Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur mycket väger ni?


Dufwan, du kan ha snabb metabolism. En som gick i min gamla klass har ungefär samma bmi som dig då han är kortare men väger mindre. Han äter inte mycket men när han väl äter är det snabbmat från grillen.

Och han rör aldrig på sig, mer än när han går från bussen eller dylikt.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
174 cm
69-70 kg
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar pBEAR:
Du bygger muskler, om det görs rätt. Sen så ökar din aptit, så du blir mycket hungrigare. Så nej, med gym. Inte utan.


Om målet bara är att gå upp i vikt görs det enklare utan styrketräning. Sedan förstår jag emellertid inte varför någon skulle vilja gå upp i rent fett.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar The Frostexx:
Citerar pBEAR:
Du bygger muskler, om det görs rätt. Sen så ökar din aptit, så du blir mycket hungrigare. Så nej, med gym. Inte utan.


Om målet bara är att gå upp i vikt görs det enklare utan styrketräning. Sedan förstår jag emellertid inte varför någon skulle vilja gå upp i rent fett.


Bara dumt att göra det medvetet.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar T-Boy:
Bara dumt att göra det medvetet.


Är man nere på riktigt låg vikt kan det emellertid vara motiverat.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
194 cm
85-90 kg
15 år (född 1996)
  • 0
Citerar Nicklas Holm:
Citerar Tobiblix100:
182 cm lång och väger 94 kg.

Dock på väg nedåt då jag tappat tre kilo på 2 veckor nu och målvikten är ca 80kg när jag är klar med träning och diet.


+1

Lite läskigt, men sant.


Gått ner 12 kg sedan det där postades. Så nu är jag 182 cm lång och väger 83 kg.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
15 år
Ca. 177 cm
60 kg
They will know, Helghan belongs to the Helghast.
  • 0
Citerar The Frostexx:
Om målet bara är att gå upp i vikt görs det enklare utan styrketräning. Sedan förstår jag emellertid inte varför någon skulle vilja gå upp i rent fett.


Tjock och lycklig

Nej, men jag har aldrig varit kraftig eller ens närheten av kraftig. Så snackar jag om att gå upp i vikt är det enbart i muskler, som jag gör nu.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Citerar T-Boy:
174 cm
69-70 kg


Gymmar du en del och så?

Är samma längd men ligger på 63 kg ca. Håller på med deff nu och sedan blir det gym för att öka i muskulatur.
Strange becomes mundane
  • 0
Citerar Dempzor:
Citerar T-Boy:
174 cm
69-70 kg


Gymmar du en del och så?

Är samma längd men ligger på 63 kg ca. Håller på med deff nu och sedan blir det gym för att öka i muskulatur.


Nej, tyvärr inte.

Skulle dock vilja.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar Dempzor:
Är samma längd men ligger på 63 kg ca. Håller på med deff nu och sedan blir det gym för att öka i muskulatur.


Man ska gymma medan man deffar.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Citerar Dempzor:
Är samma längd men ligger på 63 kg ca. Håller på med deff nu och sedan blir det gym för att öka i muskulatur.


Låter som lite låg vikt att deffa på, har du bilder på dagsformen? Förövrigt bör du lyssna på Ironfist, du ska styrketräna medan du deffar.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar Dempzor:
ligger på 63 kg ca. Håller på med deff nu


Hehe

Jag har själv på sistone gått upp några kilo men då förmodligen mest i vatten pga kreatin. Jag kommer att gå ner i fett inför nyårsafton däremot.

Just nu är vikten på ca 75 kg, 180 cm lång.
  • 0
175 cm och väger omkring 65kg. Tränar mycket, men jag har alltid varit rätt smal.
  • 0
Citerar Th3 End:
175 cm och väger omkring 65kg. Tränar mycket, men jag har alltid varit rätt smal.


Bara att äta mer om du vill gå upp.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Ja, måltiden är väl boven i dramat. Men jag äter en hel del tycker jag.
  • 0
192 cm

ca 70 kg, lite mindre... trots att min diet består av mycket bacon och majonäs.
  • 0
Citerar Th3 End:
Ja, måltiden är väl boven i dramat. Men jag äter en hel del tycker jag.


Tydligen inte mer än vad du gör av med.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
60 kg ren spelglädje!
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Ironfist00:
Man ska gymma medan man deffar.


Du har så rätt. Håller väl på med någon form utav bantning/ deff då jag springer mycket, kör olika övningar hemma, tränar lätt med hantlar osv. Jag orkar inte gymma med den kost jag får i mig nu.

Citerar The Frostexx:
Citerar Dempzor:Låter som lite låg vikt att deffa på, har du bilder på dagsformen? Förövrigt bör du lyssna på Ironfist, du ska styrketräna medan du deffar.


Är inte direkt något muskelberg men jag har varit bättre tränad i yngre år och sedan lagt av för att se fettet lagras under åren. Men nu är det nya tider. Så har gått ner ett antal kilon nu och känner mig riktigt fräsch. A 63 kg är lite lite men jag ska ner på rätt låg fett % för att sedan börja träna ordentligt och äta massa mat

Tillagt 2011-12-06 11:04:
Ledsen, inga runkbilder.
Strange becomes mundane
  • 0
16 år
170 cm
50 kg
All you need is love!
  • 0
15år
178cm
ca 50 kg

de är inte roligt att vara smal
  • 0
19 år
185 cm
75kg
0kg muskler (true story )
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
16 år
171 cm
61 kg.
Musklig som fan.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!