Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

The Latin Kings


Bandet bakom låten De E Knas
https://www.youtube.com/watch?v=GhykwQY24Qk

Dogge är bland annat som rappar och jag gillar The Latin Kings, simpel och enkel hiphop med bra attityd. Dogge är skön!
  • 0
Dogge kan verka skön men har hört en hel del konstigt av bekanta som träffat honom också...
  • 0
De E Knas är fullt ok.
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
Kungarna som satte svensk hiphop på kartan och gjorde det coolt att komma från förorten. Jag kan inte annat att tacka grabbarna i TLK för allt de gjort för svensk hiphop och för betongkids som mig själv. Säga vad man vill om Dogge nuförtiden, men det är omöjligt att förringa deras betydelse för hiphopen, eller svensk populärmusik i stort heller för den delen.

Däremot vet jag inte riktigt hur högt diskussionsvärde de har numera, med tanke på att både Dogge och Salazar bröderna gått åt vitt skilda håll och verkar nöjda så. Definitivt inte tillräckligt mycket för en egen tråd i mitt tycke. Men men, det får väl mod bedöma, antar jag.
Så talade Waiiwan
  • 0
Cykel på köpet
  • 0
Rådiggar TLK, särskilt Dogge. Lyssnat igenom alla deras plattor. De satte svensk HipHop på kartan
  • 0
Citerar Genera:
Cykel på köpet


Full lyrics:

Kolla stilen
Cykel på köpet
De e feta slanten
Cykel på köpet
Kom till elgiganten
Cykel på köpet


Latin Kings är kungar dock. Snubben trodde han va cooool, för han hade en piiiiistol!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Tjaffsa aldrig med botkyrka stylleeee!!! shiwo!
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
Helt ok cover.
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!