Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur många böcker läser ni per månad?


Jag har under senare tid börjat läsa väldigt mycket och är intresserad av det, jag håller på med endel böcker just nu och är väldigt lättroad i bokläsning, under senase månaden har jag läst ut snart 3 böcker och jag har läst oerhört mycket senaste dagarna på bilbliotek, mestadels Thrillers/Deckare samt Stephen Kings och Dan Browns böcker. Jag gillar deras böcker och de är spännande.

Hur mycket läser ni genomsnitt per vecka/månad och år?
  • 0
Hinner inte ens läsa ut en hel bok på en månad.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Misternice:
Hur mycket läser ni genomsnitt per vecka/månad och år?


Mitt läsande går i perioder. Ibland kan jag läsa två i veckan, vissa månader läser jag inte alls. På årsbasis läser jag kanske 15-20 böcker, så drygt en månaden.
  • 0
Enligt reglerna för detta forum brukar vi inte posta frågor som nya trådar, utan istället posta i samlingstrådarna som rör det specifika ämnet. Det blir helt enkelt lättare att få en översikt om vad som sagts om ämnet tidigare och med den nivå av aktivitet vi har så funkar det bättre. I det här fallet finns det två att välja mellan.

Det här är tråden om böcker:
http://www.gamereactor.se/forum/?forum=1&thread=9320&page=
37#14952064


Vilken bok läste du senast?:
http://www.gamereactor.se/forum/?forum=1&thread=27066&page
=55#14681134
  • 0
Har läst så otroligt lite dom senaste åren jämfört med tidigare. Men just nu så läser jag Fight Club av Chuck Palahniuk. Väldigt bra bok Ska försöka läsa fler böcker nu.
Laugh, and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
  • 0
1 Max hinner inte riktigt med fler
  • 0
Citerar DennisL:
1 Max hinner inte riktigt med fler


Förståeligt med tanke på hur upptagen du måste vara med att spamma hela forumet.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!