LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Övrigt

      Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

      Hur mycket väger ni?


      177 cm
      79 kg

      Muskelmassan ökar sakta men säkert nu.
      "What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people.
      • 0
      187 cm
      80 kg
      • 0
      Citerar _Snake_:
      177 cm
      79 kg

      Köttigast hittills här inne iaf. Om de är mest muskler på dig d.v.s.
      With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
      • 0
      Citerar Damien Rice:
      Det var väl inte så farligt? Bara man rör på sig mycket så kan man äta ''skräpmat'' och dricka Coca Cola.


      Inte i den omfattningen som jag är van vid. Antar att 25 var gränsen och nu får man lägga av med sin osunda livsstil.
      ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US
      • 0
      Citerar Ezekeel:
      170 cm lång, väger 56 kg ungefär.
      An obstacle is just something you haven't brutally slaughtered yet.
      • 0
      • Vebe
      • Vebe
      Citerar Damien Rice:
      Det var väl inte så farligt? Bara man rör på sig mycket så kan man äta ''skräpmat'' och dricka Coca Cola.


      Nej, det kan man inte. Du får i dig på tok för lite viktiga näringsämnen kontra skräp som mättat fett och tillsatser.
      Coca Cola och dagens vita, raffinerade socker är mycket bra om man vill ha ett nedsatt immunförsvar.

      Bara för att man inte blir fet så innebär det inte att det skulle är ofarligt.
      "We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.." - H.P. Lovecraft
      • 0
      Ja väger ca 64kg och är 173 cm, ja brukade väga mer men ja gick ner ca 7 kilo under sommarn. Men magen min är ganska sladdrig X// Det är inte fett känns bara som en massa löst skinn Nått tips hur man kan åtgärda detta eller kan man bara hoppas på att man växer lite mer så man blir lite utdragen ?
      Don't accept mediocrity
      • 0
      Alla kan ju börja åka skejtboard så löser sig alla fett-problem .
      Gör musik.
      • 0
      176 cm

      63 kg.
      Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
      • 0
      Sug på den här:

      188 cm

      ~60 kg

      Fick knappt fortsätta min mönstring efter de räknat ut min minimala BMI. Den säger att jag är underviktig... My ass heller. Att vara smal har ingen dött av.
      It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
      • 0
      Citerar torbli79:
      Att vara smal har ingen dött av.


      Håller med, Jag är okså ganska smal om man räknar min längd. Mätte om mig nyss är 178 cm.
      Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
      • 0
      typ 50 kg och 170 cm
      Make war, not love
      • 0
      Jag är väl ungefär 178-180 lång och väger ca 75 kilo. För bara nåra månader sen vägde ja över 80 kg men sedan blev ja vegetarian å gick ner ca 5 kg. Men dä roliga är att det mest tagit fett runt lår och rumpa, vilket bara ä bra eftersom de var stora som attan förut. Men några muskler har ja inte tappat, tvärtom, de har bara ökat, fast å andra sidan gymmar jag ju 5 gånger i veckan så.
      "It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
      • 0
      185 cm

      104 kg
      "No pit would be complete without a Freeman climbing out of it!"
      • 0
      181 cm
      66 kg
      18 år

      Ja, jag är för lat för att träna.
      Här skare stå något helt enormt fyndigt.
      • 0
      191 cm
      67 kg
      15 år

      Klen xD
      Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
      • 0
      Alla här är ju löjligt stora. 183 centimeter och lagoma 67 kilo på mig.
      Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
      • 0
      170 cm
      50 kg
      One shot - one kill
      • 0
      Citerar Hogsander:
      185
      64 kg

      Enligt BMI är jag undernärd.
      tror inte att det stämmer, för om man ska vara 15 år och väga 65 kg och vara 175 cm lång som normalt är man ju tjock.
      "The sky is not the limit, it's just the view"
      • 0
      183 cm, 60 kg.
      The right man when things go wrong
      • 0
      176 cm
      Runt 70 kg
      • 0
      Citerar Action Fighter:
      Blir lite oroad när man ser det här. Känns som många är underviktiga. Vet iofs hur det känns att käka och träna skitmycket och ändå inte gå upp. Är så för mig just nu. Lyckas inte pressa mig över 85 och är rikigt irreterad.


      Bättre underviktig än överviktig.
      The right man when things go wrong
      • 0
      Verkar som en min kroppsvikt genomgår en trendväxling. Det senaste året har jag legat stadigt på mina ~60 kg, ibland har jag till och med glidit ner en bit under, ända ner till 55. Men från slutet på sommarlovet och framåt har jag tydligen tjockat på mig ordentligt och kommit upp i ungefär 65 kg. Man börjar ju undra.

      (BTW, 172 centimeter. Växer inte mer (på längden)).
      There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
      • 0
      185 cm
      79 kg

      Fullt ös
      • 0
      175 kg
      77 kg
      Mountain Dew <3
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!