Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tvångstankar


Jag äter alltid dubbelt så mycket än vad jag orkar

nej men skämt och sido så känner man igen det dära med tvångstankar lite.. men jag har vuxit ifrån det nu.
/S/i/g/n/a/t/u/r/
  • 0
Hemma hade vi en mikrovågsugn som hade en digital timer... När den hamnade på 10 s kvar så kände jag mig tvungen att gå ut ur rummet eftersom jag fantiserade att det var en bomb.
"MOO" because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
hah! coolt och bra för säkerhetsskull ifall det hade vart en bomb ;D Bara på me kastrullen på huvudet fort som satan o springa ut då antar jag
/S/i/g/n/a/t/u/r/
  • 0
Jag måste alltid vända framsidan av mitt glas (eller läskburk/flaska) mot mig innan jag dricker.
Fast det gäller ju inte "vanliga" glas utan loggor och sånt, de har ju ingen bestämd framsida.
Garçon means boy.
  • 0
Haha, sött ^^

Själv måste jag alltid plinga på bussen, oavsätt om det är ändhållplats eller vasaplan (där måste alla bussar stanna) och det måste vara på en raksträcka! Det blir alltid på samma ställe annars känns det -konstigt-
I've seen the universe in your eyes, I've seen the beauty that never dies
  • 0
När jag var liten och gjorde en sak med en fot eller hand var jag tvungen att göra samma sak med andra så att det blev gjort i ett jämnt antal gånger. Jag växte ur det då jag inbillade mig själv att udda tal är bättre så behövde bara göra det en gång.

Nu senast lider jag av att jag inte kan gå förbi en spegel utan att spegla mig noga, grymt störigt
Pwnxorz
  • 0
Jag brukar alltid kolla ifall jag stängt av spisen, låst dörren, aktiverat larmet, släckt alla lampor osv flera gånger. Det är inget som påverkar mig nämnvärt annat än att jag haft dessa tvångstankar väldigt länge. Jag brukar också oroa mig över att jag kanske glömt låsa dörren eller glömt något viktigt osv...
  • 0
Fram tills för typ ett år sen, när jag flyttade hemifrån, var jag tvungen att byta sängkläder varje dag. Insåg rätt snabbt att jag inte orkade tvätta så ofta, så det fick jag sluta med.

Annars har jag en tvångstanke att alltid vrida locket på snusdosan så att loggan "går ihop", om man säger. Annars blir jag tokig.
Sorry old horse!
  • 0
  • Penn
  • Penn
Wow, haha. Blast from the past!

Kommer inte ihåg att jag skapat denna tråd.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Jag måste alltid röra allt som har en lapp/skylt med nymålat, rör ej eller dylikt på.
I just dont know what went wrong
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!