Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Har du rökt/snusat?


Jag röker, alltså är det coolt att röka.
Å, Nangilima! Ja, Jonatan, ja, jag ser ljuset! Jag ser ljuset!
  • 0
bara weed, inget annat
  • 0
Varken rökt eller snusat någon gång i hela mitt liv.
Har inga planer på att göra det heller.
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
Rökte min första cigarett precis innan sjuan började. Jag rökte då och då tills nian, då började det på allvar och ända sedan dess rökt varje dag. jag ska börja i trean på gymnasiet.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Snusar regelbundet, feströker vid enstaka tillfällen.
  • 0
Har inte rökt en cigarett sedan den 13:e juni, sista blosset togs på midsommarafton, sedan dess har jag inte rört en cigg och känner inget sug heller.
I lol'd
  • 0
Citerar tennissko:
Jag röker, alltså är det coolt att röka.
  • 0
Aldrig testat något av skiten.
Some people believe in god, I believe in Hammarby!
  • 0
Aldrig testat, kommer aldrig att testa.
Räcker med barndoms minnen av att pappa nästan hostade sönder lungorna vissa dagar för att jag aldrig skulle testa på.
Tack och lov har han slutat röka, och har inte hört honom hosta så sedan han slutade
Du ångrar aldrig dom chanser du tog.
  • 0
Visst har man väl rökt nångång på fest, men det är enbart då jag kan röka utan eftersom jag inte alls känner av den vidriga smaken när jag är full.

Snusa har jag aldrig gjort, nånsin.
Niclas Wallin / Gamereactor
  • 0
Snusat i över 10 år nu
  • 0
Jag insåg att det är för WT, så jag slutade bums!
  • 0
Rökt i tid och otid i lite mindre än 4 år. Lugnar nerverna i min tråkiga vardag och är sjukt gott, om det är rätt paket.
  • 0
Aldrig varken rökt eller snusat, och det kommer jag aldrig göra heller! Många blivande kompisar i min nya klass på gymnasiet som gör det, men jag ska hålla mig borta från skiten i alla fall
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
har prövat både rökning och snusning men insett att jag klarar mej bättre utan ...
  • 0
Har rökt i 1 år. Men slutade med skiten och började snusa. Ettan portion är god.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Slutade röka, började kröka.
  • 0
Citerar heavymetal4ever:
har prövat både rökning och snusning men insett att jag klarar mej bättre utan ...

Vem gör inte det?
The weak die so that the strong prevail and none shall be spared.
  • 0
Citerar Witch King:
Citerar heavymetal4ever:
har prövat både rökning och snusning men insett att jag klarar mej bättre utan ...

Vem gör inte det?

Dem som är dumma nog att fortsätta
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Har rökt gräs, bokstavligt talat.
Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
  • 0
Det finns få saker som slår en prilla och en kopp kaffe efter man har ätit lunch/middag/whatever.
  • 0
Citerar Chaz90:
Det finns få saker som slår en prilla och en kopp kaffe efter man har ätit lunch/middag/whatever.

Bäst är kaffet och snuset på morgonen.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
via mobil

Sant! Bättre frukost får man leta efter ;)
  • 0
Har bara en fråga. Jag har ett fint litet underbett som jag ska operera bort. Men eftersom jag snusar så kan jag inte göra operationen,säger mina föreldrar.
Jag undrar bara om det är sant eller om det är ett argument som mina föreldrar hittar på för att jag ska sluta.
Sedan,kan man snusa med tandställning?
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Citerar Williamo:
Har bara en fråga. Jag har ett fint litet underbett som jag ska operera bort. Men eftersom jag snusar så kan jag inte göra operationen,säger mina föreldrar.
Jag undrar bara om det är sant eller om det är ett argument som mina föreldrar hittar på för att jag ska sluta.
Sedan,kan man snusa med tandställning?

Ser inte varför du inte skulle kunna operera käken (?) bara för att du snusar. Snusa med tandställning kommer dock nog inte gå så länge du inte har tandställningen på insidan.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!