Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tål du negativ kritik?


Tvärtom till ja.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Absolut.
Det är komplimanger jag inte kan hantera.
Vet inte varför, jag är bara naturligt adversiv.

Att höra folk tacka mig får mig att rysa... vilket minst sagt känns en smula malplacerat.
  • 0
Svar på frågan:

Nej.
  • 0
Aldrig i helvete.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Dori
Citerar kebab591:
Ja, jag har väldigt mycket självdistans. Jag har heller inget problem med destruktiv kritik, eftersom jag är så sansad och har en så bra bild av mig själv. Jag tar det med en klackspark.


Man kan ha en självsäkerhet angående sina åsikter eller åtminstone, vissa av de. Men jag tycker samtidigt att man ska inte beblanda de med hur man är som person. Jag tror personligen att ingen känner sig själv tillräckligt bra, för att kunna definivt avgöra om ens åsikter är rätt eller fel.
Alltså, vad jag menar är att det finns vissa gränser angående vissa åsikter...
''The music comes straight from the heart, and speaks only to the heart'' - Rachmaninov
  • 0
Beror på. Om någon verkligen hackar på så in helvete med samma kritik kan jag ryta från. Som på en arbetsplats där en medarbetare kan påpeka att du aldrig hälsade två dagar på raken trots att du hejade till exempelvis.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!