Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur mycket väger ni?


Citerar Nizyo:
Citerar jabbeboy:ag tycker egentligen, vikten spelar ingen roll, så länge man är nöjd med sig själv.

Så länge det är hälsosamt.


Tummen upp på det
Men man har ju bara hört talas om att det inte är hälsosamt att vara fet, finns det inte när man är smal? Fast kanske beror på om man tvingat sig ner genom att svälja eller bara naturligt genetiskt smal Vilket jag är. Känns även som att fler och fler i nutiden är smalare än vad man var förr i tiden. Eller bara jag som går i nattmössan?
  • 0
väger ca 53 kg och är ca 182 cm lång
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0
182 cm lång och 78kg just nu, ska bli 80 innan sommaren är slut.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
186 cm, 90kg med 26.0 i BMI.
  • 0
190 cm
73 kg
Är precis som min pappa smal och vältränad. Slank och fin Målvikten är ca 75-80.
De är tyst, det är sorg, det är Helsingborg!
  • 0
205 cm
80~
"Send me out...with a bang." - Avery J. Johnson
  • 0
2.
Garçon means boy.
  • 0
Citerar yonobi:
2.


•_•
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Citerar JS:
69 på 176 cm, biff.



68kg på 175cm, grönsak.
"You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steel." - JC. Denton
  • 0
  • JS
  • JS
Citerar xBlarghx:
Citerar JS:69 på 176 cm, biff.


68kg på 175cm, grönsak.



72 nu, chips.
Big.
  • 0
Shit, såg att jag har tappat en del i vikt sen jag vägde mig sist.
Sist jag vägde mig (1 månad sen) vägde jag ~62 kilo.
Nu väger jag tydligen bara 56 kilo, och jag är ~182 cm lång.
Glory to Arstotzka!
  • 0
runt 58Kg och jag är 1.87 lång.. Kan bara inte gå upp i vikt hur mycket jag än försöker!
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
1,72 m lång, 59 kg.
  • 0
Citerar Savagemessiah:
runt 58Kg och jag är 1.87 lång.. Kan bara inte gå upp i vikt hur mycket jag än försöker!


Lider av samma problem och är jävligt trött på att se ut som en krigsfånge som inte fått mat på 100 dagar. Har på senare tid ökat matintaget en hel del men vikten stannar ändå på samma siffra. Fattar ingenting, tror seriöst att det jag har nån sjukdom.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Lider av samma problem och är jävligt trött på att se ut som krigsfånge som inte fått mat på 100 dagar. Har på senare tid ökat matintaget en hel del men vikten stannar ändå på samma siffra. Fattar ingenting, tror seriöst att det jag har nån sjukdom.


Du är fan inte ensam om det!
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Lider av samma problem och är jävligt trött på att se ut som krigsfånge som inte fått mat på 100 dagar. Har på senare tid ökat matintaget en hel del men vikten stannar ändå på samma siffra. Fattar ingenting, tror seriöst att det jag har nån sjukdom.


Citerar Savagemessiah:
Du är fan inte ensam om det!


I second this.
Glory to Arstotzka!
  • 0
59 kg och 1.65 cm
le smisk
  • 0
Fan vad underbart livet skulle va om man var tjock och skäggig
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
73Kg, ~182 cm

Gått upp 5Kg sen skolan började. Kanske borde dra ner på pizzorna
PSN: The_dvs-bstd
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Citerar Savagemessiah:runt 58Kg och jag är 1.87 lång.. Kan bara inte gå upp i vikt hur mycket jag än försöker!

Lider av samma problem och är jävligt trött på att se ut som en krigsfånge som inte fått mat på 100 dagar. Har på senare tid ökat matintaget en hel del men vikten stannar ändå på samma siffra. Fattar ingenting, tror seriöst att det jag har nån sjukdom.


Börja styrketräna och kör ca 4 gånger i veckan i en månad och kom tillbaka och säg samma sak. Aint gonna happen bro ;)
De är tyst, det är sorg, det är Helsingborg!
  • 0
Lång och smal. Eller kanske mager, snarare. Siffror är överflödigt.
this is not even my final form
  • 0
Citerar NoFanboy:
Lång och smal. Eller kanske mager, snarare. Siffror är överflödigt.


Inte i en tråd där man ska skriva ner siffror.
  • 0
Citerar special ops:
Inte i en tråd där man ska skriva ner siffror.


Siffror? Det är väl ändå sin vikt man ska skriva?

Spoiler:Höhö.
this is not even my final form
  • 0
Vad är grejen med alla som är långa och tunna? Jag är knappt 170 cm och väger närmare 80. Skulle väl ljuga om jag sa att jag tjock som en boll, men alla ni tunnisar måste tänka på att det motsatta inte måste vara bättre. Ni borde ha det lättare än jag att få till vikten som ni vill.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Tom 2mat:
Vad är grejen med alla som är långa och tunna? Jag är knappt 170 cm och väger närmare 80. Skulle väl ljuga om jag sa att jag tjock som en boll, men alla ni tunnisar måste tänka på att det motsatta inte måste vara bättre. Ni borde ha det lättare än jag att få till vikten som ni vill.


Med samma logik kan vi säga att alla som är överviktiga kan träna ner sin vikt tills de är nöjda. Riktigt så lätt är det ju inte. En del har stora problem med att gå upp i vikt och andra med att gå ner.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!