LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Övrigt

      Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

      Hur mycket väger ni?


      Alltså att många äter middag mellanmål och sen kvällsmat och sen inget mer men jag äter middag och jag blir mätt och sen en kvart efter tar jag något att äta igen tex en bulle med nyponsoppa och sen håller jag på så med clementiner,mariekex,degistive och andra grejor fram tills jag ska såva och sen äter jag på natten också.
      Tonårsmutantninjasköldpaddor!
      • 0
      166 cm
      50 kg
      • 0
      176 cm
      65 kg
      "Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det."
      • 0
      175 cm
      55 kg


      En gen från farsan. Han är 163 och vägde ca 50 kg fram tills 24 års åldern. Det var då han började gå upp i vikt. Jag äter sjukt mycket, dock går jag inte så särskilt mycket upp i vikt. Jag har knappt någon fett på kroppen. Det enda jag verkar kunna bygga på är muskler, så den vikten jag fått på senaste taget är musklerna från min Kung Fu träning. Det låter lite wierd, men det är sant. Känns lite jobbigt, men trevligt att man bara ser muskler på mig <.<
      I'm too old to die young now.
      • 0
      180 lång, väger ca 65
      Vikten varierar en aning, många gånger under 65 kilo, men aldrig nånsin över.
      Gå upp i vikt är inte en lätt match för mej, gå ner däremot är busenkelt av nån anledning.
      Niclas Wallin / Gamereactor
      • 0
      Citerar SOAP97:
      183 cm
      55 kilo


      Ingen fara på taket. Jag var lika lång vid 12 års ålder. Vägde kanske liiite mer, men what the hell.
      You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
      • 0
      179 cm 49 kg har gått up 2 kg enna månaden
      NÄ.
      • 0
      typ 53kg, är 165cm lång (ca)
      • 0
      Citerar Arrolito:
      175 cm
      55 kg


      En gen från farsan. Han är 163 och vägde ca 50 kg fram tills 24 års åldern. Det var då han började gå upp i vikt. Jag äter sjukt mycket, dock går jag inte så särskilt mycket upp i vikt. Jag har knappt någon fett på kroppen. Det enda jag verkar kunna bygga på är muskler, så den vikten jag fått på senaste taget är musklerna från min Kung Fu träning. Det låter lite wierd, men det är sant. Känns lite jobbigt, men trevligt att man bara ser muskler på mig <.<


      samma sak här lol
      NÄ.
      • 0
      Glöm det.
      LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
      • 0
      47KG! och är runt 178-179cm lång.
      Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
      • 0
      Är 167-168cm, och brukar väga runt 59-61kg och har varit så lång och vägt så mycket sen sjuan. Å andra sidan har jag tappat väldigt mycket muskler med åren, och stannat på samma vikt. Så...



      okej "väldigt mycket" är att ta i. Jag har aldrig haft speciellt mycket, men nu är det mindre än någonsin. Tur dock att jag har börjat gymma igen nu under våren från att endast ha sprungit.
      electronic monolith throw a jam upon the disc
      • 0
      186 cm lång och väger cirka 55 KG.
      Tonårsmutantninjasköldpaddor!
      • 0
      150 cm 121 kg.
      "Vote me for årets troll!"
      • 0
      Citerar Mr Fizhman:
      47KG! och är runt 178-179cm lång.

      skojjar du?
      Världsherravälde
      • 0
      185 cm 78 kg.
      To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
      • 0
      190 CM 91 KG. Bygger en del dock.
      • 0
      188 cm - 86 kg.
      • 0
      Citerar SputniQ94:
      skojjar du?
      Nej, jag har haft problem med magen i nästan två år. Men har fått medicin nu så jag börjar må bättre och jag går upp vi vikt. För en månad sen vägde jag 3kg mindre så.
      Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
      • 0
      197 cm och 70.2 kg.
      Brudar är som datorer. Dom kan få virus, måste ständigt upptateras, kan vara otroligt seg i bland och hänger upp sig ganska lätt. Den ända stora skillnaden är väll att på tjejen kan man inte ringa någon och klaga på att musen krånglar...
      • 0
      Citerar Mr Fizhman:
      För en månad sen vägde jag 3kg mindre så.

      Okej

      Själv är jag 175 cm och väger typ 70
      Världsherravälde
      • 0
      Typ 167
      ca 45 kg : P
      ^^
      • 0
      78 kg, 181 cm

      Gått upp 2 kg på 3 veckor (styrketräning)
      Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
      • 0
      60 kg, 1,77m
      Träningen verkar dock inte ändra på det så mycket
      Bara slutet på början
      • 0
      Citerar The_gunners:
      78 kg, 181 cm

      Gått upp 2 kg på 3 veckor (styrketräning)


      I början är det mest vätska, sedan blir det muskler ;)
      Ally's
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!