker att det är roligare att spela? Om man då erkänner att man hellre spelar så är man väl ganska modig?
  • 0
Citerar Caleb:
QTF


Va?
I don't envy you.
  • 0
*ett högt gnissel hörs i natten, när den här tråden spårar ur. modige stinsen Kazakovich gör sitt yttersta för att hejda katastrofen*

öh.. tja... Si'Zirr från oblivion, kanske?

*...men misslyckas miserabelt. tråden störtar ut från avgrunden...*
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Om man inte gillar eller älskar Alyx från Half-Life är man fullständigt känslokall. End of discussion.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Citerar Samurai-:
Va?


QTF - Quote for truth
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Kazakovich har rätt.

Ont: Några andra som passar mig är gruntsen i Halo spelen. Så sköna och roliga.
I don't envy you.
  • 0
Borde inte denna vara i Spel-forumet?

Har ingen aning annars, får tänka på det lite.
  • 0
Citerar Samurai-:
Ont: Några andra som passar mig är gruntsen i Halo spelen. Så sköna och roliga.


I 3:an så tycker jag mest synd om dem.

"He was my best friend!"

Blir f*n sorgsen när dem skriker det.
  • 0
Citerar Saigon:
I 3:an så tycker jag mest synd om dem.


Har tyvärr inte spelat trean än.
I don't envy you.
  • 0
Spontan tanke: Gordon Freeman, tyst, smart och cool
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar The_Sheriff:
Spontan tanke: Gordon Freeman, tyst, smart och cool


Inga ben.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!