Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Dexter


Galet bra start på säsong 7, spännande!

Promo för E02, inklusive ett antal glimtar av självaste Strahovski (vars roll verkar sjukt lovande): http://www.youtube.com/watch?v=arAjAI1Nfoc
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Att Deb äntligen har kommit på Dexter var verkligen det serien behövde, dom skulle gjort det för länge sen så kanske vi hade sluppit säsong 5 och 6 som inte direkt var några höjdare men men nu känns det som vi är på rätt spår igen, Dexter är tillbaka.
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Riktigt bra säsongspremiär! Är grymt spänd inför nästa veckas avsnitt. Lovar gott detta.
  • 0
Citerar Lennon:
Riktigt bra säsongspremiär! Är grymt spänd inför nästa veckas avsnitt. Lovar gott detta.


Har tyvärr inte sätt det än men det låter ju lovande!
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Äntligen är han tillbaka. Första avsnittet var väldigt bra. Det ska bli intressant att äntligen få se vad Louis har i kikaren, och såklart hela situationen med Debra.
Garçon means boy.
  • 0
Spännande inledning på säsongen! Gillar att man går rakt på sak redan i första avsnittet.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här; men det här var faktiskt ett bra avsnitt av Dexter. Fotot och regin, liksom skådespeleriet och manuset kändes som en klar förbättring från de senaste säsongerna. Spännande!
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
Tänkte bara titta in här för at slänga ut.
It was fucking Epic!
Så taggad på nästa avsnitt. Önskar att jag bara hade vet att vänta tills en säsong är slut innan jag börjar kolla på de...
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
Vilken sida använder ni? En polare rekommenderade en välkänd sida som tyvärr spärras av brandväggen på min skola...
It Can't Rain All the Time
  • 0
*Höjer hammaren och inväntar framtida svar på AF:s fråga*
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Citerar Ageless Force:
Vilken sida använder ni? En polare rekommenderade en välkänd sida som tyvärr spärras av brandväggen på min skola...


Citerar Mathias Holmberg:
*Höjer hammaren och inväntar framtida svar på AF:s fråga*


Googla "Project free tv". Ni kommer hitta den bästa sidan som finns för att streama tv-serier. Många länkar och oftast väldigt bra bildkvalité. Sen hur säker den är, det vet man ju aldrig. Men den dagen, den sorgen.
  • 0
Avsnitt ett bådade för en minst sagt fantastisk säsong.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Inget dåligt första avsnitt. Är ju nästan mer spännande nu än vad det var när säsong 6 slutade.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Drömde faktiskt att jag var Dexter inatt. Många dog för att min hemlighet skulle förbli en sådan, däribland Debb. När jag tänker tillbaka på det inser jag att det måste nog vara den sjukaste drömmen jag någonsin haft.

Malde bland annat ner en människa i en enorm köttkvarn. Mitt problem var att maskinen förde sånt oväsen. Fick mörda några människor till pga det.
The weak die so that the strong prevail and none shall be spared.
  • 0
Veckans avsnitt var ett stabilt sådant, klart svagare än första men fortfarande riktigt bra. Men frågan är om inte de nästkommande avsnitten kommer kunna toppa första då Sarah Bartowski (Strahovski) gör sin debut i serien i nästa avsnitt.

Promo för E03, Buck the System: http://www.youtube.com/watch?v=6DEGjenrQvY
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Det känns skönt att Dexter ( serien och inte personen ) är på rätt spår igen, dom två senaste säsongerna var verkligen inga höjdare men nu när dom har ställt in sig på att säsong 7 och 8 ska bli dom sista känns det som dom har skärpt till sig.
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Är det bara jag som gillar 5e säsongen?
  • 0
Citerar joelmarkstrom:
Är det bara jag som gillar 5e säsongen?


Nope. Näst-bästa säsongen enligt mig, efter säsong 1.
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
Tycker nog att 5:e säsongen är den sämsta.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Herregud vilket bra avsnitt. Är verkligen hur spännande som helst.
It Can't Rain All the Time
  • 0
De är så rakt på med allt och kommer nya vändningar hela tiden. Bästa Dexter säsongen någonsin <.<
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
Den verkar ju onekligen bli det.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar joelmarkstrom:
Är det bara jag som gillar 5e säsongen?


För min del är problemet med säsong 5 att den kom efter säsong 4, som jag håller som den bästa i serien. Femte rundan hade helt enkelt för mycket att leva upp till. Jag håller nog säsong 3 och 6 som dom lite svagare. Om man bortser från slutet av sjätte säsongen. Var jag ensam om att störa mig på alla datoranimationer i form av ormar, syrsor och liknande? Tyckte det var extremt fult gjort.

Nåväl. Den här säsongen har börjat riktigt bra. Hoppas det fortsätter så.
  • 0
Känns så skönt att Deb verkligen frågar ut Dexter, hon är smart och pressar Dexter honom för att dra ut på allt, känns som det går väldigt fort framåt.
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Bra avsnitt. Grymt att äntligen få se Strahovski igen, även om det var ganska kortvarigt i veckans avsnitt. Längtar till nästa!

Promo för E04: http://www.youtube.com/watch?v=u126Dc7B8vo
Saving the world at $11 an hour.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!