Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur mycket väger ni?


Jag är normalviktigenligt BMI. JAg väger 86 kilo, men är dock 187 centimeter lång. Toppa det
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
Väger någonstans mellan 50 och 55 kilo. Är någonstans runt 175 cm lång.

EDIT: 58 var det visst.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Citerar lingon hannes:
Jadu moskler är väl alltid bra att ha antar jag.

Och jag tror inte att du behöver övertyga någon att du inte är tjock om du väger 62 och är 168 cm.


Det trodde jag inte heller, försöker endast imponera på alla LÄJDIS!
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Citerar Fishy10:
Citerar The_gunners:
Vad jag har hört så ska man väga; sin längd minus 100.


Det kan väl omöjligen stämma, eller?

INgen aning. Tar man 180 cm och 80 kg så hamnar man på normalvikt.

SEn gillar jag heller inte att det är samma för båda könen
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
  • Penn
  • Penn
Alldeles för lite, jag måste gå upp i vikt.
Försöker se till att detta sker på överkroppen i form av muskler...
  • 0
Citerar The_gunners:
INgen aning. Tar man 180 cm och 80 kg så hamnar man på normalvikt.


Dock så gäller det inte medans man växer. Själv är jag 178,5 cm och väger 63 kg.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Jag är 178 cm lång och väger 52 kilo. Jag måste gå upp i vikt men det är praktiskt taget omöjligt för mig...
  • 0
Citerar Pepps:
Jag är 178 cm lång och väger 52 kilo. Jag måste gå upp i vikt men det är praktiskt taget omöjligt för mig...


Du kan alltid köra på en fettdiet.
  • 0
Citerar marten1000:
Du kan alltid köra på en fettdiet.


Det går inte. Jag har gener som gör så att jag inte kan gå upp i vikt. Det spelar ingen roll hur mycket jag äter, nyttigt eller onyttigt, jag stannar fortfarande kvar på min vikt som jag har just nu, och det är grymt jobbigt.
  • 0
Citerar Pepps:
Det går inte. Jag har gener som gör så att jag inte kan gå upp i vikt. Det spelar ingen roll hur mycket jag äter, nyttigt eller onyttigt, jag stannar fortfarande kvar på min vikt som jag har just nu, och det är grymt jobbigt


Är inte det bara bra då? Hur är det jobbigt att vara smal?
"Some motherfuckers are always trying to ice-skate uphill"
  • 0
Var hos skolsköterskan igår.
Där kom vi fram till att jag är 187 cm lång och väger 65 kg.

Hatar förresten att gå till skolsköterskan.
  • 0
67 kg, 190 cm.
It is not the fart that kills, it is the smell.
  • 0
Citerar SeaWind:
Hatar förresten att gå till skolsköterskan.

Samma här,speciellt med min Über-snea rygg.
Är dock 176 cm lång och väger 69.3 Kg.
(14 år)
Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer.
  • 0
Citerar SeaWind:
Var hos skolsköterskan igår.
Där kom vi fram till att jag är 187 cm lång och väger 65 kg.

Hatar förresten att gå till skolsköterskan.


Du verkar dock tydligen ha en mycket bra kropp. Ungefär den längden och tyngden skulle jag vilja ha.
  • 0
Citerar Crescent Moon:
Är inte det bara bra då? Hur är det jobbigt att vara smal?


Man ser klen ut. Det är inte det man vill bli sedd som, en liten klenis. Och sen har jag lite underhudsfett, och eftersom jag har så pass lite så fryser jag dygnet runt, året om, även när det är 30 grader varmt ute. Fast det kan ju bero på något annat också, inte vet jag.
  • 0
Citerar Chanoir:
Du verkar dock tydligen ha en mycket bra kropp. Ungefär den längden och tyngden skulle jag vilja ha.


Jag med

Tillagt 2007-10-05 21:27:
Citerar Pepps:
Man ser klen ut. Det är inte det man vill bli sedd som, en liten klenis. Och sen har jag lite underhudsfett, och eftersom jag har så pass lite så fryser jag dygnet runt, året om, även när det är 30 grader varmt ute. Fast det kan ju bero på något annat också, inte vet jag.


Om du ser klen ut så kan du ju alltid börja gymma och bygga upp lite muskler så att det fyller ut lite. Om du nu inte har problem med det också förstås
"Some motherfuckers are always trying to ice-skate uphill"
  • 0
vägde runt 69-70 sist jag kollade.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
78 kilo och är 189 cm lång
"The noblest pleasure is the joy of understanding."
  • 0
Citerar Crescent Moon:
Om du ser klen ut så kan du ju alltid börja gymma och bygga upp lite muskler så att det fyller ut lite. Om du nu inte har problem med det också förstås


Nej det har jag inga problem med, så jag kanske ska börja träna. Eller i alla fall försöka komma igång.
  • 0
75 kg.
"What can I do? I'm just one person." - Said by millions of people.
  • 0
Just nu ligger jag på miserabla 65 kilo. Önskar jag vägde det fyrdubbla. För då skulle jag kunna leva ut min djuriska instinkter likt valrossarna.

Och därav kunna rulla runt i mitt bajs och ändå se naturlig ut.
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
Väger runt 58 kg och är typ 178 cm lång.

Tror jag....
Du vet att du vill ha mig.
  • 0
A Jag downloaded den på 50 mib vettu!
  • 0
Jag väger 60kg o är 176cm lång, men det är bara muskler o ben för jag tränar simning 4 dar i veckan!
Jag är inte omogen. Jag har kul, du borde testa det din sura jävel
  • 0
Citerar Crescent Moon:
Det stod i tidningen igår eller i förrgår att en kille hade gått ner 100 kg på 9 månader.

Såg det! Och den killen var jag! (Skämt åtsido)

Tillagt 2007-10-05 22:09:
Jag är själv cirka 164 cm lång och väger cirka 46 kg.
Glory to Arstotzka!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!