Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Din Dröm Tjej/Kille


Söt och kåt, och trogen. Finns när man behöver kärlek, stör inte när man spelar.
Hur funkar egentligen din livssituation - När ingenting du gör idag blir riktigt kanon?
  • 0
En tjej som gillar tv-spel, Star Wars, datorer, dataprogram, serietidningar, actionfigurer och choklad.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Citerar Darthinator:
En tjej som gillar tv-spel, Star Wars, datorer, dataprogram, serietidningar, actionfigurer och choklad.


Tung om hon gillar allt det där utom choklad liksom...
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Skulle ju inte vara så kul att ha en tjej med exakt samma intressen som en själv.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
En som inte är galen.
hånobing
  • 0
"Definitivt inte en blond tjej med stora bröst. Dom är bimbosar och blåsta hela högen!"

Haha, snacka om att dra alla över en och samma kam. Vad säger utseendet om insidan egentligen? Jag har blont hår och stora bröst men jag är väldigt intelligent ändå. Och sen att vi skulle tro att vi är bättre än alla andra och helt utan personlighet.... det är falskt det också. Jag är jävligt down to earth och skulle aldrig tro att jag är bättre än någon annan. Ni har kollat för mycket på Hollywood Fruarna helt enkelt....


Hur som helst, min drömkille:
Utseendemässigt faller jag inte för en speciell "typ" av kille. Jag skulle i princip kunna falla för vilken "typ" som helst, men det som får mig på fall är CHARM. Han behöver inte se ut som en modell - lång, muskulös och solbränd utan är han charmig blir han automatiskt attraktiv till utseendet också. Har haft olika perioder då jag lockats till mulatter, killar med glasögon, Cristiano Ronaldo-liknande typer osv. Det säger att jag skulle kunna bli kär i vilken typ av kille som helst. Som jag sa - charm. Där har vi det. Jag älskar charmiga killar som inte tror att dom är guds gåva till kvinnan. Jag faller dock inte för killar som har en nonchalant attityd, för bra självförtroende, kaxiga osv.
  • 0
En sexig brud med humor som kör wow!
Fader, förlåt dem, de vet inte vad de gör
  • 0
Citerar Goodie:
Jag har blont hår och stora bröst men jag är väldigt intelligent ändå.


*Tittar på profilbild* --> Fail
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
megan fox hon är så jävla het!!!
"He is a liar i just dont know what the lie is yet" - Horatio caine
  • 0
Citerar drutten:
megan fox hon är så jävla het!!!


Nej.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
Citerar Trials of Carson Beckett:
Citerar drutten:megan fox hon är så jävla het!!!

Nej.



e du skön lr? såg du henne i trasnformers?
hon var fett katt där
"He is a liar i just dont know what the lie is yet" - Horatio caine
  • 0
Citerar drutten:
e du skön lr? såg du henne i trasnformers?
hon var fett katt där


Euw, tänder du på katter? Vill du också att tjejen du har sex med ska ha kattöron?
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Söt, snäll, rolig, ärlig och villig
Roligare än så här blir det inte med kläderna på!
  • 0
Citerar M7Jagger:
Euw, tänder du på katter? Vill du också att tjejen du har sex med ska ha kattöron?

Alla vet att den perfekta tjejen är 10% katt
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar drutten:
såg du henne i trasnformers?


Ja.

Citerar drutten:
hon var fett katt där


Nej.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
Citerar Goodie:
Jag har blont hår och stora bröst men jag är väldigt intelligent ändå.


Folk som säger att de är "väldigt intelligenta" är vanligtvis korkade.
Vik hädan, troll.
  • 0
OK, få se... Han ska vara:

Ärlig
Omtänksam
Passionerad
Trogen
Attraktiv
Mysig

Och gå att ha roligt tillsammans med, vilja hitta på saker ihop och vara nära och prioritera mig först, precis som jag ska vilja göra med honom.

Och minsann, imorgon firar vi sex år tillsammans.
Blå.
  • 0
Citerar Parden:
Och minsann, imorgon firar vi sex år tillsammans.


Vad underbart, grattis.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
Citerar Trials of Carson Beckett:
Vad underbart, grattis.


Tack!
Blå.
  • 0
Citerar Lotus:
Folk som säger att de är "väldigt intelligenta" är vanligtvis korkade.

Allt är relativt.

Nej men seriöst, kattöron ftw.
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
  • I
  • I
Citerar Lotus:
Folk som säger att de är "väldigt intelligenta" är vanligtvis korkade.


Men långt ifrån alltid...
Ad finem ambulo.
  • 0
Tre saker som jag föredrar:

- Attraktiv (säger sig självt, utan denna egenskap är det inte ett förhållande utan en vänskap)
- Älska mig, nästan klängigt (jag har ett behov av att känna mig älskad, ständigt)
- Motkulturell (nu menar jag inte att personen ska ha en stereotyp "fuck materialism!"-attityd utan vara villig att göra spännande saker, både lagliga och olagliga, för att vardagen inte ska vara tråkig.)
  • 0
  • I
  • I
Citerar Parden:
Ärlig
Omtänksam
Passionerad
Trogen
Attraktiv
Mysig


En tjej som är allt det där skulle nog i princip vara perfekt.
Ad finem ambulo.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!